E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jori
    replied
    Originally posted by 525iiäxä View Post
    JJK-2 on edelleen hoitojaksolla parin kesän takaisen mällin jäljiltä... Bongattu tänään Lappeenrannan Hedinin pihalta.

https://photos.app.goo.gl/5UpJDwQA4zaR3LwZ7
    Näin tuon 2.5 työreissulla LPR Hedinin pihassa. Ilmeisen pitkään ollut siellä. Herätti huomiota myös pahasti mällätty BMW iX takapihalla.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post

Jos ne pellit on vähän eri tasossa (”alhaalla”), niin se ei taida tuosta kulmasta näkyä mitenkään?
    Näin varmaan on. Kuvasta kun katsoo ja merkintöjä lukee, ongelma enimmäkseen on se, että oikea luukkulamppu on liian alhaalla konepeltiin nähden. Nuo välit eivät okein kuvasta näy siten kuin kirjoitetut merkinnät ovat.

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    Originally posted by Laku View Post

Tarkka omistaja, haiskahtaa, että vakuutusyhtiön piikkiin halutaan priimaa... Onko nuo "virheet" mielestänne noin suuret?
    Jos ne pellit on vähän eri tasossa (”alhaalla”), niin se ei taida tuosta kulmasta näkyä mitenkään?

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by 525iiäxä View Post
    JJK-2 on edelleen hoitojaksolla parin kesän takaisen mällin jäljiltä... Bongattu tänään Lappeenrannan Hedinin pihalta.

https://photos.app.goo.gl/5UpJDwQA4zaR3LwZ7
    Tarkka omistaja, haiskahtaa, että vakuutusyhtiön piikkiin halutaan priimaa... Onko nuo "virheet" mielestänne noin suuret?

Leave a comment:

• 525iiäxä
    replied

Leave a comment:

• jori
    replied
    Originally posted by Laku View Post

VE-12 pyynti on niissä haminoissa yläpäässä tuota.
    Ollut myynissä myös -23, saa nähdä tekeekö kauppansa tuolla pyynillä.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    Niin että se oli ihan "oikean hintainen". Joo ymmärrän sitten. Mä luulin että siitä olisi pyydetty jotain 20-30ke
    VE-12 pyynti on niissä haminoissa yläpäässä tuota.

Leave a comment:

• van cleef
    replied
    Niin että se oli ihan "oikean hintainen". Joo ymmärrän sitten. Mä luulin että siitä olisi pyydetty jotain 20-30ke
    Last edited by van cleef; 18-06-2024, 12:44.

Leave a comment:

• Laku
    replied

Ja mihin hintaan toi kanan hammas kasimanuaali sit meni? Ja miksi se on "poistettu myynnistä" eikä myyty? Ja mä haluaisin oikeasti tietää että minkä takia saksalainen osti lähes 300tkm ajetun auton suomesta, vaikka manuaali olikin.
    16900 oli vika pyynti. Myyjä hollantilainen, ilmeisesti ed. omistaja hänen kaverinsa ja autoliikkeen omistaja, jonka kautta myynti. Kaveri jutteli myyjän kanssa muutama päivä sitten 45min puhelimessa, hänen viestinsä minulle: "Ilmeisesti, ymmärsin kyllä puheista että viron ukolla oikeus, jos ei ota niin saksan ukko olisnollu valmis maksamaan 2tonnia varausmaksua. Kaupatha hoidettiin vielä autoliikkeen kautta tuossakin autossa."

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by jaskap View Post

Taitaa tosin mennä ns. ei autoharrastajille, sijoittajille jotka luulevat tekevänsä kovat massit näillä. Jotkut mallit ovat kiiman huipulla, Suomessakin.
    https://www.nettiauto.com/volkswagen/kleinbus/14253877
    Voi hyvin olla. Aiheeseen ja topikkiin liittyen aiemmin informoin viime syksynä, kun Turun Sanomien Mikko Ketosen MK-100 myytiin Vantaalle ja sen jälkeen ulkomaille vajaaseen 50 000 euron hintaan.

Leave a comment:

• jori
    replied
    No ei ole. Tämä siis tähän "kiiman huippuun". Noita kleinareita myytiin kahella satasella aiemmin.

Ja mihin hintaan toi kanan hammas kasimanuaali sit meni? Ja miksi se on "poistettu myynnistä" eikä myyty? Ja mä haluaisin oikeasti tietää että minkä takia saksalainen osti lähes 300tkm ajetun auton suomesta, vaikka manuaali olikin.

