Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• #BaierWaier#
    replied
    Originally posted by Osmis View Post
    Minä mittaan tänään, kunhan töistä pääsen. Vanha orkkis iskari on irrallaan ja uus meyle merkkinen tarvikeiskari myös irrallaan. Meyle istui ainakin tiukasti paikoilleen.
    Kiitokset jo etukäteen.

Leave a comment:

• Osmis
    replied
    Originally posted by #BaierWaier# View Post
    Autona 728i - 96 ja keula kolisee montuissa. Vika paikallistettu tolpan alapään kiinnitykseen. Vaikka iskaritolpan pannan kiristää todella tiukalle niin tolppa pääsee hieman liikkumaan pannan sisällä(nosturilla perusteellisesti vikaa paikannettu). Eli joko iskaritolppa halkaisijaltaan liian pieni tai pannassa halkeama tms.?
    Etuiskarit noin kuukauden vanhat Magnumit merkiltään. Edellinen omistaja vaihdattanut iskarit liikkeessä ja pikaisen googlettelun perusteella nuo kyllä pitäis passata kys. autoon.
    Olen putsannut pannat yms. huolella ja otin jopa iskaritolpan korvakkeesta rälläkällä siivun pois mutta silläkään ollut vaikutusta.
    Enkä kyllä silmällä mitään halkeamiakaan löytänyt pannoista.
    Ei viittis uusia tolppiakaan hommata ihan vaan kokeilumielessä. Jos jollakin sattus olemaan käsillä e38 etutolppa ja viittis mitata sen halkasijan kiinnityspannan kohdalta. Sais varmistuksen ainakin siihen.
    Minä mittaan tänään, kunhan töistä pääsen. Vanha orkkis iskari on irrallaan ja uus meyle merkkinen tarvikeiskari myös irrallaan. Meyle istui ainakin tiukasti paikoilleen.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by #BaierWaier# View Post
    Autona 728i - 96 ja keula kolisee montuissa. Vika paikallistettu tolpan alapään kiinnitykseen. Vaikka iskaritolpan pannan kiristää todella tiukalle niin tolppa pääsee hieman liikkumaan pannan sisällä(nosturilla perusteellisesti vikaa paikannettu). Eli joko iskaritolppa halkaisijaltaan liian pieni tai pannassa halkeama tms.?
    Etuiskarit noin kuukauden vanhat Magnumit merkiltään. Edellinen omistaja vaihdattanut iskarit liikkeessä ja pikaisen googlettelun perusteella nuo kyllä pitäis passata kys. autoon.
    Olen putsannut pannat yms. huolella ja otin jopa iskaritolpan korvakkeesta rälläkällä siivun pois mutta silläkään ollut vaikutusta.
    Ei viittis uusia tolppiakaan hommata ihan vaan kokeilumielessä. Jos jollakin sattus olemaan käsillä e38 etutolppa ja viittis mitata sen halkasijan kiinnityspannan kohdalta. Sais varmistuksen ainakin siihen.
    Eiköhän vika ole noissa halpis iskareissa.

Leave a comment:

• #BaierWaier#
    replied
    e38 etuiskarin halkaisija

Leave a comment:

• RS2
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Se uusi osa taitaa olla M60 tarkoitettu.
    Siinä laipassahan ei taida olla muuta hajoavaa kuin se kalvo ja sen saa irroitettua. Vaihda pelkkä kalvo?
    Homma tehty. Kiitokset avuista jokaiselle. Kalvo kävi vanhemman mallin uudesta osasta, ja vaihdoin muutkin tiivisteet siitä. Muista varata myös imusarjan takakannen tiiviste, jos ehdit purkamaan tuon koko kannen, kuten mulle kävi. Ja btw. Kalvon uusi kansi kannattaa olla varalla. Vanha hajoaa käsiin. Se on kuin paperia.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