Pistetääs vähän tuntemuksia reilun 7kk kasin seisotuksen jälkeen.
Ajettu viikonlopun aikana reilu 700km, bensankulutus oli taas pieni järkytys kun talven ajellu E90 320dA:lla, mutta tuo vääntö, äänet ja matka-ajon mukavuus saa hymyn huulille, ja tietenkin kanssa autoilioiden kommentit
Ja tuli sekin todettua useaan kertaan välillä edessä ja välillä takana ajaen ettei F30 328i pärjää ohituskiihtyvyydessä lastutetulle 850iA:lle
Eilen kävi joku vanhempi pukumies katsomassa autoa. Tykkäsi, mutta taisi lopulta säikähtää murinaputkistoa. Tuskin johtaa mihinkään. Noh, tulipa ainakin auto imuroitua ja takaloosteri siivottua.
Itellä jo 1500km tälle keväälle kertynyt ja onha se mukava ajaa.
Nykyiset... '14 E500 Coupe
Ollut joskus... '07 MB CL63 AMG
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'94 Audi A8 4.2i V8
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6 ...Ja pienet sille!
Tosin kumpikaan E31 ei ole ajossa vielä vähään aikaan, jos ollenkaan tänä kesänä.
Moodystakaan ei taida enää mitään kuulua, kun Porscheilee vaan .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Itse ajatelin mennä 29.6 SCB tapahtumaan Sipooseen, tosin en kerkeä sinne ennen puoltapäivää mutta ymmärtääkseni siellä riittää autoja ja ihmisiä pitkälle iltapäivään.
Muistutus kaikille 4.0 kasien omistajille, tarkastakaa ne öljypumpun pultit!
Tänään pelastin yhden 840:n melko varmalta moottorivauriolta, ja olis varmaan tapahtunut kesälomareissulla eteläeuroopassa. Kaksi kolmesta kiinnityspultista oli pohjalla irtonaisena, viimeinen sormin auki. Kaikki puoliskoja kiinnipitävät höllässä.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Niijoo, se oli näin että M73 ei saanut manuaalina koskaan.
Kyllä se pitäs Ci olla jos kasiin sekaantuu omistamisen muodossa. Johan tuo normi 850i on hitaampi ku vajaapyttynen 740, hah!
Niijoo, se oli näin että M73 ei saanut manuaalina koskaan.
Kyllä se pitäs Ci olla jos kasiin sekaantuu omistamisen muodossa. Johan tuo normi 850i on hitaampi ku vajaapyttynen 740, hah!
Niin no... Eikös vaihtoehtoina voisi olla myös Csi tai 850i manuaali? Pitääkö olla automaatti?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Niin no... Eikös vaihtoehtoina voisi olla myös Csi tai 850i manuaali? Pitääkö olla automaatti?
Csi tottakai eniten kiinostaa mutta halvat yksilöt on aina vähän kiven alla :think
Kun ei tuo mikään raketti kuitenkaan ole niin sama se olis olla automaatillakin sitten.
Niijoo, se oli näin että M73 ei saanut manuaalina koskaan.
Kyllä se pitäs Ci olla jos kasiin sekaantuu omistamisen muodossa. Johan tuo normi 850i on hitaampi ku vajaapyttynen 740, hah!
Luenko mä nyt rivien välistä ettei se mun wokattu pommi mene mihinkään
Comment