No onhan nämä nyt vielä aikas uusia pelejä kuitenkin. Mielestäni ihan realistisessa tasossa on hinnat...tosin nuo ketjuvaivaiset 2.0d koneiset ovat ylihinnoiteltuja, mutta sellaiseen nyt itse en muutenkaan sotkeudu.
Bensakoneiset olisivat varmaan halvempia jos niitä vain olisi!
Taitaa Suomessa olla yhtä monta 2L ja 3L ketjuvikaista,ainakin mitä katki mennyt.Ainoa ero noissa on se,ettei jostain syystä 3L rallattele millään lailla vaan laakista poikki
Harmi vaan että kilometrejä on noin tuhottomasti jo ja silti hintaa vielä noinkin reilusti...tuon kun saisi karvan alle 30n niin lento Müncheniin olisi jo varattu!
Jaa kilsoja tuhottomasti, eikös nää oo vasta sisäänajettuja noilla kilsoilla
No, mulle on sitte tulossa ihan loppuunajettu paska kun on kilsoja jo melkein 200 000 :think
Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Mä ostin just 176tkm ajetun N47:n joten jos mä pystyn nukkumaan yöni, pitäis tommosen sata tonttua ajetun kutoskoneen omistajalla olla vielä aika rento olo...
Mä ostin just 176tkm ajetun N47:n joten jos mä pystyn nukkumaan yöni, pitäis tommosen sata tonttua ajetun kutoskoneen omistajalla olla vielä aika rento olo...
Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Niin mut sinähän vaihdatkin sen kuitenkin vuoden parin päästä pois!
Minä sen sijaan ajattelin vähintään 7-10 vuotta painella! Siksipä kilometrejä ostettaessa saisi olla vähemmän...ja onhan tuo 100tkm sellainen että jo ensimmäiset vikakierrokset ja kuluvien osien vaihdot alkavat...mielellään ajelisi pari vuotta ennen kuin semmoisia tarvitsisi ajatella...
Noh hakusessa kuitenkin olisi n 70tkm ajettu yksilö kun tarkoitus olisi pitkäikäistä kumppania etsiä.
Niin mut sinähän vaihdatkin sen kuitenkin vuoden parin päästä pois!
Minä sen sijaan ajattelin vähintään 7-10 vuotta painella! Siksipä kilometrejä ostettaessa saisi olla vähemmän...ja onhan tuo 100tkm sellainen että jo ensimmäiset vikakierrokset ja kuluvien osien vaihdot alkavat...mielellään ajelisi pari vuotta ennen kuin semmoisia tarvitsisi ajatella...
Right on, dude... Mut eihän tossa ollu ilmastoituja jakkaroitakaan, eli liian karu se olis sulle ollu, vaikka kilsat olis mätsännykki?
Ihan mukavasti käytetyllä hintaa kyllä, mutta kaipa se suhteessa vielä ookoo on. Mutta onko tuommoisella ostajia...en usko että ihan helppo on tuota ruveta perushifien tilalle sovittelemaan paljon joutunee sahailemaan ja porailemaan ym...ei voi mitenkään olla järkevää. :think
Jo kuvan perusteella voi sanoa että Audin systeemi lienee parempi, siinä on pääkanaville tuollaiset nousevat suuntaimelliset kaiuttimet. Itse en e61:ssä (Logic7) käytä keskikanavaa lainkaan, f10 on varmasti parempi tilaprosessointi. Kokemuksia olisi kiva kuulla kun taitaa olla Suomessakin aika harvinainen varuste.
Omaan korvaan kuulostaa tuo 677 paremmalta f10:ssä kuin harman kardon f30:ssä. Tiedä sitte johtuuko äänieristyksen eroista, mutta toisaalta kuulostaa jotenkin kirkkaammalta myös paikallaan seistessä :think
Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment