Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw m5 f10
Collapse
X
-
No mitä tossa videossa kuuli moottorin ääniä, niin puhdasta kultaa. V10 on V10 ja V8 on V8, äänet ovat oman sylinterimääränsä parhaimmistoa.
EDIT: Kun selasin juutuubia läpi X5M tai X6M ääniklippejä niin kieltämättä suorahkoilla putkilla kuulostaa jopa suoraputkiselta V8 dieseliltä, turbot selvästi syö äänistä parhaimman terävyyden pois.Last edited by Jax_KiBez; 10-07-2011, 12:22.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
_____________________________________
Nykykalusto: F11 535XD / E61 530XD / E39 528i Ratalelu
Tästä mun kaluston showroomiin
Entisiä Bemareita 30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.
Comment
-
-
Originally posted by Jucke View PostMistään en mitään tiedä mutta jostakin muistelen lukeneeni että tuo "nelipyttymäinen" soundi johtuisi enemmän "cross bank" pakosarjasta kuin turbosta? Eli tämän tyylinen setti:
Periaate on sama, mutta sarjat ei luonnollisesti mitään tuonne päinkään. Kansien pakopuolet lohkon keskellä, jolloin niistä peräkkäisistä pakopulsseista toiset on helppo ohjata vastakkaiseen sarjaan. Niin paljon kuin nuo turbot ärsyttävätkin, on tuo kyllä mahtavan innovatiivinen moottori. Tuokin crossplane-kasin perinteinen pullonkaula kierretty.
Avarammalla putkistolla tuosta irtoaa varmasti kivan kireät soundit, harmi kun nuo Ferrarin flatplanet kiertää kuitenkin pykälää pidemmälle, ei pääse maamoottorilla parhaimmillaankaan aivan samoihin sointuihin.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by Sene View PostTaitaa tuo olla flat-plane kampiakselilla?______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
ihme valitusta. fööneillä lisää tehoa, pienemmällä polttoaineenkulutuksella ja paremmalla toimintavarmuudella ( ei tarvi viedä niin äärimmäisyyksiin kestävyyden ehdoilla ) föönit lykkää ilmaa moottoriin ja kun ilmaa saadaan pannuun enemmän niin voidaan sysätä sitä soppaa. painavempaa ja kestävempää sisuskalua ja pienemmillä huippukierroksilla. oikein mitotetut föönit mahdollistaa vapariakin paremman toiminta-alueen. vääntää heti alhaalta ja yläkierroksille asti sitä voimaa ja vääntöä piisaa.
äänet. no onhan hienot äänet plussaa mutta ei niillä kierrosajat parane eikä vehkeet mee yhtään sen paremmin luisussa. jos joku tollasen ostaa eikä äänet miellytä niin tuokoon mulle. leivon auton alle sellasen putkiston että varmasti kyllä ajamisen fiilis lisääntyy jos se äänistä on kii, hintakaan ei pitäis olla paha
vaparit on historiaa. en ite enää harkitte edes koko vaihtoehtoa kun voimaa ja vääntöä saa helpommin ja halvalla kun pistää vähän painetta pyttyihin. tekisivät perkele vielä dieselin niin avot. kelakkaa esim 500hp/800nm. kyllä se vääntö vie vaan jätkät autoa komeesti. ite teen tossa vielä tiukempaa nokivasaraa ja tunnustan etten kaipaile ämmäläisiä mutta tunnustan myös oikein mielelläni sen tosiasian että kyllä e39 m5 äänet ilman vaimentimia, rosteriherkuilla vei siitä huolimatta sydämmen. mahtavaa. ne äänet dieseliin niin se olis siinäE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by ///Jone View PostNiinpä onkin kaikki ferrarin v8, liekkö kustannus syistä vai tilan.
Originally posted by LASSI-S View Postvaparit on historiaa. en ite enää harkitte edes koko vaihtoehtoa kun voimaa ja vääntöä saa helpommin ja halvalla kun pistää vähän painetta pyttyihin. tekisivät perkele vielä dieselin niin avot. kelakkaa esim 500hp/800nm. kyllä se vääntö vie vaan jätkät autoa komeesti.Last edited by r.w.; 12-07-2011, 07:10.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View PostMutta noihan on hyvän vaparipadan luvut, koska ruvetaan ahtamaan?
Ahtimet kuuluu dieseleihin, mut tähänhän se "ilmastonmuutos" autonvalmistajat on ajaneet, pitää päästä pieniin päästöihin..
Mut veikkaampa et ensimmäisen koe ajon jälkeen tulee taas se fiilis..
PAKKO SAADA!E46 330Ci ///M-Sport Individual Cabriolet -02, F82 // /M4 -15, W447 MB-Vito 116 4x4 -18
-BTCF Kotileipojat = Kovat Kokkaa- -Itä-Suomi Connection
-BTCF-Sauna teamin virallinen jäsen-
///Pumppu Pojat Racing Team
/ //M5: Kilpahenkeä luksussedanissa
Ex Motorsportin: E39 ///M5 -99, E34 ///M5 -91
Remonttia Pohjois-savossa? Kysy. 0400 266652, Hitsaukset, alustaremontit, erikoisosat, vikadiagnostiikka, koodauksen,
huollot. yms.
Comment
-
-
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment