Se on nyt viimeinen kasi laitettu maailmalle. Tallin hyllyyn jäi ylimääräiseksi molemmat ulkopeilit ja uusi alkuperäinen etuvilkku/ sumuvalo oikealle puolelle.
Jos jollakin tarvetta, niin laittakaa privaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu
Collapse
X
-
Originally posted by Laku View PostKompuraa löytyy Autodocistakin R134A:lle. Minulla on tiedossani vanha kontakti Stadissa, jolla ainakin silloin oli vielä R12:ta. Voidaan s-postitella siitä.
Nyt mulla on jokin R4xx korvaava aine systeemissä ja noi Autodocin vaihtoehtoiskompurat vaativat täyden huuhtelun, ettei takuu katoa.
Ihannetilanne olisi, että löytyisi orkkis-kompura, jonka voisi vaihdattaa nykyisen tilalle koskematta tiivisteisiin. (Mulla on retrotiivisteet, mutta se vaihtaminen...)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hantte View PostMoi,
Mulla on ilmastoinnin kompura sanomassa työsopimustaan irti ja valittaa rolinoillaan niin pahasti, että pelottaa ajella.
Onko jollain jäänyt hyllylle ylimääräistä? Alunperin se on freonille, R12, tehty ja vaihtaminen R132:lle vaatii uudet tiivisteet. Nyt mulla on R4xx korvikeaineet sisällä, joka on vanhan ja hyvän freonin korvaaja, mutta ei toimi yhtä hyvin.
Alkuperäisen numero on:64528385910
Ihannetilanne; jostain löytyisi ehjä orkkis kompura ja freonia, R12, niin toimisi hyvin. Mutta freonia ei löydy mistään (Baltia ja Venäjä kahlattu).
Leave a comment:
-
-
Ilmastoinnin kompura, tarttis ehjän
Moi,
Mulla on ilmastoinnin kompura sanomassa työsopimustaan irti ja valittaa rolinoillaan niin pahasti, että pelottaa ajella.
Onko jollain jäänyt hyllylle ylimääräistä? Alunperin se on freonille, R12, tehty ja vaihtaminen R132:lle vaatii uudet tiivisteet. Nyt mulla on R4xx korvikeaineet sisällä, joka on vanhan ja hyvän freonin korvaaja, mutta ei toimi yhtä hyvin.
Alkuperäisen numero on:64528385910
Ihannetilanne; jostain löytyisi ehjä orkkis kompura ja freonia, R12, niin toimisi hyvin. Mutta freonia ei löydy mistään (Baltia ja Venäjä kahlattu).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostOk, kiitos. Onko syyskuu kesäkuukausi :think?
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by Laku View PostOk, kiitos. Onko syyskuu kesäkuukausi :think?
Samoin joka keskiviikko klo 18 paikkeilla kesäaikaan forum Marinumin edustalla harrasteautoja, tosin suurin osa jenkkejä ja vahtelevalla menestyksellä kävijämäärät.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostHitto! Olisi pitänyt olla paikalla, kun olen Turussa. Oliko tuo nyt jokin viimeinen tiistai kuukaudessa ja Kupittaan jäähallin lähellä tjsp.?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by miyli View PostE31 oli 3 kpl hienosti edustettuna tänään Turun Kupittaalla harrasteauto tapahtumassa2 hopeaa ja 1 metallin punainen.
Leave a comment:
-
-
E31 oli 3 kpl hienosti edustettuna tänään Turun Kupittaalla harrasteauto tapahtumassa2 hopeaa ja 1 metallin punainen.
Leave a comment:
-
Leave a comment: