Originally posted by BMW
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw m5 f10
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by BMW View Post
Itse olen sitä mieltä, että BMW:llä on niin hienoja ja loppuun ajateltuja tuotteita, että alkuperäisyyttä tulisi kunnioittaa nykyistä enemmän. BMW on yhtäkuin sen arvostettu historia, ja liiallinen innokkuus myydä vähän sitä sun tätä vähän niille ja näille ei tule pidemmän päälle toimimaan, vaikka uusia asiakkaita aivan varmasti näin tavoitettaisiinkin. Etuvedot, turbolliset S-moottorit sekä muut tulevat ratkaisut ovat kumarrus marginaaliselle uudelle asiakasryhmälle, turbofaneille, poliitikoille sekä puunhalaajille, mutta samaan aikaan pyllistys niille jotka ajavat Bemarilla juuri niiden kompromissittomien ratkaisujen takia mistä BMW on tunnettu jo vuosikymmenien ajan. BMW on tehnyt sitä mitä muut eivät osaa tehdä yhtä hyvin, ja onkin siksi luokkansa pioneeri ja erittäin tavoiteltu auto.Originally posted by Ramzez View PostTästä täytyy kyllä olla samaa mieltä. Itseänikin vähän arveluttaa, onko BMW:n päätökset nyt välttämättä niitä aivan oikeita. On kuitenkin useita esimerkkejä monilta eri aloilta, kuinka pyrkiminen mahdollisimman suureen asiakaskuntaan tuottaakin juuri päinvastaisen tuloksen, kun valmistettu tuote ei enää kiinnosta niitä, jotka sitä ennen ostivat, muttei myöskään niitä, joille se oli suunnattu.BMW G20 330e M-Sport Dravit Grey metallic Individual
BMW F15 X5 30d M-Sport Mineralweiss metallic Semivoll
BMW E21 315 Alpinweiß Originell zustand
Ex.
BMW E90 335dA M-Sport 2011 Saphirschwarz Vollaustattung
BMW E39 530dA M-Sport Topasblau Touring, BMW E39 530dA M-Sport Touring Estorilblau Individual , BMW E46 330d M-Sport II Topasblau, BMW E36 328iA M-Sport Daytonaviolet Individual, BMW E39 528i M fahrwerke Cosmosschwarz, BMW E36 328i M-Sport Cosmosschwarz
Comment
-
-
Hauskaa lukea tätä itkua.. Ja suurimmat itkijät eivät edes omista sitä vapari motorsportia...
Kattelkaa ny tuota uuden moottorin speksejä hieman ajatuksella ja ottakaa ne retrorillit pois päästä.. Punaraja 7200rpm ja siinä tykönä 1.5bar ahtopainetta... Uskon että siinä on sitä MOTORSPORTIA..
Nimimerkillä S38B36 joka kiertää sen muutama sata kierrosta enempi ILMAN AHTOPAINETTA
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Hieno tekniikka on kyllä kieltämättä.
Mutta jotenkin vaan auto ei tuon "esittelyn" perusteella aiheuta minkäänlaista omistamisenhalua, jotenkin f10 on vaan piirretty päin persettä. Tulee mieleen liian paljon halvat korealaiset ihmeet muotoilultaan.
Toki ajaa voisin, mutta tuollaista rahasummaa en kyllä menisi moiseen laittamaan. Pää kääntyisi luultavasti kilpailevan saksalaisen merkin puoleen.
Onneksi ei näillä ansioilla tarvitse menettää yöunia miettiessä ostaako, vaiko eikö osta.
Mutta missä kyllikki kuppaa, kun ei taida edes peileistä näkyä?
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View Post
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostKyse on omassa tapauksessani siitä, että mielestäni BMW on erittäin vahva brändi johon on sidottu tiettyjä omaperäisiä ratkaisuja ja imagollisia lainalaisuuksia, ja liiallinen kaikkien miellyttäminen saattaa vielä vaikuttaa autojen kokonaismyyntiin negatiivisella tavalla brändin vahingoittuessa.
...
Itse olen sitä mieltä, että BMW:llä on niin hienoja ja loppuun ajateltuja tuotteita, että alkuperäisyyttä tulisi kunnioittaa nykyistä enemmän. BMW on yhtäkuin sen arvostettu historia, ja liiallinen innokkuus myydä vähän sitä sun tätä vähän niille ja näille ei tule pidemmän päälle toimimaan, vaikka uusia asiakkaita aivan varmasti näin tavoitettaisiinkin. Etuvedot, turbolliset S-moottorit sekä muut tulevat ratkaisut ovat kumarrus marginaaliselle uudelle asiakasryhmälle, turbofaneille, poliitikoille sekä puunhalaajille, mutta samaan aikaan pyllistys niille jotka ajavat Bemarilla juuri niiden kompromissittomien ratkaisujen takia mistä BMW on tunnettu jo vuosikymmenien ajan. BMW on tehnyt sitä mitä muut eivät osaa tehdä yhtä hyvin, ja onkin siksi luokkansa pioneeri ja erittäin tavoiteltu auto.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostHauskaa lukea tätä itkua.. Ja suurimmat itkijät eivät edes omista sitä vapari motorsportia...
Kattelkaa ny tuota uuden moottorin speksejä hieman ajatuksella ja ottakaa ne retrorillit pois päästä.. Punaraja 7200rpm ja siinä tykönä 1.5bar ahtopainetta... Uskon että siinä on sitä MOTORSPORTIA..
Nimimerkillä S38B36 joka kiertää sen muutama sata kierrosta enempi ILMAN AHTOPAINETTA
Ota tekninen sanasto haltuun ja huomaa että ahtopainetta onkin vaan 0.5bar
oishan siinä puolellatoista kilolla ehkä vähän enemmän jytkyäkin.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostMoi!
Ota tekninen sanasto haltuun ja huomaa että ahtopainetta onkin vaan 0.5bar
oishan siinä puolellatoista kilolla ehkä vähän enemmän jytkyäkin.
Mahtava auto muuten kaikin puolin, ei mua ainakaan kauheesti harmita noiden turbokoneiden käyttö, mutta mihinkään mauttomiin etuvetojuttuihin en soisi BMW:n lähtevän mukaan.2020 G20 320i xdrive
Comment
-
-
Originally posted by Heksula View PostMistä sä ton 0,5bar paineen sait kaivettua? Mä löysin kyllä vaan 1,5bar tiedon noista spekseistä. Meinaatko että X5 M:ssä on vain 0,2bar painetta, kun tuossa M5:ssä olisi 0,3bar enemmän?
1.5bar absoluuttista painetta on 0.5bar ylipainettaLast edited by Supra^; 28-06-2011, 19:13.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostMoi!
Ota tekninen sanasto haltuun ja huomaa että ahtopainetta onkin vaan 0.5bar
oishan siinä puolellatoista kilolla ehkä vähän enemmän jytkyäkin.
Mutta alkuperäinen pointti on edelleen sama. Oli sitä AHTOpainetta sitten 0.5 tai 1.5 bar niin kone kiertää kuitenkin sen 7200.. Eli kiertää sitten jo enempi kuin S62 jota pidetään kuitenkin täysiverisenä motorsportina. (S62B50 508S1 4.9 L 4,941 cc (301.5 cu in) 294 kW (400 PS; 394 hp) @ 6600 500 N·m (369 lb·ft) @ 3800 7000)
Että nuuhkikaa retrokalsareitanne ja herätkää 2000 luvulle..
Nimimerkillä edelleen retro S-Moottorin omistajaLast edited by duuk; 28-06-2011, 19:59.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Comment