Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10\11 ostamassa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ceeray
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 1399
    • Kuopio

    Originally posted by poke View Post
    jatke mikä jatke
    More is not enough vai miten se menikään..

    Nojoo...
    Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

    Comment

    • Ceeray
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2005
      • 1399
      • Kuopio

      Ei lähtenny edes metrin jatkovarrella eikä paineilmapyssyllä renkaan pultit auki. Onpa ollu iso gunther vääntämässä..


      Tänään ei toiminu kummankaan jakkaran säätö ajon aikana eikä parkissa kunnes sammutin auton. Onko joku "turvallisuusjuttu" vai mikä ? Sais edes ristiseläntukee muutettua ajon aikana
      .
      Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

      Comment

      • GuGi_
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2012
        • 700
        • Vantaa city

        Originally posted by Ceeray View Post
        Ei lähtenny edes metrin jatkovarrella eikä paineilmapyssyllä renkaan pultit auki. Onpa ollu iso gunther vääntämässä..


        Tänään ei toiminu kummankaan jakkaran säätö ajon aikana eikä parkissa kunnes sammutin auton. Onko joku "turvallisuusjuttu" vai mikä ? Sais edes ristiseläntukee muutettua ajon aikana
        .
        Mullakin oli joku mörkögyntteri liipassu X:n pultit kiinni. Joutu ottaa painonnostopenkistä tangon avaimen jatkoks että narahti auki

        Nyt äkkiä se auto pesulle ja kuvia tulemaan
        "Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"

        F11 525d -11
        E60 M5 -05
        E12 530i -75
        E32 730i - 91
        Chevy Silverado 3500 -93
        R33 Skyline GTS-T -93

        Comment

        • MajorDrake
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 7520
          • Jyväshyvä

          Originally posted by Ceeray View Post
          Ei lähtenny edes metrin jatkovarrella eikä paineilmapyssyllä renkaan pultit auki. Onpa ollu iso gunther vääntämässä..


          Tänään ei toiminu kummankaan jakkaran säätö ajon aikana eikä parkissa kunnes sammutin auton. Onko joku "turvallisuusjuttu" vai mikä ? Sais edes ristiseläntukee muutettua ajon aikana
          .
          Pitäisi säätöjen toimia ajon aikanakin. Ellei sitten uusissa softaversoissa tuohon ole tullut muutosta...
          M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
          Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
          Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

          Comment

          • touring39
            BTCF Member
            • May 2005
            • 3901
            • Kaarina

            Originally posted by MajorDrake View Post
            Pitäisi säätöjen toimia ajon aikanakin. Ellei sitten uusissa softaversoissa tuohon ole tullut muutosta...
            On kyl ensimmäinen auto, jossa on tuommoinen "feature". Eli eiköhän ole jossain häikkää. Nykyään pystyy kyllä i-drivestäkin räpläämään kaikennäköistä, eli sieltä kannattaa varmaan aloittaa.

            Kokeilitko toisella avaimella?
            Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

            Ex:
            e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

            Comment

            • Milko75
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2007
              • 853
              • Kuopio

              Originally posted by Ceeray View Post
              Kaippa tuo itte pitää mittailla, Clavurionin kanssa se e60 vastuskin selvitettiin joten mennee samaan malliin.
              Tee tuo modi sitten minullekin. Ja paljon onnea uudelle autolle
              G05 | X5 45e M-Sport | Mineral White – 2020
              Tesla Model S Long Range Raven | Pearl White – 2020

              Comment

              • Ceeray
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2005
                • 1399
                • Kuopio

                Joops, katsellaan sitä Weba modia sitten kun on aikaa. Tämä päivä meni kyllä harakoille...

                Kävin Pohjolan renkaassa irrotuttamassa renkaan pultteja. Kolmas paineilmaräikkä vasta jaksoi availla pultit, mutta se olikin tarkoitettu kuorma-autoille jne. Sellanen paineilmavasaran kokonen tykki. Yksi hylsykin halkesi.

