No perhana. Äijähän työntää enemmän sillä kuin Hantte.
Ja Hantte ei enää työnnä metriäkään .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Joo, mun ajelut Kasilla on mennyttä aikaa. Viimeinen reissu oli 10 päivää ja noin 5500 km nokka rutussa.
Jäljelle jäi moottoriprojekti (myytävänä) ja muistot yli 90 000 kivasta kilometristä. Loput laivattiin jonnekin Baltian suuntaan Copartin huutokaupasta.
Last edited by Hantte; 08-10-2022, 17:24.
Reason: Moottoriprojekti myynnissä
Saa nähdä, onko Kasin akunpurkamisen lopullinen syy löytynyt. Huomasin, että vilkuissa oli jotain häikkää, viiksen väliasennossa vilkutti kaikkia vilkkuja. Nyt viaksi vaikuttaa löytyneen rele, jonka ainoa tarkoitus on ilmeisesti kytkeä hätävilkut päälle onnettomuustörmäystilanteessa! Enpä tiennyt, että näissä sellainenkin ominaisuus on, annoin itselleni kertoa, että vain E31 ja E32 malleissa olisi. Rele nyt irroitettu, ei vaikuta muuhun auton toimintaan. Jospa tällä vielä voisi ajella tänä kesänä edes vähän, kun saisi vielä ilmastoinnin täytettyä.
Csi:tä ei edes koiteta tänä vuonna elvyttää ajoon. E24 seuraavaksi työn alle.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
61311392457 osa eli peilien kytkimet. Hinta vajaan satkun Saksassa UUTENA, valmistus lopetettu ja tuote loppu.
Löysin hollantilaiselta myyjältä käytetyn ja kysyin pyynnöstä hinnan: 450€ + 30€ postit. Aika jäätävää.
Voi kai käytetyn noinkin kalliilla ostaa vaikka uusiakin näyttää saavan.
... jopa halvemmalla kuin tämän käytetyn
Mistäköhän niitä uusia saa:think?
Mä ostin Joensuusta RAY-998 850 automaatin. Auto on hienossa kunnossa sisältä ja päältä ja ja nyt alkaa pohdinta mitä tuon kanssa teen jatkossa. Koneessa pientä öljyvuotoa öljypohjan tiivisteestä ja perästä kanssa. Ei mitään sen kummempia, ajolleen todella hyvä.
Olen aina tykännyt tuosta korista, mutta tuo voimalinja ei herätä mitään suuria tunteita. Eli raavin tässä päätä ja mietin että oisko se sitten n54 ja 8HP/DCT loota....
Attached Files
BMW 850 1991
Peugeot 505 Turbo Injection 1984
Lincoln Continental Town Car 1972
Subaru Impreza WRX STI 2008 rallihommiin
Onnittelut hankinnasta. Tuohan on foorumilta tuttu, taitaa olla Aapok:n entinen :think
Mä ostin Joensuusta RAY-998 850 automaatin. Auto on hienossa kunnossa sisältä ja päältä ja ja nyt alkaa pohdinta mitä tuon kanssa teen jatkossa. Koneessa pientä öljyvuotoa öljypohjan tiivisteestä ja perästä kanssa. Ei mitään sen kummempia, ajolleen todella hyvä.
Olen aina tykännyt tuosta korista, mutta tuo voimalinja ei herätä mitään suuria tunteita. Eli raavin tässä päätä ja mietin että oisko se sitten n54 ja 8HP/DCT loota....
Onnittelut hankinnasta! Vikapaikkojen korjaus ja kovaa ajoa, toivottavasti ei ole se ylempi öljypohjan tiiviste joka vuotaa :think
Oma mielipiteeni, pidä alkuperäisenä ja nauti autosta sellaisena kuin se on. Uskon että oma mielipiteesi asian suhteen tulee muuttumaan vuosien saatossa👍
Onnittelut.
Oma mielipiteeni, pidä alkuperäisenä ja nauti autosta sellaisena kuin se on. Uskon että oma mielipiteesi asian suhteen tulee muuttumaan vuosien saatossa👍
Ps. Itsellä m70/73 projekti menossa.
Täällä on ahdettu ja manualisoitu 840, kyllähän siihen autoo luonnetta sai, vakiona aika nykyaikamainen "comfort" auto, erittäin tylsä ainaki omaa makuu. Itse heittäsin sen m70:kyt koneen mäkee sieltä ja jotai tilalle mutta onko kutonen oikea kuitenkaa en tiedä. Autohan on todella painava eli alaväännötön moottori on varmasti aika surkea siinä, konehuone on suhteellisen ahdas pituus suunnassa löytyy tilaa aika kivasti mutta leveys on nafti. Autohan on loistava maantie/moottoritie auto ja tollanen ~500hp v8 onjo ihan kiva siinä mutta eise mikää kikkailuauto ole siltikään, päädyin itse siihen lopputuloksee et ei siitä autosta "sporttista" saa kovinhelposti enkä halua kuitenkaa kaikkea mahdollista raksia siitä pois painon säästön toimesta, se on cruisailu auto. Ostin halvan e46:sen joka on reippaasti yli 500kg kevyempi se onjo lähtökohtasesti paljon parempi radalle/kikkailuu ja jos lipee tolppaa niin ei jää paljoo kaivelee + hyvällä omatunnolla voi leikellä tai raksia osia pois siitä. Myös osia saa lähes ilmasiks vs e31.
Eli mitä koitin sanoa onse et jos haluat siitä jotai kunnon race henkistä autoa niin siihen on pitkämatka, varmaa jollai 1000hp turbo ls koneella siitä saa rajun, mutta ohjaus yms ei vastaa silti sitä henkeä.
Comment