Sen verran vielä ohjeita, jos joku kamppailee saman ongelman kanssa.
Ohmimittarin tulee näyttää n. 1000 ohmia, mutta siltikin voi olla ettei tule signaalia renkaalta. Pyörittäessä rengasta pitäisi jännitemittarin näyttää n. 1 V AC:ta. Tämä on helpoin tapa löytää rengas , jossa on vika. Anturit ovat erittäin lujassa ja muovia, ne saa ylös kahdella meisselillä pikku hiljaa naputtaen. Anturia ei kannata pyörittää, se menee takuuvarmasti rikki. ABS kehä on edessä navan sisäpuolella ja takana navan ulkopuolella. Edessä sen voi tarkastaa ottamalla navan pois, takana pitää vetoakseli purkaa ja se iso mutteri ottaa pois. Laippa lähtee pois ulosvetäjällä ja on tiukassa. ABS kehän saa taakse irto-osana.
-eeko
Ohmimittarin tulee näyttää n. 1000 ohmia, mutta siltikin voi olla ettei tule signaalia renkaalta. Pyörittäessä rengasta pitäisi jännitemittarin näyttää n. 1 V AC:ta. Tämä on helpoin tapa löytää rengas , jossa on vika. Anturit ovat erittäin lujassa ja muovia, ne saa ylös kahdella meisselillä pikku hiljaa naputtaen. Anturia ei kannata pyörittää, se menee takuuvarmasti rikki. ABS kehä on edessä navan sisäpuolella ja takana navan ulkopuolella. Edessä sen voi tarkastaa ottamalla navan pois, takana pitää vetoakseli purkaa ja se iso mutteri ottaa pois. Laippa lähtee pois ulosvetäjällä ja on tiukassa. ABS kehän saa taakse irto-osana.
-eeko
Comment