Tuon vertainen määrä jälkiä voi valitettavasti kertoa vähän erilaisesta ajettujen kilometrienkin määrästä. Tai sitten ei...:think

E65 750i tyyppiviat; KIIRE!!!

Collapse

X
- 

Originally posted by heiskate View PostTuon vertainen määrä jälkiä voi valitettavasti kertoa vähän erilaisesta ajettujen kilometrienkin määrästä. Tai sitten ei...:think
Jaa. Minä kun luulin, että kolhut tulee parkkipaikalla/-hallissa, harvemmin ajaessa? Pienten lommojen määrä kertoo enemmän vuosista ja ehkä siitä, ettei olla oltu niiden suhteen turhan tarkkoja. Valitettavasti.
Comment
 - 

Näinpä se on...tarkka omistaja parkkeeraa yleensä hieman kauemmas ovista ym jolloin vähentää kolhujen todennäköisyyttä...hälläväliäomistaja taas lähimpään ruutuun milloin on suurempi mahdollisuus kolhuille.Originally posted by Kronometri View PostJaa. Minä kun luulin, että kolhut tulee parkkipaikalla/-hallissa, harvemmin ajaessa? Pienten lommojen määrä kertoo enemmän vuosista ja ehkä siitä, ettei olla oltu niiden suhteen turhan tarkkoja. Valitettavasti.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
 - 

Totta tuokin, varsinkin kun kolhut ovat tuollaisissa kohdissa. Asiamies olisi kyllä hieman paremmin voinut informaatiota antaa.Originally posted by Kronometri View PostJaa. Minä kun luulin, että kolhut tulee parkkipaikalla/-hallissa, harvemmin ajaessa? Pienten lommojen määrä kertoo enemmän vuosista ja ehkä siitä, ettei olla oltu niiden suhteen turhan tarkkoja. Valitettavasti.
Comment
 - 

Sori, en tullut ottaneeksi vielä kuvia. Nyt en pääsekään autolle useampaan viikkoon, matkaa pukkaa...
Comment

Comment