                Arvatkaas muuten aukesko lukkopultit.. ? No ei tietysti , se avain meni päreiksi. Sitten vietettiin aikaa seuraavassa putiikissa hitsivehkeiden kanssa ja 1.5h askartelun jälkeen irtosi ne lukkopultitkin, ilman kummempia vaurioita vanteisiin.

                Nuo vanteet on orkkis 351M 19" vanteet , mutta ilmeisesti ed. omistaja Saksassa on ne maalauttanut mustaksi. Oisko sitten se maali jumittanu pultit noin tiukkaan, tiedä häntä. Ainankin ruosteisia ne pultit oli.

                Ostin sitten vielä 8kpl uusia pultteja varastoon , muutaman kanta meni aika paskaksi takoessa auki.

                Loppulasku 20€(aukaisu)+75€(hitsihommat)+38€ (8kpl uusia pultteja) eli n.130€ ja vielä ei ole edes renkaita vaihdettu, vasta pultit auki..

                Jos jotakuta kiinnostaa ne mustat 19" 351M vanteet niin kusoja vaan tännepäin, voisin kirkkaisiin vanteisiin (saman kokosiin orkkiksiin) vaihdellakin.
                Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

                Comment

                • poke
                  BTCF Member
                  • Feb 2005
                  • 3096

                  Originally posted by Ceeray View Post
                  Joops, katsellaan sitä Weba modia sitten kun on aikaa. Tämä päivä meni kyllä harakoille...

                  Kävin Pohjolan renkaassa irrotuttamassa renkaan pultteja. Kolmas paineilmaräikkä vasta jaksoi availla pultit, mutta se olikin tarkoitettu kuorma-autoille jne. Sellanen paineilmavasaran kokonen tykki. Yksi hylsykin halkesi.

                  Arvatkaas muuten aukesko lukkopultit.. ? No ei tietysti , se avain meni päreiksi. Sitten vietettiin aikaa seuraavassa putiikissa hitsivehkeiden kanssa ja 1.5h askartelun jälkeen irtosi ne lukkopultitkin, ilman kummempia vaurioita vanteisiin.

                  Nuo vanteet on orkkis 351M 19" vanteet , mutta ilmeisesti ed. omistaja Saksassa on ne maalauttanut mustaksi. Oisko sitten se maali jumittanu pultit noin tiukkaan, tiedä häntä. Ainankin ruosteisia ne pultit oli.

                  Ostin sitten vielä 8kpl uusia pultteja varastoon , muutaman kanta meni aika paskaksi takoessa auki.

                  Loppulasku 20€(aukaisu)+75€(hitsihommat)+38€ (8kpl uusia pultteja) eli n.130€ ja vielä ei ole edes renkaita vaihdettu, vasta pultit auki..

                  Jos jotakuta kiinnostaa ne mustat 19" 351M vanteet niin kusoja vaan tännepäin, voisin kirkkaisiin vanteisiin (saman kokosiin orkkiksiin) vaihdellakin.
                  No johan on ollu tiukassa. Pulverimaalatut vanteet saattaa tehdä kyllä tuon, että lukitsee pultit. Koskaan ei ole kyllä pultteja tarvinnu painia, yleensä ne uudelleen maalatut jumii keskiöstä.
                  Miten joku vielä induktiolämmittimien aikakaudella käyttää hitsipillejä pulttien aukomiseen? Joku nyrkkipajako?
                  Jostakin ohjeesta muistan lukeneeni ettei niitä pultteja saa voidella rasvalla. Miksköhän? Kyllä omiin olen siitä huolimatta suihkinut 5-56:sta kierteisiin.
                  Kulkineet/projektit:

                  640D F06
                  530iA E39
                  635 CSi E24
                  518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
                  1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

                  Comment

                  • Ceeray
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2005
                    • 1399
                    • Kuopio

                    Ei ne rengasliikkeessä osannu hitsata, piti etsiä nyrkkipaja..
                    Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

                    Comment

                    • MajorDrake
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2006
                      • 7520
                      • Jyväshyvä

                      Noo, oot saanut tälle päivälle ottaa pulttia ihan luvan kanssa
                      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                      Comment

