Originally posted by Xhawk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi 5-sarjalainen //code name F10
Collapse
X
-
Originally posted by [pmp] View PostNäissä salakuvissa mua on aina ihmetyttäny et mistä se tietää et toi on just se uus 5 sarja, mun mielestä toi vois ulkonäöllisesti olla ihan mikä vaan. No ehkä tässä juuri erotetaan jyvät akanoista
Comment
-
-
Bemariksi tuon tuntee jo ihan naamiointityylistäkin, mutta hämmentävän samalta tuo näyttää kuin myös tällä hetkellä naamioituna liikkuva uusi 7-sarjalainen. Jos ne kuitenkin luonnossa erottaa paremmin, kun saa paremmin hahmotettua minkä kokoisesta autosta on kyse.Käyttöautona mopon koneella varustettu Audi. Seuraavaksi taas BMW?
Comment
-
-
No tuosta ei kyllä selviä vielä paljoakaan. Nykyisen 5-sarjan, varsinkin sedanin, muotoihin tottuminen vei kyllä aika pitkän ajan multa. Toivottavasti saisivat aikaan jotain sellasta joka olis heti tosi hyvän näköinen...Nykyiset
Audi A4 Avant 1.8 TFSI 118kW quattro -09
Audi A3 1.6 75kW Aut. -00
Yamaha YZF-R6R -06
Entiset
BMW 320iA 2.2 Aut. e46 -01
BMW 523iA 2.5 Aut. e39 -97
BMW 320i 2.0 e46 Touring -00
BMW 325i 2.5 e36 -91
Comment
-
-
Tuulilasin mukaan Baijerissa toivotaan jotain maltillisempaa, kuin edellinen malli. Ja eri suunnittelija on suunnittelemassa. Minusta vaikuttaisi että tulee pitempi keula ja coupemaisempi perä.
Kuhan ei liian maltillista. Itse tykkäsin noitten uusimpien bemujen liekkilinjoista.Last edited by maXmauku; 22-02-2008, 22:04.sigpic
Flickr
MatiasJurvanenPhotography Facebook page
Kesä >E30 Cab 320i -89
Talvi >Jeep Cherokee -03
ex:E36 Taxi 328i -97, E46 325Ci M-SportII -02, E30 318i Touring -89, E30 316i 2D -89
Comment
-
-
Originally posted by JPalom View PostBemariksi tuon tuntee jo ihan naamiointityylistäkin, mutta hämmentävän samalta tuo näyttää kuin myös tällä hetkellä naamioituna liikkuva uusi 7-sarjalainen. Jos ne kuitenkin luonnossa erottaa paremmin, kun saa paremmin hahmotettua minkä kokoisesta autosta on kyse.e61 535d
Comment
-
-
Originally posted by jms-btcf View PostVoisi veikata tuon olevan uusi 7-sarjalainen joka julkistetaan kaiketi tämän vuoden syksyllä. Jos uusi 5-sarjalainen olisi jo tuossa kunnossa niin ihmetyttää mitä ne hieroo seuraavat kaksi vuotta ennenkuin auto julkaistaan...1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Comment