Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • P-J
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 491
    • Hervanta

Moutine, osta mun kulkine.
    Last edited by P-J; 26-06-2014, 02:48.
    sigpic

xenonled.com

Comment

• MouTine
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2011
      • 803
      • Pori

Originally posted by P-J View Post
      Heh... Kiitos tarjouksesta, mutta oli jo yksi 850:nen ja se tuli koettua ja nähtyä. Joskus olen leikkinyt ajatuksella että hankkisi 840:sen ja tekisi siihen S62 swapin, mutta taidan nykyään olla liian mukavuudenhaluinen pajoittaakseni kuukausi tolkulla.

Sen vielä sanon että E31:nen on hienoin ja huomiota herättävin auto mitä mulla ollut. Kulkupuolta vaan pitäisi olla enemmän...

Mitäköhän sille mun entiselle mahtaa nykyään kuulua...?
      Nykyiset...
      '14 E500 Coupe

Ollut joskus...
      '07 MB CL63 AMG
      '04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
      '05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
      '94 Audi A8 4.2i V8
      '00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
      '92 BMW 850i 5.0i V12
      '96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
      '92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
      '78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
      '77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!

Comment

• Laku
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2007
        • 17529
        • Turku

Voin ostaa sulta Eisenmannin sopivasti pois .

Originally posted by MouTine View Post
        Heh... Kiitos tarjouksesta, mutta oli jo yksi 850:nen ja se tuli koettua ja nähtyä. Joskus olen leikkinyt ajatuksella että hankkisi 840:sen ja tekisi siihen S62 swapin, mutta taidan nykyään olla liian mukavuudenhaluinen pajoittaakseni kuukausi tolkulla.

Sen vielä sanon että E31:nen on hienoin ja huomiota herättävin auto mitä mulla ollut. Kulkupuolta vaan pitäisi olla enemmän...

Foorumi ja Suomi kaipaisivat kaltaisiasi aktiivisia ja innokkaita harrastajia. Samaa mieltä E31:tä tosin mielestäni kuitenkin yllättävän vähän kiinnittää huomiota, kun olen Csi:llä ajellut. Tosin pirteämpi väri ja suomalaisten vähäisempi kateellisuus (=älä katso, ettei ylpisty) myös auttaisivat varmasti asiaa .
        Näillä mennään:
        - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
        - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
        - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
        - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998

Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

Comment

• MouTine
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2011
          • 803
          • Pori

Originally posted by Laku View Post
          Foorumi ja Suomi kaipaisivat kaltaisiasi aktiivisia ja innokkaita harrastajia.
          Kiitos kauniista sanoista. Kyllä olen 645:stakin harkinnut / haaveillut... Ja on tuo Mersukin saanut ruuvausta ja virittämistä osakseen vaikka vaan piti ehjä kesäkäyttis käydä poimimassa.
          Nykyiset...
          '14 E500 Coupe

Ollut joskus...
          '07 MB CL63 AMG
          '04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
          '05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
          '94 Audi A8 4.2i V8
          '00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
          '92 BMW 850i 5.0i V12
          '96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
          '92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
          '78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
          '77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!

Comment

• P-J
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2005
            • 491
            • Hervanta

Originally posted by MouTine View Post

Pari urpoo ja cooleri? Tai sitten remmiahdin. Ulkomailta luetun perusteella tuon pitäisi kestää melkein tuplat mitä vakiossa ilman muutoksia. Ois mielenkiintonen rojekti jos ois paikka värkätä.
            sigpic

xenonled.com

Comment

• P-J
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2005
              • 491
              • Hervanta

Voin ostaa sulta Eisenmannin sopivasti pois .

Foorumi ja Suomi kaipaisivat kaltaisiasi aktiivisia ja innokkaita harrastajia. Samaa mieltä E31:tä tosin mielestäni kuitenkin yllättävän vähän kiinnittää huomiota, kun olen Csi:llä ajellut. Tosin pirteämpi väri ja suomalaisten vähäisempi kateellisuus (=älä katso, ettei ylpisty) myös auttaisivat varmasti asiaa .
              Puhut vähän mutta asiaa. Eisenmannit tulee kyllä mukana.

Perskules se miittinki pitäis kyllä saada...:think
              sigpic

xenonled.com

Comment

• nullzwei
                BTCF Member
                • Oct 2002
                • 11056
                • ?

Laajasalon ostarin pihalta pongattu tänään vihr., ilmeisesti 840, rek JIP-@@@. Jos oikein kerkesin hahmottaa niin kuskin puolella takapuskimessa jotain häikkää.

