Äläs nyt Remo saivartele
Hämmästyttävän lähellä tuossa äänen suhteen ollaan, ottaen kuitenkin huomioon, kuinka vähällä..
BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II
Collapse
X
-
Jep, sen x-pipen voi toki myöhemmin laittaa. EPDM:n Engl exhaust x-pipella oli kyllä makea.Originally posted by mikae34 View PostOn kyllä. Aika paljon nuo harrastajat tuolla bimmerforumsin puolella pyrkivät panostamaan nimenomaan ääniin näissä kaseissa.
Itse kyllä hieman petyin siihen Eisenmannin putkeen, jotka silloin tilailimme. Jäi hieman vaisu fiilis. Sen piti olla "race" versio mutta jotenkin tuntui kuin olisi tullut "sport" versiot. Mitä niitä silloin youtubessa yritti kuunnella ennen ostopäätöstä, niin selkeästi vaimeammaksi se jäi. En tiedä sitten, että oliko niissä autoissa myös x-pipe asennettuna vai ei... mielestäni se olisi kyllä vaatinut vielä sen kaveriksi. Sitten olisi voinut olla hyvä. Toki jos ei halua liian äänekästä niin sitten se varmaan onkin hyvä mutta voisi kuvitella, että race version tilaaja nimenomaan haluaisikin hieman ääntä ulos.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Kuulostaa kyllä kieltämättä erittäin hyvältä!Originally posted by mikae34 View PostNo nyt on todellista ääniviritystä!!
Hands down.
https://www.bimmerforums.com/forum/s...s-on-my-850-Ci
Comment
-
Se on ihan totta että nuo meidän "Race" pöntöt on hiljaisempia odotuksiin nähden.Originally posted by mikae34 View PostOn kyllä. Aika paljon nuo harrastajat tuolla bimmerforumsin puolella pyrkivät panostamaan nimenomaan ääniin näissä kaseissa.
Itse kyllä hieman petyin siihen Eisenmannin putkeen, jotka silloin tilailimme. Jäi hieman vaisu fiilis. Sen piti olla "race" versio mutta jotenkin tuntui kuin olisi tullut "sport" versiot. Mitä niitä silloin youtubessa yritti kuunnella ennen ostopäätöstä, niin selkeästi vaimeammaksi se jäi. En tiedä sitten, että oliko niissä autoissa myös x-pipe asennettuna vai ei... mielestäni se olisi kyllä vaatinut vielä sen kaveriksi. Sitten olisi voinut olla hyvä. Toki jos ei halua liian äänekästä niin sitten se varmaan onkin hyvä mutta voisi kuvitella, että race version tilaaja nimenomaan haluaisikin hieman ääntä ulos.
Loppupeleissä olen kuitenkin itse todella tyytyväinen äänimaailmaan noilla, sopivan rouhea, muttei liian äänekäs, mutta selkeä ero kuitenkin vakioon verraten.
Kesällä tuli pari pidempää reissua tehtyä, eikä nuo kumise tai melua liikaa pidemmälläkään pätkällä.
Tuota Karppi-sarjaa katsellessa harmittaa tuo vakioputkisto, oma kun kuulostaa aika paljon paremmalle..(Ei millään pahalla Hantte!
)
E31 850i
Comment
-
Muakin ottaa pataan toi äänetön äänimaailma.Originally posted by BeiSSi View PostSe on ihan totta että nuo meidän "Race" pöntöt on hiljaisempia odotuksiin nähden.
Loppupeleissä olen kuitenkin itse todella tyytyväinen äänimaailmaan noilla, sopivan rouhea, muttei liian äänekäs, mutta selkeä ero kuitenkin vakioon verraten.
Kesällä tuli pari pidempää reissua tehtyä, eikä nuo kumise tai melua liikaa pidemmälläkään pätkällä.
Tuota Karppi-sarjaa katsellessa harmittaa tuo vakioputkisto, oma kun kuulostaa aika paljon paremmalle..(Ei millään pahalla Hantte!
)
