Announcement

Collapse
No announcement yet.

E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MYM5
    replied
    Se on nyt viimeinen kasi laitettu maailmalle. Tallin hyllyyn jäi ylimääräiseksi molemmat ulkopeilit ja uusi alkuperäinen etuvilkku/ sumuvalo oikealle puolelle.

Jos jollakin tarvetta, niin laittakaa privaa.

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Kompuraa löytyy Autodocistakin R134A:lle. Minulla on tiedossani vanha kontakti Stadissa, jolla ainakin silloin oli vielä R12:ta. Voidaan s-postitella siitä.
    Tuossahan se ongelma onkin. R134 tulee R12:n tiivisteistä läpi, jolloin pitäisi vaihtaa kaikki ilmastointisysteemin kumitiivisteet R134 sopiviksi.
    Nyt mulla on jokin R4xx korvaava aine systeemissä ja noi Autodocin vaihtoehtoiskompurat vaativat täyden huuhtelun, ettei takuu katoa.

Ihannetilanne olisi, että löytyisi orkkis-kompura, jonka voisi vaihdattaa nykyisen tilalle koskematta tiivisteisiin. (Mulla on retrotiivisteet, mutta se vaihtaminen...)

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Hantte View Post
    Moi,

Mulla on ilmastoinnin kompura sanomassa työsopimustaan irti ja valittaa rolinoillaan niin pahasti, että pelottaa ajella.
    Onko jollain jäänyt hyllylle ylimääräistä? Alunperin se on freonille, R12, tehty ja vaihtaminen R132:lle vaatii uudet tiivisteet. Nyt mulla on R4xx korvikeaineet sisällä, joka on vanhan ja hyvän freonin korvaaja, mutta ei toimi yhtä hyvin.
    Alkuperäisen numero on:64528385910
    Ihannetilanne; jostain löytyisi ehjä orkkis kompura ja freonia, R12, niin toimisi hyvin. Mutta freonia ei löydy mistään (Baltia ja Venäjä kahlattu).

Kompuraa löytyy Autodocistakin R134A:lle. Minulla on tiedossani vanha kontakti Stadissa, jolla ainakin silloin oli vielä R12:ta. Voidaan s-postitella siitä.

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    Ilmastoinnin kompura, tarttis ehjän

Moi,

Mulla on ilmastoinnin kompura sanomassa työsopimustaan irti ja valittaa rolinoillaan niin pahasti, että pelottaa ajella.
    Onko jollain jäänyt hyllylle ylimääräistä? Alunperin se on freonille, R12, tehty ja vaihtaminen R132:lle vaatii uudet tiivisteet. Nyt mulla on R4xx korvikeaineet sisällä, joka on vanhan ja hyvän freonin korvaaja, mutta ei toimi yhtä hyvin.
    Alkuperäisen numero on:64528385910
    Ihannetilanne; jostain löytyisi ehjä orkkis kompura ja freonia, R12, niin toimisi hyvin. Mutta freonia ei löydy mistään (Baltia ja Venäjä kahlattu).

Leave a comment:

• Alpina E34
    replied
    Ok, kiitos. Onko syyskuu kesäkuukausi :think?
    Taitaa olla nykyään lähes ympäri vuoden, kun talvet on sen verran leutoja

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by jori View Post
    Laku, tiedätkö mitään siitä CSi:stä joka oli Vantaan Schmiedmann:lla?
    Se taitaakin olla Tanskan Smiidillä huollossa .

En osta. Syy: liian tylsä väriyhdistelmä kuin oman Kasini kopio

Leave a comment:

• jori
    replied

Leave a comment:

• jori
    replied
    Laku, tiedätkö mitään siitä CSi:stä joka oli Vantaan Schmiedmann:lla?

Leave a comment:

• miyli
    replied
    Riippuu ihan kelistä onko siellä porukkaa syyskuussa, joskus olen ollut ja oli hyvä keli niin porukkaakin kohtuullisesti.
    Samoin joka keskiviikko klo 18 paikkeilla kesäaikaan forum Marinumin edustalla harrasteautoja, tosin suurin osa jenkkejä ja vahtelevalla menestyksellä kävijämäärät.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Alpina E34 View Post
    Kesäkuukausien viimeinen tiistai Kupittaalla Veritas Stadionin parkkiksella. Kelien mukaan porukkaa.

Leave a comment:

• Alpina E34
    replied
    Hitto! Olisi pitänyt olla paikalla, kun olen Turussa. Oliko tuo nyt jokin viimeinen tiistai kuukaudessa ja Kupittaan jäähallin lähellä tjsp.?
    Kesäkuukausien viimeinen tiistai Kupittaalla Veritas Stadionin parkkiksella. Kelien mukaan porukkaa.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by miyli View Post
    E31 oli 3 kpl hienosti edustettuna tänään Turun Kupittaalla harrasteauto tapahtumassa 2 hopeaa ja 1 metallin punainen.
    Hitto! Olisi pitänyt olla paikalla, kun olen Turussa. Oliko tuo nyt jokin viimeinen tiistai kuukaudessa ja Kupittaan jäähallin lähellä tjsp.?

Leave a comment:

• miyli
    replied
    E31 oli 3 kpl hienosti edustettuna tänään Turun Kupittaalla harrasteauto tapahtumassa 2 hopeaa ja 1 metallin punainen.

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    Originally posted by Hantte View Post
    Jos joku osaa hitsata sen valukorvakon, niin mikä ettei.
    Eipä tarvinnut hitsata, kun oli vain alempi pultti poikki.

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    Originally posted by aae30 View Post
    Ei se nyt juuri eroa tolpan hitsaamisesta iskarin vaihtoon? Metallia se vaan on.
    Eiköhän sieltä se pultti kateissa/katki ole.
    Jos joku osaa hitsata sen valukorvakon, niin mikä ettei.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