Comment

• jori
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 1011
                  • Vantaa

Moutinen kanssa samaa mieltä, herättää saksassa sekä suomessa huomiota reilusti.
                  Tietysti siihen vaikuttaa myös se että ajoin omallani vajaassa neljässä vuodessa 25tkm + edellisellä kasillani n.8tkm eli kohtuu paljon olen noilla ajanut suomen mittakaavassa.
                  Mutta summa summarum, tehoa saisi olla lisää, ulkonäkö kohdallaan, valitettavan paljon huonokuntoisia liikenteessä, ärsyttäviä pikkuvikoja jotka vaativat paljon aikaa ja asiantuntijan joka niitä ratkoo = Supa :-D
                  Ehkäpä vielä joku päivä manuaali vaihteinen...vaikka noita CLS mersuja ei tule joka kulmalla vastaan huomiota herättävyys hiukan toista luokkaa kasilla, se sentään murisi mukavasti :-)
                  Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
                  Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.

Comment

• hrajasso
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2008
                    • 213
                    • Järvenpää

Mobile.de:ssä oli aikoinaan myynnissä erittäin laadukkaan näköinen remmiahdin CSi. Tai muistaakseni se oli CSi. Hinta taisi olla 20k€ luokkaa.

Comment

• P-J
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2005
                      • 491
                      • Hervanta

Originally posted by jori View Post
                      Ehkäpä vielä joku päivä manuaali vaihteinen...vaikka noita CLS mersuja ei tule joka kulmalla vastaan huomiota herättävyys hiukan toista luokkaa kasilla, se sentään murisi mukavasti :-)
                      Testaa, jos onnistuu löytää. Omasta mielestä tomaatti sopii paremmin (noin 6 kasia kokeillut, yksi csi). Makuasioita sano joku jostain...
                      sigpic

xenonled.com

Comment

• jori
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2003
                        • 1011
                        • Vantaa

Testaa, jos onnistuu löytää. Omasta mielestä tomaatti sopii paremmin (noin 6 kasia kokeillut, yksi csi). Makuasioita sano joku jostain...
                        Nelivaihteinen automaatti vain niin aatamin aikainen, steppillä olisi varmasti ok, manuaalina pääsisi nauttimaan väännöstä ihan eri tavalla, kaksi kertaa ajanut M70+manuaali loota, toimii, CSi:tä en ole koskaan päässyt kokeilemaan.
                        Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.

Comment

• Laku
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2007
                          • 17529
                          • Turku

Originally posted by jori View Post
                          Nelivaihteinen automaatti vain niin aatamin aikainen, steppillä olisi varmasti ok, manuaalina pääsisi nauttimaan väännöstä ihan eri tavalla, kaksi kertaa ajanut M70+manuaali loota, toimii, CSi:tä en ole koskaan päässyt kokeilemaan.
                          Koeajo järjestyy joku päivä . Osta kje21:n vanha manuaali nettiautosta ? Oli aikanaan hyväkuntoinenkin...
                          Näillä mennään:
                          - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                          - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                          - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                          - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998

Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

Comment

• mikae34
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 4992
                            • Forssa

Nettiautossa on itse asiassa tällä hetkellä kaksikin manuaalia myynnissä. Toinen on vain 152 tkm ajettukin ainakin ilmoituksen mukaan. Itseä on alkanut taas kiinnostamaan kovasti nuo 840 mallit ja sellaisen ostaisinkin jos ostaisin.
                            Auto on liikkumaväline.

Comment

• jori
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2003
                              • 1011
                              • Vantaa

Koeajo järjestyy joku päivä . Osta kje21:n vanha manuaali nettiautosta ? Oli aikanaan hyväkuntoinenkin...
                              Mikä ettei, sovitaan esim.elokuulle joku päivä, pääset samalla kokeilemaan CLS:ää jos vaan kiinnostaa.
                              Ehkäpä Saksasta jonkun manuaalin 840/850 uittaisin jos hommaisin ja ehkäpä vielä hommaankin.
                              Off topiccina täytyy teitä suomessa olijoita kiusata hiukan, oon nyt toista viikkoa reissussa ja vielä 5 päivää edessä kroatian helteitä :-)
                              Ollaan ajettu n.2500km sloveniassa, slovakiassa, itävallassa, italiassa ja nyt täällä kroatiassa eikä yhtään E31 bemua näkynyt koko aikana!

Comment

• P-J
                                Bimmer Fanatic
                                • Dec 2005
                                • 491
                                • Hervanta

Originally posted by mikae34 View Post
                                Nettiautossa on itse asiassa tällä hetkellä kaksikin manuaalia myynnissä. Toinen on vain 152 tkm ajettukin ainakin ilmoituksen mukaan. Itseä on alkanut taas kiinnostamaan kovasti nuo 840 mallit ja sellaisen ostaisinkin jos ostaisin.
                                Vajaapyttynen...

Vaihdoin käyttiksen pasaatiin. Onko kokemuksia?
                                sigpic

xenonled.com

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