Mutta mieleisen (Lamborghni-tyyppinen), joka murisee/kehrää matalilla kierroksilla ja ärjyy yläkierroksilla, mutta ei kilju kuin Ferrarit, rakentaminen vaatii paljon rahaa ja osaamista ja mahdollisesti montakin hylättyä pönttösatsia. Ja sitten pitäisi olla vastinetta (tehoa) uusille äänille.
Menkööt Karpin toinen kausi samoilla äänettömyyksillä. Starttiäänestä pitää vielä muistuttaa, kun kuvaukset alkavat. Se yksi yritys lakeuksilla vituttaa ihan hirveesti ja tieto on kerrottu eteenpäin.Hantte
Z4 sDRIVE 35i, -09
ex: E31, 850i, -91
Comment
-
Voivoi. Ei mopolla mahottomia, sano entinen äijä.
Kun tilavuutta perusversiossa on sen 5 litraa ja heposia 300.
Miten se nyt voisi rätistä ja paukkua.
Litrateho ahtamattoman dieselin luokkaa.
Sen auton filosofia lienee jotain muuta.
Vaivattomasti, mukavasti, nopeasti ja huomaamatta.
IMO.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
Huomaamatta tuskin sentään tuonnäköisellä autolla
.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Eipä näistä ferrarin tai lambon kuuloisia saa johtuen juurikin litratehoista ja matalahkoista kierroksista. S85 on kaiketi se viimeinen korkealta kiertävä vapari isoilla litratehoilla ja äänikin on sen mukainen.
Noilla ferrarin pöntöillä soundi on kuitenkin paras mihin minä olen vielä näissä törmännyt!Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Mulle pilkottiin e60 m5 magnaflow stainless putkisto kaikkinensa alle ja sillä tuli kunnon superauton äänet.Originally posted by mikae34 View PostEipä näistä ferrarin tai lambon kuuloisia saa johtuen juurikin litratehoista ja matalahkoista kierroksista. S85 on kaiketi se viimeinen korkealta kiertävä vapari isoilla litratehoilla ja äänikin on sen mukainen.
Noilla ferrarin pöntöillä soundi on kuitenkin paras mihin minä olen vielä näissä törmännyt!
Comment
-
Supermiehelle superäänet ja supermiehen tunnuksetOriginally posted by immi View PostMulle pilkottiin e60 m5 magnaflow stainless putkisto kaikkinensa alle ja sillä tuli kunnon superauton äänet.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Last edited by juxo; 20-11-2018, 14:14.G05 X5 45e Msport
E70 X5 35d
E36 Compact VR6T
E60 M5 VR6T
E92 VR6T Build
Comment
-
Tätäkin voisi nostella keskusteluaiheeksi, kun ei näytä edes löytyvän 8-sarjaosiossa.:thinkNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Kaveri bongasi yhden legendaarisimmista Suomikaseista Turussa vanhalla kotipihallaan, oliko 2011 katsastettu viimeksi, nyt 4.9. juuri katsastettu. Ekalla Suomiomistajalla, 33tkm lasissa, omistaja siis Mikko Ketonen.
Hantte: Tarkennettu tiedot exceliin.
Sivistymättömille tiedoksi: Mikko Ketonen on Arvo ja Irja Ketosen poika ja Turun Sanomien (TS-Yhtymä Oy) omistajia.

Hienosti Photobucket pilaa tuonkin kuvan.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Eli ollut samalla omistajalla uudesta saakka?Originally posted by Laku View PostKaveri bongasi yhden legendaarisimmista Suomikaseista Turussa vanhalla kotipihallaan, oliko 2011 katsastettu viimeksi, nyt 4.9. juuri katsastettu. Ekalla Suomiomistajalla, 33tkm lasissa, omistaja siis Mikko Ketonen.
Hantte: Tarkennettu tiedot exceliin.
Sivistymättömille tiedoksi: Mikko Ketonen on Arvo ja Irja Ketosen poika ja Turun Sanomien (TS-Yhtymä Oy) omistajia.

Hienosti Photobucket pilaa tuonkin kuvan.
33tkm ajettu, vau!!!Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment

Comment