Originally posted by Juhs_
View Post
E38 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Kyseessä -95 vuoden 750i. Oireina ollut, että ei ota kierroksia yli 2000rpm edes tyhjäkäynnillä ja koneen lämmettyä entistä vähemmän. Inpalla tuli sitten koitettua nollattua nuo kaasupolkimen arvot ja nyt ei sitten ota ollenkaan enään kierroksia.
Vikakoodeina antaa nyt 50 pedal position sensor, basic values of adaption not valid in EEPROM1/2. Inpalla yritetty opettaa arvoja uudestaan tuloksetta ja joitain netistä löytyneitä ohjeita yritetty missä tehdään eri toimintoja kaasupolkimella ajan perusteella, mutta ei ole onnistunut. Osaisiko joku auttaa tämän kanssa?
Leave a comment:
-
Onko kukaa mittaillu nuota turvavyölukkoja, että paljo sieltä pitääs tulla vastusta?
Omasta vikakoodi tuosta apparinpuolen lukosta <-- Ei voi nollata.
Kuskin puolen lukosta tuloo tallennettu koodi ja muutaman kerran ku näppää vyötä kiinni ja auki nii muuttuu olemassa olevaksi viaksi.
Vastus arvot molemmilta lukoilta on samat ja johdot on molempiin puoliin tehty kunnolla, eli penkin liikutus ei vaikuta enää.
EDIT: Read off measured value. Nominal value: 1 to 6 ohms<--- molemmat lukot menöö vaihtoon, tuloo päälle 200ohmia..
Leave a comment:
-
Originally posted by BeamR View PostHuokaus... odotat sen aikaa, että sen PITÄISI mennä lepoon. Eli ovet lukkoon, takaluukun lukko vaikka ruuvarilla kiinni jne. Sitten 15min, sitten testailemaan sulakkeita.
Paa Seppo itelles yks tuplajallu, niin rentoudut vähän.
Pitää omastakin kattoa, että syökö siellä joku virtaa.
Kaikki noi japanian lukulaitteet yms. kiinni.
Ken tietää miten nekin on aikanaan kytketty...
Leave a comment:
-
Originally posted by BeamR View PostSiis mittaa sulakerasiasta, että mikä sitä virtaa syö.
Edit: laita yleismittari akun ja pluskaapelin väliin, odota että auto menee lepoon (se 15min muistaakseni), katso virrankulutus. Sitten yksitellen sulakkeita irti kunnes virtasyöppö löytyy.
Leave a comment:
-
E38 repsikan puolen pyyhkijänvarsi löystyy koko ajan. Just eilen kiristin mutterin ja taas tänään varsi jämähti keskelle lasia eikä taaskaan liiku mihinkään -> taas mutteri löysällä. Mikähän siihen voi olla syynä?
Leave a comment:
-
Originally posted by AttE39 View PostTöpselit irroitettu kaikitsta radioon yms liittyvistä boxeista
Varashälytin ohitettu yms alkaa olemaan ideat lopussa ei mene vieläkään lepotilaan
Edit: laita yleismittari akun ja pluskaapelin väliin, odota että auto menee lepoon (se 15min muistaakseni), katso virrankulutus. Sitten yksitellen sulakkeita irti kunnes virtasyöppö löytyy.Last edited by BeamR; 04-05-2019, 06:30.
Leave a comment:
-
740d -01 ei mene lepotilaan myöskin syö akun tyhjäksi ja puhaltaa kuumaa tuulilasille ja jaloille?
Leave a comment:
-
Originally posted by T3pi View PostTulpat, imusarjan tiivisteet ja venakoppien tiivisteet oonkin jo vaihtanu. Tarkotatko tätä osaa tuolla huohotinboksilla? https://bemariosat.fi/fi/moottorin-o...otin&results=4
Eilen just purin tuon kyseisen osan ja kalvo ainakin näytti ehjältä.. mutta kai senkin vois nyt samalla vaihtaa kun on irrallaan ettei tarvi kohta sitä olla erikseen vaihtamassa
Leave a comment:
-
Päästö- ja käyntiongelmien ilmentyessä yksi ehdoton tarkastuskohde on myös moottoriohjainboxin liittimien kunto. Onko hapettunut ja korroosio syönyt pinnejä poikki.
Leave a comment:
-
Originally posted by Lördagskorv View PostMulla kävi M62 hemmetin rumasti kylmänä. Kaasua antaessa tasaantui, mutta tyhjäkäynnille putoessa kauhea röpötys niin että koko auto heilui.
Vaihtelin sinne tulpat, imusarjan tiivisteet, huohotinboksin ja venakoppien tiivisteet. Sen jälkeen kävi taas täydellisesti.
Imuvuodota tuo kyllä vähäsen vakuttaisi oireiden perusteella.
Katsotaan olisiko muilla tänne apuja myös
Eilen just purin tuon kyseisen osan ja kalvo ainakin näytti ehjältä.. mutta kai senkin vois nyt samalla vaihtaa kun on irrallaan ettei tarvi kohta sitä olla erikseen vaihtamassa
Leave a comment:
Leave a comment: