Pelottaa jo valmiiks minkälaiset valot tuossa tulee olemaan ja munuaisetkin tuntuu vaan levenevän kokoajan.
Itsellä hiukan samat vibat, se CS Coupe-konsepti (ilmeisesti tulee tuotantoon sekin?) oli muutoin muotoilunsa puolesta täysi kymppi, mutta keulan ilmeestä jättimunuaisineen ja kapeine valoineen tuli mieleen lähinnä tihrusilmäinen sika.
Näissä salakuvissa mua on aina ihmetyttäny et mistä se tietää et toi on just se uus 5 sarja, mun mielestä toi vois ulkonäöllisesti olla ihan mikä vaan. No ehkä tässä juuri erotetaan jyvät akanoista
Selvin tuntomerkki ovat nuo Münchenin kilvet. Siellä ei Bemarin lisäksi muita valmistajia toimi. Sitten kun kokoluokka ja kehitysvaihe sopii hyvin seuraavaan 5-sarjaan, niin voimme kai olla jo aika varmoja. Pienempiä tuntomerkkejäkin toki on. Esimerkiksi tuo perinteinen takasivulasin nurkka kertoo jo heti sen, että bemarista on kyse.
Bemariksi tuon tuntee jo ihan naamiointityylistäkin, mutta hämmentävän samalta tuo näyttää kuin myös tällä hetkellä naamioituna liikkuva uusi 7-sarjalainen. Jos ne kuitenkin luonnossa erottaa paremmin, kun saa paremmin hahmotettua minkä kokoisesta autosta on kyse.
Käyttöautona mopon koneella varustettu Audi. Seuraavaksi taas BMW?
No tuosta ei kyllä selviä vielä paljoakaan. Nykyisen 5-sarjan, varsinkin sedanin, muotoihin tottuminen vei kyllä aika pitkän ajan multa. Toivottavasti saisivat aikaan jotain sellasta joka olis heti tosi hyvän näköinen...
Nykyiset Audi A4 Avant 1.8 TFSI 118kW quattro -09 Audi A3 1.6 75kW Aut. -00 Yamaha YZF-R6R -06
Entiset BMW 320iA 2.2 Aut. e46 -01 BMW 523iA 2.5 Aut. e39 -97 BMW 320i 2.0 e46 Touring -00 BMW 325i 2.5 e36 -91
Tuulilasin mukaan Baijerissa toivotaan jotain maltillisempaa, kuin edellinen malli. Ja eri suunnittelija on suunnittelemassa. Minusta vaikuttaisi että tulee pitempi keula ja coupemaisempi perä.
Kuhan ei liian maltillista. Itse tykkäsin noitten uusimpien bemujen liekkilinjoista.
Bemariksi tuon tuntee jo ihan naamiointityylistäkin, mutta hämmentävän samalta tuo näyttää kuin myös tällä hetkellä naamioituna liikkuva uusi 7-sarjalainen. Jos ne kuitenkin luonnossa erottaa paremmin, kun saa paremmin hahmotettua minkä kokoisesta autosta on kyse.
Voisi veikata tuon olevan uusi 7-sarjalainen joka julkistetaan kaiketi tämän vuoden syksyllä. Jos uusi 5-sarjalainen olisi jo tuossa kunnossa niin ihmetyttää mitä ne hieroo seuraavat kaksi vuotta ennenkuin auto julkaistaan...
Voisi veikata tuon olevan uusi 7-sarjalainen joka julkistetaan kaiketi tämän vuoden syksyllä. Jos uusi 5-sarjalainen olisi jo tuossa kunnossa niin ihmetyttää mitä ne hieroo seuraavat kaksi vuotta ennenkuin auto julkaistaan...
Kun tarkemmin miettii, niin tuntuisi kyllä paljon järkevämmältä. Itse sitä oikeastaan toivonkin, sillä kuvien auto on noiden naamiopaneelienkin kanssa melko virtaviivaisen oloinen nykyiseen 7-sarjaan verrattuna. E65/E66 on muotoilunsa puolesta todella negatiivinen ilmestys: E23, E32 ja E38-malleissa ollu matala ja virtaviivainen kylkilinja hylätty kokonaan ja tuloksena on muotoilultaan todella raskas ja kömpelö, jotakuinkin Audi C5 A6:n kaltainen iso, nelipyöräinen sämpylä.
Comment