                      • böntti
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2011
                        • 2855
                        • Tampere

                        Onko penkkihommasta mitään uutta tietoa? Kuten jo todettu, noin niiden ei kuulu toimia. Jos temppuilevat vielä niin vikakoodin lukuun, voidaan alkaa sitä VPN-tunnelia väsäämään . Kalibroin muuten ne penkit flässäyksen jälkeen, siltä osin homma on kunnossa.
                        -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
                        -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
                        -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
                        -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

                        -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

                        Comment

                        • veku
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2005
                          • 6324
                          • P-Pohjanmaa

                          Pitäkääpä porukka ajan tasalla webasto modin suhteen
                          F11 M550D
                          E39 M5
                          F26 3.0 Da M-Sport
                          E61 535D M-Sport

                          Comment

                          • Ceeray
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2005
                            • 1399
                            • Kuopio

                            Originally posted by böntti View Post
                            Onko penkkihommasta mitään uutta tietoa? Kuten jo todettu, noin niiden ei kuulu toimia. Jos temppuilevat vielä niin vikakoodin lukuun, voidaan alkaa sitä VPN-tunnelia väsäämään . Kalibroin muuten ne penkit flässäyksen jälkeen, siltä osin homma on kunnossa.
                            Ei ole ollut ongelmia tuon jälkeen. Mulla oli kyllä kaikki avaimet mukana sillä reissulla, oisko sotkenu jotenki tms? Eli silloin ei toiminut mikään penkin toiminnoista, ei yhtään mikään. Käynnistyksen jälkeen taas täpöllä. Ellei ollut muistipaikan nappi pohjassa tms.. Eikä apparinkaan jakkara muuten pelannut. . Turhaan ala ressaamaan tuon takia kun muuten kaikki käy ja kukkuu. Sitä High beam assistanttia ei kyllä löydy mistään mistä sen voisi ruksia, eli puuttuu valikoista.

                            VPN väylää: joo mieti setti valmiiksi niin katotaan mitä se tarttee mun päästä. Laitan sit piuhat kii ja meen saunaan ku sä säädät..

                            Muuten tuo auto kyllä alkaa istumaan käteen ja tehojen käyttökin on jo normaalia, eli uskaltaa polkasta ilman että auto vie miestä eikä toisinpäin. Loistopeli , sanoisin. (mitä nyt tyypillisiä meikän ongelmia eli jotain menee aina vituiks.. )
                            Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

                            Comment

                            • veku
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2005
                              • 6324
                              • P-Pohjanmaa

                              Originally posted by Ceeray View Post

                              Muuten tuo auto kyllä alkaa istumaan käteen ja tehojen käyttökin on jo normaalia, eli uskaltaa polkasta ilman että auto vie miestä eikä toisinpäin. Loistopeli , sanoisin. (mitä nyt tyypillisiä meikän ongelmia eli jotain menee aina vituiks.. )
                              Täällä kaipais vähän nelivetoa,yöllä lupas 10-20 senttiä lisää lunta

                              Pidäppä ajan tasalla sen weba moodin kanssa
                              F11 M550D
                              E39 M5
                              F26 3.0 Da M-Sport
                              E61 535D M-Sport

                              Comment

                              • böntti
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2011
                                • 2855
                                • Tampere

                                Eikö löydy high beam assistia settings/lights-valikosta? Siinä oli lopussa pieni säätö sen Appsin kans eli on periaatteessa saattanut jäädä se parametri lopulta inaktiiviksi, prkl jos näin kävi. Autossa ei siis ollut kaukovaloassaria, mutta tarvittava kamera löytyi speed limit infon vuoksi. Pikku koodaus ja assari on aktivoitu. Viiksestä puuttuu assarin nappi, homma piti koodata niin että assari on aina päällä ja idrivestä sen saa tarvittaessa pois.

                                No joo ei niille penkeille tietenkään kannata tehdä mitään jos toimivat. Sullahan oli siitä toisesta kakesta patteri kyllä lopussa :think
                                -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
                                -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
                                -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
                                -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

                                -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