Ja tossa nyt yksi graafi klainareiden hintakehityksestä. Ei näytä kulmakerroin koilliseen sojottavan ja tämä maailman suurimmalta harrasteautomarkkinalta.
    https://www.classic.com/m/volkswagen/type-2/year-1965/
    Jos Saksalainen haki niin ehkä hinta ja kunto kohtasivat. Saksassa manuaalien pyynnöt on kovia ja lähestulkoon kaikki aina ajettu 100-150tkm mikä ei voi mitenkään pitää paikkaansa kaikkien kohdalla. Kasit kuitenkin +-30v vanhoja.

Leave a comment:

• ritariässä
    replied
    Aika harvassa ne 200000$ klainarit tai paremminkin sambaversiot. Noiden hintahypetys lähti aikanaan Amerikasta, missä löysää rahaa ja noita entisöintiin/tuunattiin 200-300t$ budjeteilla ja Amerikan hintataso juoruuntui Eurooppaan. Näissä nyt hyvä huomata että ne kattoikkunalliset sambabussit on niitä kaikkein halutuimpia. Enemmänkin noi sambat liikkuneet 50-100t€ tasolla ja korirakenteesta johtuen monenlaista korientisöintiä tullut vastaan.

Leave a comment:

• van cleef
    replied
    No ei ole. Tämä siis tähän "kiiman huippuun". Noita kleinareita myytiin kahella satasella aiemmin.

Ja tossa nyt yksi graafi klainareiden hintakehityksestä. Ei näytä kulmakerroin koilliseen sojottavan ja tämä maailman suurimmalta harrasteautomarkkinalta.
    There are 152 1965 Volkswagen Type 2 for sale right now - Follow the Market and get notified with new listings and sale prices.
    Last edited by van cleef; 17-06-2024, 20:13.

Leave a comment:

• jaskap
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post

Täällähän julistettu miten pielessä näiden vanhojen hinnat ovat ja lisäksi kukaan näitä ei enää osta jne...

No, jossain vielä autoja harrastetaan.
    Taitaa tosin mennä ns. ei autoharrastajille, sijoittajille jotka luulevat tekevänsä kovat massit näillä. Jotkut mallit ovat kiiman huipulla, Suomessakin.

Leave a comment:

• van cleef
    replied
    Koska viittaat minuun, niin vastaan. Ei ole Suomessa rahaa ei. Ja Euroopassakin homma on muuttumassa ja muuttunut, pl. ne korkeimman kategorian Miurat, GTO:t jne. Essenin näyttelyn kävijämäärää ei ensimmäistä kertaa julkistettu tänä vuonna. Viime vuonna ja aiemmin kävijämäärä ollut n. 200 000. Tänä vuonna rohkeimmat arvioivat sen n. puoleen ja matalimmillaan n. 70 000 vieraaseen. Suurin osa myytävistä jäi myymättä, toisin kuin aiempina vuosina. Olen käynyt siellä useamman kerran, mutta tänä vuonna jäi väliin, joten joudun tukeutumaan kaverin ja lehdistön puheisiin.

Ja mulle on ihan sama mitä sä oot mieltä. Viis vuotta sitten yritin varoittaa asuntosijoituksista ja asuntojen velkapommista ja mulle naurettiin tai vähintään vittuiltiin selän takana. Oikeassa olin siinäkin.

Tää harrasteautomarkkina ja asuntomarkkina syntyi jatkuvan keskuspankkielvytyksen aikaansaannoksena ja oli vain ajan kysymys milloin inflaatio ryöpsähtää ja korko sen myötä. Rahaa kun painetaan liikaa, sen arvo alenee. Nyt katalyyttina toimi venäjän hyökkäys Ukrainaan, mutta joku muu pieru Saharassa tms. Olisi sen joka tapauksessa synnyttänyt. Oli vain ja ainoastaan ajan kysymys. Nyt maksetaan hintaa siitä ja tän enempää mä en jaksa taloudesta sivistää.

Edit: itse asiassa myöskään viime vuoden kävijämäärää ei julkistettu ja silloinkin siellä tuntui olevan jo hiljaisempaa kuin 2015-22.
    Last edited by van cleef; 17-06-2024, 20:01.

Leave a comment:

Working...
X