On kyllä. Aika paljon nuo harrastajat tuolla bimmerforumsin puolella pyrkivät panostamaan nimenomaan ääniin näissä kaseissa.
Itse kyllä hieman petyin siihen Eisenmannin putkeen, jotka silloin tilailimme. Jäi hieman vaisu fiilis. Sen piti olla "race" versio mutta jotenkin tuntui kuin olisi tullut "sport" versiot. Mitä niitä silloin youtubessa yritti kuunnella ennen ostopäätöstä, niin selkeästi vaimeammaksi se jäi. En tiedä sitten, että oliko niissä autoissa myös x-pipe asennettuna vai ei... mielestäni se olisi kyllä vaatinut vielä sen kaveriksi. Sitten olisi voinut olla hyvä. Toki jos ei halua liian äänekästä niin sitten se varmaan onkin hyvä mutta voisi kuvitella, että race version tilaaja nimenomaan haluaisikin hieman ääntä ulos.
Jep, sen x-pipen voi toki myöhemmin laittaa. EPDM:n Engl exhaust x-pipella oli kyllä makea.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
On kyllä. Aika paljon nuo harrastajat tuolla bimmerforumsin puolella pyrkivät panostamaan nimenomaan ääniin näissä kaseissa.
Itse kyllä hieman petyin siihen Eisenmannin putkeen, jotka silloin tilailimme. Jäi hieman vaisu fiilis. Sen piti olla "race" versio mutta jotenkin tuntui kuin olisi tullut "sport" versiot. Mitä niitä silloin youtubessa yritti kuunnella ennen ostopäätöstä, niin selkeästi vaimeammaksi se jäi. En tiedä sitten, että oliko niissä autoissa myös x-pipe asennettuna vai ei... mielestäni se olisi kyllä vaatinut vielä sen kaveriksi. Sitten olisi voinut olla hyvä. Toki jos ei halua liian äänekästä niin sitten se varmaan onkin hyvä mutta voisi kuvitella, että race version tilaaja nimenomaan haluaisikin hieman ääntä ulos.
Se on ihan totta että nuo meidän "Race" pöntöt on hiljaisempia odotuksiin nähden.
Loppupeleissä olen kuitenkin itse todella tyytyväinen äänimaailmaan noilla, sopivan rouhea, muttei liian äänekäs, mutta selkeä ero kuitenkin vakioon verraten.
Kesällä tuli pari pidempää reissua tehtyä, eikä nuo kumise tai melua liikaa pidemmälläkään pätkällä.
Tuota Karppi-sarjaa katsellessa harmittaa tuo vakioputkisto, oma kun kuulostaa aika paljon paremmalle..(Ei millään pahalla Hantte! )
Se on ihan totta että nuo meidän "Race" pöntöt on hiljaisempia odotuksiin nähden.
Loppupeleissä olen kuitenkin itse todella tyytyväinen äänimaailmaan noilla, sopivan rouhea, muttei liian äänekäs, mutta selkeä ero kuitenkin vakioon verraten.
Kesällä tuli pari pidempää reissua tehtyä, eikä nuo kumise tai melua liikaa pidemmälläkään pätkällä.
Tuota Karppi-sarjaa katsellessa harmittaa tuo vakioputkisto, oma kun kuulostaa aika paljon paremmalle..(Ei millään pahalla Hantte! )
Muakin ottaa pataan toi äänetön äänimaailma.
Mutta mieleisen (Lamborghni-tyyppinen), joka murisee/kehrää matalilla kierroksilla ja ärjyy yläkierroksilla, mutta ei kilju kuin Ferrarit, rakentaminen vaatii paljon rahaa ja osaamista ja mahdollisesti montakin hylättyä pönttösatsia. Ja sitten pitäisi olla vastinetta (tehoa) uusille äänille.
Menkööt Karpin toinen kausi samoilla äänettömyyksillä. Starttiäänestä pitää vielä muistuttaa, kun kuvaukset alkavat. Se yksi yritys lakeuksilla vituttaa ihan hirveesti ja tieto on kerrottu eteenpäin.
Voivoi. Ei mopolla mahottomia, sano entinen äijä.
Kun tilavuutta perusversiossa on sen 5 litraa ja heposia 300.
Miten se nyt voisi rätistä ja paukkua.
Litrateho ahtamattoman dieselin luokkaa.
Sen auton filosofia lienee jotain muuta.
Vaivattomasti, mukavasti, nopeasti ja huomaamatta.
IMO.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Huomaamatta tuskin sentään tuonnäköisellä autolla .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Eipä näistä ferrarin tai lambon kuuloisia saa johtuen juurikin litratehoista ja matalahkoista kierroksista. S85 on kaiketi se viimeinen korkealta kiertävä vapari isoilla litratehoilla ja äänikin on sen mukainen.
Noilla ferrarin pöntöillä soundi on kuitenkin paras mihin minä olen vielä näissä törmännyt!
Eipä näistä ferrarin tai lambon kuuloisia saa johtuen juurikin litratehoista ja matalahkoista kierroksista. S85 on kaiketi se viimeinen korkealta kiertävä vapari isoilla litratehoilla ja äänikin on sen mukainen.
Noilla ferrarin pöntöillä soundi on kuitenkin paras mihin minä olen vielä näissä törmännyt!
Mulle pilkottiin e60 m5 magnaflow stainless putkisto kaikkinensa alle ja sillä tuli kunnon superauton äänet.
Tätäkin voisi nostella keskusteluaiheeksi, kun ei näytä edes löytyvän 8-sarjaosiossa.:think
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kaveri bongasi yhden legendaarisimmista Suomikaseista Turussa vanhalla kotipihallaan, oliko 2011 katsastettu viimeksi, nyt 4.9. juuri katsastettu. Ekalla Suomiomistajalla, 33tkm lasissa, omistaja siis Mikko Ketonen.
Hantte: Tarkennettu tiedot exceliin.
Sivistymättömille tiedoksi: Mikko Ketonen on Arvo ja Irja Ketosen poika ja Turun Sanomien (TS-Yhtymä Oy) omistajia.
Hienosti Photobucket pilaa tuonkin kuvan.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kaveri bongasi yhden legendaarisimmista Suomikaseista Turussa vanhalla kotipihallaan, oliko 2011 katsastettu viimeksi, nyt 4.9. juuri katsastettu. Ekalla Suomiomistajalla, 33tkm lasissa, omistaja siis Mikko Ketonen.
Hantte: Tarkennettu tiedot exceliin.
Sivistymättömille tiedoksi: Mikko Ketonen on Arvo ja Irja Ketosen poika ja Turun Sanomien (TS-Yhtymä Oy) omistajia.
Hienosti Photobucket pilaa tuonkin kuvan.
Eli ollut samalla omistajalla uudesta saakka?
33tkm ajettu, vau!!!
Comment