Eipä nuillakaan onneksi kiire ole, löysi konttorin setä kaksi ruostereikää helmoista nostokohtien ympäriltä. Tässä ajan kanssa rapsutella kuntoon ja taidan siirtää ajot ensikesään. :think
Eipä ole nuo hinnalla pilattu ! Oma Csi on ollut ihan kivasti ajossa Turun seudulla tänä kesänä.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Lajissaan hatun noston arvoinen suoritus tuokin.. Täällä saatiin juuri lapulle tyhjäkäynnillä HC 1 ja kierroksilla 4.
Miksi ne pitää maakunnasta hakea, vai pitääkö katteja lämmitellä noin pitkään?
Uskomattomat HC:t sulla !
Juuri noin . Oikeammin ajoin Turusta saakka lappu lattiassa päästölappua hakemaan !
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Jos se on rikki? Tai sit mittari oli kuutamolla, mitä ne ei kyllä yleensä ole. Taidanpa seuraavan joutilaan tilaisuuden tullen selata tuon auton aiemmat katsastuslaput ja vilkaista, miltä tuon auton päästöhistoria näyttää.
Juuri noin . Oikeammin ajoin Turusta saakka lappu lattiassa päästölappua hakemaan !
Sulla on siis jotkut kivanajo-asiat siellä putkessa. Mä en tuota mittausta varten ressannut, köröttelin jokusen kilometrin konttorille ja mittaus tehtiin pienen odottelun/jäähdyttelyn jälkeen. Aika äkkiä nää kuitenkin paikat lämmittää.
Mulla katit täysin tyhjinä 163 hc saatiin alimmilleen, että luulisin että sulla sattu just myös jotai sytytyskatkosta tohon mittauksen aikaan. Kannattanee korjata muut viat ensin ja sitten vasta katit, palavat vaan uudetkin poroksi.
Mulla katit täysin tyhjinä 163 hc saatiin alimmilleen, että luulisin että sulla sattu just myös jotai sytytyskatkosta tohon mittauksen aikaan. Kannattanee korjata muut viat ensin ja sitten vasta katit, palavat vaan uudetkin poroksi.
Kierroksilla meni alle 100.
Juu, paikallaan käydessä pudottaa x-määrän sylintereitä pois apukuskin puolelta. Hetken toimii kun putsaa tulpat. :think
Jos se on rikki? Tai sit mittari oli kuutamolla, mitä ne ei kyllä yleensä ole. Taidanpa seuraavan joutilaan tilaisuuden tullen selata tuon auton aiemmat katsastuslaput ja vilkaista, miltä tuon auton päästöhistoria näyttää.
Sulla on siis jotkut kivanajo-asiat siellä putkessa. Mä en tuota mittausta varten ressannut, köröttelin jokusen kilometrin konttorille ja mittaus tehtiin pienen odottelun/jäähdyttelyn jälkeen. Aika äkkiä nää kuitenkin paikat lämmittää.
Mulla on MagnaFlow:n sporttikatit, jotka eivät taida ihan kybällä toimia. 2 vuotta ja vajaa 4tkm olleet paikalla .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mulla oli sillon aikoinaan HC arvo 250-260ppm suorilla putkilla. Audia ja Mersua en o mitannut mitä niissä on hooseet decat putkilla. Paljon vähemmän ne ainakin puskee pakokaasuja mitä toi 850:nen sauhutti.
Nykyiset... '14 E500 Coupe
Ollut joskus... '07 MB CL63 AMG
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'94 Audi A8 4.2i V8
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6 ...Ja pienet sille!
Kohta on melko varmasti tulossa uusi kasi omistaja/harrastaja suomeen.
Arviolta jo hiukan iäkkäämpi mies soitellut mulle parina viime päivänä ja kysellyt kovasti kaikenlaista mun vanhasta kasista. Ehdotin hänelle myös aapok:n autoa ja on nyt menossa sitäkin katsomaan ja meinaa valita näistä kahdesta sen mieluisemman. Eipä ollut juuri muita mitä tän hetkisestä myynnissä olevista olisi voinut ehdottaa alle 15k€ autoista ja 840 ei halunnut, pitää olla V12
Kohta on melko varmasti tulossa uusi kasi omistaja/harrastaja suomeen.
Arviolta jo hiukan iäkkäämpi mies soitellut mulle parina viime päivänä ja kysellyt kovasti kaikenlaista mun vanhasta kasista. Ehdotin hänelle myös aapok:n autoa ja on nyt menossa sitäkin katsomaan ja meinaa valita näistä kahdesta sen mieluisemman. Eipä ollut juuri muita mitä tän hetkisestä myynnissä olevista olisi voinut ehdottaa alle 15k€ autoista ja 840 ei halunnut, pitää olla V12 ��
Niin eihän sitä voi tietää kunnolla minkälaisia nuo muut ovat kun myyntiilmoituksiin ei ole minusta panostettu kovinkaan kummoisesti. Jotenkin itse karsastan heti jos on esim suttuisia kuvia vaikka autohan saattaisi olla hyväkin. Mielenkiintoista olisi tietää esim minkälainen mahtaisi olla tuo tämän hetken halvin jossa ainakin ilmoitetut kilometrit pienet ja vielä manuaali. Tosin etulokasuojien ilma aukot aiheuttavat heti siinäkin oksennusrefleksin ja lisäksi halpis vanteet, mutta tiedä häntä.
Niin...noh itse en enää ostaisi näitä kuin asiaa ymmärtävältä harrastajalta. Nimimerkillä kaksi 850 bemaria omistaneena. Myynti-ilmoitukset joissa puhutaan mahtavista äänistä yhdistettynä seksiin ja alkoholiin niin en viitsisi edes soittaa mokomalle juntille.
Niin...noh itse en enää ostaisi näitä kuin asiaa ymmärtävältä harrastajalta. Nimimerkillä kaksi 850 bemaria omistaneena. Myynti-ilmoitukset joissa puhutaan mahtavista äänistä yhdistettynä seksiin ja alkoholiin niin en viitsisi edes soittaa mokomalle juntille.
En minäkään. Lisäksi faktahan on se että jos tällaisen ylipäätään ostaa niin saa ihan oikeasti varautua kalliisiin remontteihin ihan jo autojen iän takia, mm vuotavat öljypohjien tiivisteet ym. Näissä on oikeasti paljon sellaisia asioita ja hyvin harvassa on kaikki jo huollettu, sen pitäisi sitten jo näkyä hinnassa. Tuo Aapok:n auto lienee huoltojensa puolesta aika lailla paras auto myynnissä tällä hetkellä.
Comment