No sitä ei ole koskaan liikaa
Mutta miten sen toteuttaa, että äänen saa kuulumaan takaboksista samaan aikaan kabiiniin kuin penkkien alta tulevista subareista...
Mulla on kans tuo 677 ja tykkään, parhaat stereot mitä mulla on koskaan ollut. Tosin niin on kyllä koko autokin. Edistystä on tapahtunut kaikilla osa-alueilla vs. e60, mitä nyt sisustan materiaaleissa osittain on takapakkia. Listat ja muut muovihärpäkkeet oli e60:ssä tomerammat.
e61 Logic7 on ihan riittävän hyvä autokäyttöön imo. Käytettyä jos katselee niin hifit saa "ilman lisähintaa" ja siksi tuo B&O kiinnostaisi. Eli edelleen haluaisin ymmärtää mitä etua B&O tuo tullessaan vrt. 677. Laatua ja määrää, luulisin.
Kestääkö tuossa Twinpowerissa 2012 2.0d f10:ssä kone ajaa 250tkm jakoketjun osalta? Luulisi että olisi korjattu kestäväksi vai kuinka uusista noista on jakoketjuja mennyt.
Kestääkö tuossa Twinpowerissa 2012 2.0d f10:ssä kone ajaa 250tkm jakoketjun osalta? Luulisi että olisi korjattu kestäväksi vai kuinka uusista noista on jakoketjuja mennyt.
Varmasti kestää, ja kestää enempikin ajaa
Toi ei ole sitten aito M-Sport, eli kannattaa tutkia onko puskurit millä tyylillä asenneltu ja kuinka oikeaoppisesti. Ja onko aidot vai halpa kovamuovia.
Ihmetyttää mistä toi sana "sport" on tuohon vetästy
F10 520d malleja alkaa saamaan jo 60-80tkm ajettuja noin 30-32k€:lla. Mutta onko se sitten oltava uudempi twinpower- kone että ei ole jakoketjuongelmia?
Kun en haluaisi laittaa yli 30 tonnia autio huomatakseni että pitää ruveta ketjuremonttiin. Vai ylireagoinko minä noiden N47 "yksittäistapausten vuoksi?
Alkaa vähän E60 käymään omaan silmään vanhan näköiseksi. Omaa kun vertaa F10:iin tai uusimpiin keskiluokan kippoihin kuten Passattiin ja Optimaan. Mutta onhan se vähän hankalaa mennä 3.0d jälkeen 2.0d tai downshifting vekottimiin
F10 520d malleja alkaa saamaan jo 60-80tkm ajettuja noin 30-32k€:lla. Mutta onko se sitten oltava uudempi twinpower- kone että ei ole jakoketjuongelmia?
Kun en haluaisi laittaa yli 30 tonnia autio huomatakseni että pitää ruveta ketjuremonttiin. Vai ylireagoinko minä noiden N47 "yksittäistapausten vuoksi?
Alkaa vähän E60 käymään omaan silmään vanhan näköiseksi. Omaa kun vertaa F10:iin tai uusimpiin keskiluokan kippoihin kuten Passattiin ja Optimaan. Mutta onhan se vähän hankalaa mennä 3.0d jälkeen 2.0d tai downshifting vekottimiin
Itse ainakin päätin heti että noista nelosista pysytään kaukana, liikaa on kauhutarinoita...eikä vissiin suurempaa parannusta ole tapahtunut vieläkään!
Ja kyllähän sen nyt muutenkin kutonen sentään tämän kokoisessa autossa pitää olla!
Itse ainakin päätin heti että noista nelosista pysytään kaukana, liikaa on kauhutarinoita...eikä vissiin suurempaa parannusta ole tapahtunut vieläkään!
Ja kyllähän sen nyt muutenkin kutonen sentään tämän kokoisessa autossa pitää olla!
Yllättävän nöyrästi tuo 2-litranen neloskone ja laatikko toimii yhteen, ainakin tossa tuplaturboversiossa. Jos vaan sais sen äänen häviämään
Yllättävän nöyrästi tuo 2-litranen neloskone ja laatikko toimii yhteen, ainakin tossa tuplaturboversiossa. Jos vaan sais sen äänen häviämään
Sepä se!
Tämä kasilovinen häkellyttävän hienosti toimiva loota varmaankin kyllä toimii loistavasti pienemmän koneenkin jatkeena. Ja onhan tuossakin vääntöä jo vaikka muille jakaa.
Tämä kasilovinen häkellyttävän hienosti toimiva loota varmaankin kyllä toimii loistavasti pienemmän koneenkin jatkeena. Ja onhan tuossakin vääntöä jo vaikka muille jakaa.
Ja 525 vs. 530 vie käytännössä litran vähemmän ainakin kehän sisäpyörityksessä.
Itse ainakin päätin heti että noista nelosista pysytään kaukana, liikaa on kauhutarinoita...eikä vissiin suurempaa parannusta ole tapahtunut vieläkään!
Ja kyllähän sen nyt muutenkin kutonen sentään tämän kokoisessa autossa pitää olla!
Itsellä ainakaan ei oo pahaa sanottavaa tuosta 2.0d:sta. Edellisten ohjelmoitujen 3.0d e6x koppasten jälkeen tuo 520d liikkuu ihan yhtä "kevyesti" jos ei jopa liukkaammin ns "normiajossa". En tiedä onko se tuo laatikko vai mikä, mutta "normaaliajoon" en tosiaan kaipaa yhtään lisää voimaa/liukkautta. Silti vien tuon antille romplattavaks ens viikolla, lähinnä toiveissa hyötysuhteen parantaminen ennestään ja dpf ym puukotus.
Tietty maantiellä kun ohittaa tms huomaa, että pari sylinteriä puuttuu..kuitenki tuo nöyrempi kulkupuoli kompensoituu aikahyvin reilusti pienemmällä kulutuksella jo nyt ilman softaa ja 200tkm ajetulla dpf:llä.
Jakopään laitoin/laitatin heti auton hommattua niin siitäkään ei tarvi huolehtia sen kummemmin.
Itse oon siis vallan tyytyväinen ja valitsisin jopa uudestaan tuon neloskoneisen vaihtoehdon jo ihan tuon kulutuksen ja yli 10 000€ halvemman ostohinnan takia. Tietty jos autot olis ollu saman hintasia niin sitte 6-koneinen olis ollu ainut vaihtoehto.
Jakopäähype on hyvin polkenu noitten 2.0d koneisten hintaa, asia on mun mielestä liioiteltu jo senkin takia, että korkeimmillaan tuohon uppoaa reilu 2000€ ja nykymaailmassa se ei oo milläänlailla ihmeellistä, jos joutuu muutaman tonnin kantamaan huoltoon rahaa.
Varmaa vaihtoehtoa ei oo olemassa ja en jaksa uskoa, että keskimääräisen huolto/korjauskustannukset kovin paljo poikkeaa pitkällä tähtäimellä on siinä vehkeessä sitte 4- tai 6-kone.
Niin ja tää nyt on vaan köyhän huutelua, jolla ei vaan ollu varaa ostaa muutakuin vajaamoottorinen alkaenmalli.
Comment