Tuon vertainen määrä jälkiä voi valitettavasti kertoa vähän erilaisesta ajettujen kilometrienkin määrästä. Tai sitten ei...:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E65 750i tyyppiviat; KIIRE!!!
Collapse
X
-
Originally posted by heiskate View PostTuon vertainen määrä jälkiä voi valitettavasti kertoa vähän erilaisesta ajettujen kilometrienkin määrästä. Tai sitten ei...:think
Jaa. Minä kun luulin, että kolhut tulee parkkipaikalla/-hallissa, harvemmin ajaessa? Pienten lommojen määrä kertoo enemmän vuosista ja ehkä siitä, ettei olla oltu niiden suhteen turhan tarkkoja. Valitettavasti.
Comment
-
-
Originally posted by Kronometri View PostJaa. Minä kun luulin, että kolhut tulee parkkipaikalla/-hallissa, harvemmin ajaessa? Pienten lommojen määrä kertoo enemmän vuosista ja ehkä siitä, ettei olla oltu niiden suhteen turhan tarkkoja. Valitettavasti.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Kronometri View PostJaa. Minä kun luulin, että kolhut tulee parkkipaikalla/-hallissa, harvemmin ajaessa? Pienten lommojen määrä kertoo enemmän vuosista ja ehkä siitä, ettei olla oltu niiden suhteen turhan tarkkoja. Valitettavasti.
Comment
-
Comment