Originally posted by Xhawk
View Post
Uusi 5-sarjalainen //code name F10
Collapse
X
-
Itsellä hiukan samat vibat, se CS Coupe-konsepti (ilmeisesti tulee tuotantoon sekin?) oli muutoin muotoilunsa puolesta täysi kymppi, mutta keulan ilmeestä jättimunuaisineen ja kapeine valoineen tuli mieleen lähinnä tihrusilmäinen sika.
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
-
Selvin tuntomerkki ovat nuo Münchenin kilvet. Siellä ei Bemarin lisäksi muita valmistajia toimi. Sitten kun kokoluokka ja kehitysvaihe sopii hyvin seuraavaan 5-sarjaan, niin voimme kai olla jo aika varmoja. Pienempiä tuntomerkkejäkin toki on. Esimerkiksi tuo perinteinen takasivulasin nurkka kertoo jo heti sen, että bemarista on kyse.Originally posted by [pmp] View PostNäissä salakuvissa mua on aina ihmetyttäny et mistä se tietää et toi on just se uus 5 sarja, mun mielestä toi vois ulkonäöllisesti olla ihan mikä vaan. No ehkä tässä juuri erotetaan jyvät akanoista
Comment
-
Bemariksi tuon tuntee jo ihan naamiointityylistäkin, mutta hämmentävän samalta tuo näyttää kuin myös tällä hetkellä naamioituna liikkuva uusi 7-sarjalainen. Jos ne kuitenkin luonnossa erottaa paremmin, kun saa paremmin hahmotettua minkä kokoisesta autosta on kyse.Käyttöautona mopon koneella varustettu Audi. Seuraavaksi taas BMW?
Comment
-
No tuosta ei kyllä selviä vielä paljoakaan. Nykyisen 5-sarjan, varsinkin sedanin, muotoihin tottuminen vei kyllä aika pitkän ajan multa. Toivottavasti saisivat aikaan jotain sellasta joka olis heti tosi hyvän näköinen...Nykyiset
Audi A4 Avant 1.8 TFSI 118kW quattro -09
Audi A3 1.6 75kW Aut. -00
Yamaha YZF-R6R -06
Entiset
BMW 320iA 2.2 Aut. e46 -01
BMW 523iA 2.5 Aut. e39 -97
BMW 320i 2.0 e46 Touring -00
BMW 325i 2.5 e36 -91
Comment
-
Toivottavasti ei tule jotkut avaruussukkula-afterburner -valot niinkun esim. volkkareissa.
No ei tuomita vielä..
Comment
-
Tuulilasin mukaan Baijerissa toivotaan jotain maltillisempaa, kuin edellinen malli. Ja eri suunnittelija on suunnittelemassa. Minusta vaikuttaisi että tulee pitempi keula ja coupemaisempi perä.
Kuhan ei liian maltillista. Itse tykkäsin noitten uusimpien bemujen liekkilinjoista.Last edited by maXmauku; 22-02-2008, 22:04.sigpic
Flickr
MatiasJurvanenPhotography Facebook page
Kesä >E30 Cab 320i -89
Talvi >Jeep Cherokee -03
ex:E36 Taxi 328i -97, E46 325Ci M-SportII -02, E30 318i Touring -89, E30 316i 2D -89
Comment
-
Voisi veikata tuon olevan uusi 7-sarjalainen joka julkistetaan kaiketi tämän vuoden syksyllä. Jos uusi 5-sarjalainen olisi jo tuossa kunnossa niin ihmetyttää mitä ne hieroo seuraavat kaksi vuotta ennenkuin auto julkaistaan...Originally posted by JPalom View PostBemariksi tuon tuntee jo ihan naamiointityylistäkin, mutta hämmentävän samalta tuo näyttää kuin myös tällä hetkellä naamioituna liikkuva uusi 7-sarjalainen. Jos ne kuitenkin luonnossa erottaa paremmin, kun saa paremmin hahmotettua minkä kokoisesta autosta on kyse.e61 535d
Comment
-
Kun tarkemmin miettii, niin tuntuisi kyllä paljon järkevämmältä. Itse sitä oikeastaan toivonkin, sillä kuvien auto on noiden naamiopaneelienkin kanssa melko virtaviivaisen oloinen nykyiseen 7-sarjaan verrattuna. E65/E66 on muotoilunsa puolesta todella negatiivinen ilmestys: E23, E32 ja E38-malleissa ollu matala ja virtaviivainen kylkilinja hylätty kokonaan ja tuloksena on muotoilultaan todella raskas ja kömpelö, jotakuinkin Audi C5 A6:n kaltainen iso, nelipyöräinen sämpylä.Originally posted by jms-btcf View PostVoisi veikata tuon olevan uusi 7-sarjalainen joka julkistetaan kaiketi tämän vuoden syksyllä. Jos uusi 5-sarjalainen olisi jo tuossa kunnossa niin ihmetyttää mitä ne hieroo seuraavat kaksi vuotta ennenkuin auto julkaistaan...
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Ei noista vielä tiedä yhtään mitään, niin rankasti shopattuja noi kuvat.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
Aika volvomaiset linjat jotenkin.
Mut keula ja perä valojen osalta etenkin on täysin auki.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
Comment