Täältä voi hakea tuohon hintaan 162tkm ajetun jossa on juuri uusittu vetarit, kone huollettu 15-23tkm välein, laatikkoöljyt vaihdettu, xDriven öljyt vaihdettu, EGR uusittu kampanjassa ja sen jälkeen ohjelmallisesti suljettu ja ureavehkeitä ei ole ollutkaan
F10/F11 ostamassa Part II
Collapse
X
-
-
En jännittäisi kilometrejä jos hinta olisi sen mukainen, tuossa ei ole. Loppuviimeksi aika harva ajaa +50tkm vuoteen niin ei niitä yli 300tkm ajettuja loppupään F10 vielä paljoa edes ole.Originally posted by jano85 View Posthttps://saka.fi/fi/vaihtoauto/bmw-535-212243/
Sakasta puheenollen tässä mielenkiintoinen yksilö, mutta kilometrien suhteen taitaa olla melkoinen pommi :think Jostain syystä ei kovin paljon edes ole yli 300tkm ajettuja vastaavia näy nettiautossa. Olisiko paalissa vaiko ajossa...F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Vetarit on uusittu ja samoin takaiskarit sekä ilmapussit n250tkm kohdilla. Laatikkoöljyt näky olevan vaihdettu vuosi takaperin BG käsittelyllä laakkosella ja sen jälkeen ajettu 50tkm. Ureajärjestelmä poistettu käytöstä.. Öljyjä vaihdeltu pääosin huolto-ohjelman mukaan. Joku 20tkm välillä.Originally posted by Kraftwerk View PostEi tuo välttämättä aivan miina ole, jos vetarit on uusittu eteen, kone huolettu 15-25 tkm välein, laatikkoljyt vaihdettu ajoissa oikein ja xDriven öljyt vaihdettu muutamaan kertaan ajoissa. Ureajärjestelmän, EGR:n ja Nox-anturien kanssa varmaan on jumppaa tiedossa.
Ideaalitilanteessa paljon maantieajoa nähnyt ja kylmäkäynnistyksiä sekä nurkka-ajoa vähän. Kori on varmasti 300 tkm ajetussa F11:ssä aika paljon paremmassa kunnossa mitä 300 tkm ajetussa teräskorisessa Audissa olisi...G31 M550d -18
E93 330d -09
exät G20 320d / F06 640d / F11 520d / E93 335i / G30 520d / F30 320d / E60 M5 / F30 330d / E70 X5 35d / E90 335d/ E90 325i/ E61 530d/ E39 530d/ E39 528i/ E36 325iC/ E34 525i
Comment
-
Kato tarkkaan että ei oo käyntihäiriöitä ja selvitä onko suuttimia vaihdettu.
Niiden uusiminen taitaa nykyhinnoilla olla niin kallista että siihen ei kukaan halua vapaaehtoisesti ryhtyä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Ompa hassua, mulla on ainoastaan hyviä kokemuksia kamuxista ja reklamaatioista. Onko sitten niin liike- ja myyjäkohtaista? Esimerkkinä avaimen hajoaminen. Kamuxi korvasi sen ilman minkää sortin vääntöä. :thinkOriginally posted by Kraftwerk View PostMitenkään keljuilematta/pätemättä, en kyllä uskaltaisi ostaa käytettyä Bemaria Kamuxilta. Tietäen, millaisia raatoja ottavat vaihdossa, ja reklamaatioiden sujuvuuden, niin stressaavat ajat oston jälkeen tiedossa.
520D E61 LCI M-SPORT
320D E91
EX: 520D F11 M-SPORT
EX: 325D E91 M-SPORT
EX: 530XD E61 LCI
EX: 320D E91
EX: 530D E60 M-SPORT
EX: 530D E60 ”M-SPORT”
EX: 530D E39 M-SPORT
EX: 123D E82 M-SPORT
EX: 330D E46 COUPE
EX: 330D E46 TOURING
EX: 320D E91 M-SPORT
Comment
-
Puhtaassa maantieajossa mennään siellä 7l/100km nurkilla...hieman allekin. Itsellä Paimiosta Tampereelle talvikelissä kulutuslukema oli auton mukaan 6.7l/100km ja oma ainakin huijaa sen pari desiä kulutusta ylöspäin niin n. 6.5l olisi aito...Originally posted by manfre View PostMitäs arvon raati on mieltä, että kannattaako edes harkita ostavansa liikkeestä hieman reilu 200tkm ajettua 523i:ä 16k€?
