Originally posted by -rik
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
[QUOTE=-rik;3258572]Jos vaan yhtään pitempiä matkoja tulee autolla taitettua niin ehottomasti paremmat penkit... Sportit vähintään, nehä saa vielä kankaalla, jolloin hinta ei nouse vielä älyttömiä. Comfortit tietysti parhaat, mutta näillä hinta nousee jo astetta enemmän, koska ei saa muutakuin nahkaisena.
Jotenkin mulla on sellainen käsitys, ettei sporttipenkkejä saa uuteen muuta kun nahkojen kanssa, ei ededs puolinahkojen...
Korjatkaa jos olen väärässä.
Itse korjaten, kyllä hinnastossa on urheiluistuimet normi verhoiluunkin....
-Hannu-[SIGPIC]
BMW 535d M-sport
Comment
-
-
Originally posted by Sgtpm2013 View PostAlkuviikosta lähtee tilaukseen musta BMW 520d A xDrive Nordic Business sedan. Lisävarusteiksi en taida ottaa kuin sumuvalot ja urheiluohjauspyörän vaihteenvalitsimilla. Autossahan on vakiona business -varustelu ja webasto ym ym. Vai olisiko arvon foorumilaisilla jotain ideoita lisävarusteista, joita tulisi ehdottomasti harkita vielä...?
Tuossa konkurssissa muutama tonni enää tuntuu missään ja vaikuttaa sitten paljon mukavuuteen. 2000-3000e sijoituksella saa jo paljon mukavuutta. Rattivaihteet on aika turhat, jos muutamista satasista on kiinni, niin ennemmin ottaisin jotain muuta samalla rahalla...
Pari "pakollista" minimissään jos itse tilaisin
- Sport penkit ristiselän säädöllä vajaa 1300e
- Kaukovaloassistentti 200e
- Hifikaiutinpaketti reilut 600e (vakiot todella surkeat)
- Sport ratti vajaa 200e
- Ehkä myös valopaketti 370e
- Jos haluaa vähän ulkonäköä ja jämäkkyyttä, niin M-alusta lisäksi reilut 500e ja kesäksi vähän isompaa vannetta alle...Last edited by bemu2000; 09-02-2014, 22:26.
Comment
-
-
[QUOTE=HannuE60;3258624]Originally posted by -rik View PostJos vaan yhtään pitempiä matkoja tulee autolla taitettua niin ehottomasti paremmat penkit... Sportit vähintään, nehä saa vielä kankaalla, jolloin hinta ei nouse vielä älyttömiä. Comfortit tietysti parhaat, mutta näillä hinta nousee jo astetta enemmän, koska ei saa muutakuin nahkaisena.
Jotenkin mulla on sellainen käsitys, ettei sporttipenkkejä saa uuteen muuta kun nahkojen kanssa, ei ededs puolinahkojen...
Korjatkaa jos olen väärässä.
Itse korjaten, kyllä hinnastossa on urheiluistuimet normi verhoiluunkin....
-Hannu-
Sumuvalot ottaisin itse vaikkei niillä mitään teekään, ilman niitä keula on vähän orvon näköinen.
Noilla bemu2000 listaamilla varusteilla pärjää jo hyvin.
Comment
-
-
Eipä noihin penarin nelivetoihin ole m-sport -alustaa koskaan saanutkaan.
Jos oikein budjetilla menet, niin ei sitä kaukovaloassariakaan kyllä kannata ruksia.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostEipä noihin penarin nelivetoihin ole m-sport -alustaa koskaan saanutkaan.
Jos oikein budjetilla menet, niin ei sitä kaukovaloassariakaan kyllä kannata ruksia.
Tästähän oli tuolla keskustelua jo aikaisemminkin. Toimii näissä uudemmissä jo todella hyvin. Onko sulla itsellä F10:ssä?
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostTästähän oli tuolla keskustelua jo aikaisemminkin. Toimii näissä uudemmissä jo todella hyvin. Onko sulla itsellä F10:ssä?
Sitten jos puhutaan niistä adaptiivisista valoista, niin ne kuuluu olevan hyvät.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTodentotta ei anna konfiguraatti tehdä. Pakko ottaa ~3000€ nahkat, mikäköhän järki tuossakin. M-sporttina saa, mutta hintaa yli 7100€
Piti testata, kun varustelistassa ei ole mitään mainintaa. Kyllä mulla antoi ainakin valita sporttipenkit kangassisustalle.
Lisäksi ottaisin kyllä vielä tuulilasin tummennetun yläreunan...
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostPiti testata, kun varustelistassa ei ole mitään mainintaa. Kyllä mulla antoi ainakin valita sporttipenkit kangassisustalle.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMitäs hemmettiä. Valitsin eka auton ja sitten sportpenkit. Sitten sisustaan niin jos yritti valita kankaan niin tuli ilmoitus -sportpenkit. Jos valitsen eka kankaan ja sitten menen lisävarusteisiin, lukee sport penkin kohdalla -kangas.
Katos vaan, niin tekee.
Mahtaakohan Xdriven M-paketti on olla myös ilman M-alustaa ja silti saman hintainen kuin takavetoon? :think Kyllähän M-paketilla oleva pitää hintansa paremmin kuin tavallinen, mitä on nettiautossa rivissä vaikka kuinka.Last edited by bemu2000; 10-02-2014, 10:24.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostKatos vaan, niin tekee.
Mahtaakohan Xdriven M-paketti on olla myös ilman M-alustaa ja silti saman hintainen kuin takavetoon? :think Kyllähän M-paketilla oleva pitää hintansa paremmin kuin tavallinen, mitä on nettiautossa rivissä vaikka kuinka.
Comment
-
Comment