Minkäsmoisiin kulutuksiin maantieajossa kys. autolla pääsee?
Sekaisessa ajossa ollaan 8-8.5l nurkilla...
Hyvä toki olisi jos suuttimet olisi vaihdettu kun jos niihin vikaa tulee niin on nyt vaikeaa kun niitä ei saa mistään kun komponenttipula on iskenyt dramaattisesti juurikin niihin.
Jos käy kylmänä epätasaisesti ja tulee misfirea tauluun niin sitten tod näk. on suuttimissa vikaa...F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Todennäköisesti on jo vaihdettu...mutta ei välttämättä. Itsellä jos oikein huoltohistoriaa tulkitsin on yksi suutin vaihdettu. Mahdollisesti alkavia tukkeutumisoireita on, mutta laitoin puhdistusainetta niin katsotaan mitä tekee...pitäisi kyllä autttaa. 191tkm mittarissa.Originally posted by manfre View PostKiitos vastauksista. Täytyypi tosiaan kysellä suuttimien tilannetta vielä, jos ei ole tuon verran ajetussa vielä vaihdettu niin saattaa olla vähän turhan iso riski :think
Suurin ongelma on jos jää vuotamaan...sen saa selville tarkistamalla tulpat.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Originally posted by manfre View PostMitäs arvon raati on mieltä, että kannattaako edes harkita ostavansa liikkeestä hieman reilu 200tkm ajettua 523i:ä 16k€?
Minkäsmoisiin kulutuksiin maantieajossa kys. autolla pääsee?
Tuommoisiin kuvan lukemiin olen 528:lla päässyt parhaimmillaan auton mittarin mukaan tku-hel-tku pätkällä talvinopeuksilla. Jos maantietä tulee paljon niin ei kannata N53:sta pelästyä, kuten jo mainittiin niin suuttimien tilanne on järkevä tarkistaa. Jos on menossa paikanpäälle itse niin sen voi helposti tsekata kun ottaa vain moottorin suojamuovin pois ja tihrustaa suuttimien kyljestä osanumeron että päättyykö se lukemaan -11F10 528iA
Ex. E39 528iA, E60 530iA, MB CLK55 AMG, CLS350, E60 530iA, F30 328iA
Comment
-
Kävin punnituttamassa F11:n. Yllättävän painava!
2080 kg käytännössä aivan tyhjällä polttoainetankilla. Tehdas lupaa optimistisesti 2045 kg. Ureatankki oli täynnä ja 2 kilon veneen sammutin kontissa kuormana.F11 -16 535d xD M-Sport Champagner Quarz Met
Comment
-
Terävät vaihdot voi selittyä vaan huonoilla öljyilläkin jos ei kertaakaan ole vaihdettu..myös adaptioiden nollaus voi auttaa.Originally posted by manfre View PostKävin katsomassa ja päättyihän ne -11. Laatikko vaan vaihtoi pirun terävästi joten jäi hyllyyn
Tietääkseni tämä 8hp kuitenkin on kohtuullisen hyvä ja kestävä laatikko mekaanisesti.
Täh?Originally posted by Kraftwerk View PostKävin punnituttamassa F11:n. Yllättävän painava!
2080 kg käytännössä aivan tyhjällä polttoainetankilla. Tehdas lupaa optimistisesti 2045 kg. Ureatankki oli täynnä ja 2 kilon veneen sammutin kontissa kuormana.
Oman sedanin massa on 1725kg...
Joko tuohon on salakuljettajat laittaneet muutaman heroiinibriketin runkorakenteisiin tai sitten jossain on jotain mätää...Last edited by TheRipper; 25-04-2022, 23:25.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Kyllähän ilmoitettu omamassakin F11 xDrivelle on melkein 2t.Originally posted by TheRipper View PostTerävät vaihdot voi selittyä vaan huonoilla öljyilläkin jos ei kertaakaan ole vaihdettu..myös adaptioiden nollaus voi auttaa.
Tietääkseni tämä 8hp kuitenkin on kohtuullisen hyvä ja kestävä laatikko mekaanisesti.
Täh?
Oman sedanin massa on 1725kg...
Joko tuohon on salakuljettajat laittaneet muutaman heroiinibriketin runkorakenteisiin tai sitten jossain on jotain mätää...F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
Sigun toukka 1950kg.Originally posted by mikron View PostKyllähän ilmoitettu omamassakin F11 xDrivelle on melkein 2t.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
Comment