Originally posted by moody
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
850 omistajia onko heitä?=)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
bmw kuskit nyt vain ovat vähän parempia ihmisiä...
-
-
Originally posted by moody View PostMä aattelin jotain hämeenlinna lahti akselia... sitähän vois ympätä vaikka btcf.n ahveniston ratapäivien yhteyteen jollainlailla:think Ehdotelkaa nyt muutkin jotain mestoja jos miitti kiinostaa!Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by moody View PostMä aattelin jotain hämeenlinna lahti akselia... sitähän vois ympätä vaikka btcf.n ahveniston ratapäivien yhteyteen jollainlailla:think Ehdotelkaa nyt muutkin jotain mestoja jos miitti kiinostaa!
Comment
-
-
Laitetaas tästä tänne juttua kun tätä palstaa lukee kuitenkin kaseista kiinnostuneet.
Eli tätä http://www.nettiauto.com/bmw/850/2975026 kävin eilen katsomassa ja ajamassa kun olin sattumalta lähistöllä. Mielenkiinto heräs kun oli manuaali ja hinta sellainen ettei ulkomailtakaan taida manuaalia paljon halvemalla tuoda. Varusteiltaan aika huono kasiksi, ei nahkoja, sähkösäätöistä rattia, ei muisti istuimia...Väri ihan hyvä kasiin.
Auto oli liikkeessä sisällä ihme kyllä ja näytti alkuperäisillä 16" vanteilla melkein paremalle kuin nettiauton kuvissa olevilla 19" ei yhtään mielestäni sopivilla vanteilla. Maalipinta oli hiukan karhea ympäri auton, mistä lie johtuu...? Oikean takavalon halkeama korjattu silikonilla muuten äkkiä kattottuna siisti päälle päin, ei kiveniskemiä keulassa/tuulilasissa. Sisältäkin siisti, kuskin penkin vasemmassa sivu toppauksessa pientä kulumaa ei kuitenkaan puhki. Penkit toimi sähköllä, myös takaverho ja kattoluukku. Takakontti piti aukaista erikseen avaimella ja siellä olikin kahden basson kotelo joka ei kuitenkaan ollut tällä hetkellä yhdistetty muihin kajareihin. Pikselit palaneet ajotietokoneesta kokonaan, ei saa mitään selvää! Huoltokirja löytyi, saksan ajalta viimeinen merkintä muistaakseni vuodelta -99 ja suomen ajalta pari merkintää löytyi. Tuotu suomeen -06 ja kaksi omistajaa ollut suomessa. Ilmastointi korjaus taisi olla viimeisin mitä autoon tehty ja katsastus oli suoritettu joulukuussa. Kilometreistä hankala sanoa pitävätkö mutta tän ikäisessä kunto ratkaisee. Jotakin check control pimpautti kun laitto auton käyntiin mut eipä tiedä että mitä, hetken ajon jälkeenkin jotakin pimpautti mut oisko ollut ulkolämpötila alle +3...ajossa muuten ei mitään pahaa sanomista, alusta kunnossa ja jarrut myös, ei puoltanut kovassakaan jarrutuksessa. Pientä väljää perässä kun lyö nopeasti kaasua tai ottaa kaasun pois.
Vääntö on mahtava ja tolla manuaali lootalla sen oikein huomaa, kulku puoli aika lailla samaa kuin omassa E39 540iA:ssa. Pitoa ei vaan tahdo oikein löytyä noilla kitkoilla kuivalla asvaltilla.
Mun omaa autoa eivät oikein halunneet vaihdossa ottaa ja itse sen muutenkin myisin pois jos ton nyt ostaisin. Mitään toi on pakko saada poltetta ei auto jättänyt mutta olisihan toi harraste autona ihan jees...yhden kasin oon jo omistanut mutta aina vaan ne kummittelee mielessä.
Jos joku muukin on autosta kiinnostunut niin toivottavasti tästä oli edes jotain apua.Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Originally posted by jori View PostLaitetaas tästä tänne juttua kun tätä palstaa lukee kuitenkin kaseista kiinnostuneet.
Eli tätä http://www.nettiauto.com/bmw/850/2975026 kävin eilen katsomassa ja ajamassa kun olin sattumalta lähistöllä. Mielenkiinto heräs kun oli manuaali ja hinta sellainen ettei ulkomailtakaan taida manuaalia paljon halvemalla tuoda. Varusteiltaan aika huono kasiksi, ei nahkoja, sähkösäätöistä rattia, ei muisti istuimia...Väri ihan hyvä kasiin.
Auto oli liikkeessä sisällä ihme kyllä ja näytti alkuperäisillä 16" vanteilla melkein paremalle kuin nettiauton kuvissa olevilla 19" ei yhtään mielestäni sopivilla vanteilla. Maalipinta oli hiukan karhea ympäri auton, mistä lie johtuu...? Oikean takavalon halkeama korjattu silikonilla muuten äkkiä kattottuna siisti päälle päin, ei kiveniskemiä keulassa/tuulilasissa. Sisältäkin siisti, kuskin penkin vasemmassa sivu toppauksessa pientä kulumaa ei kuitenkaan puhki. Penkit toimi sähköllä, myös takaverho ja kattoluukku. Takakontti piti aukaista erikseen avaimella ja siellä olikin kahden basson kotelo joka ei kuitenkaan ollut tällä hetkellä yhdistetty muihin kajareihin. Pikselit palaneet ajotietokoneesta kokonaan, ei saa mitään selvää! Huoltokirja löytyi, saksan ajalta viimeinen merkintä muistaakseni vuodelta -99 ja suomen ajalta pari merkintää löytyi. Tuotu suomeen -06 ja kaksi omistajaa ollut suomessa. Ilmastointi korjaus taisi olla viimeisin mitä autoon tehty ja katsastus oli suoritettu joulukuussa. Kilometreistä hankala sanoa pitävätkö mutta tän ikäisessä kunto ratkaisee. Jotakin check control pimpautti kun laitto auton käyntiin mut eipä tiedä että mitä, hetken ajon jälkeenkin jotakin pimpautti mut oisko ollut ulkolämpötila alle +3...ajossa muuten ei mitään pahaa sanomista, alusta kunnossa ja jarrut myös, ei puoltanut kovassakaan jarrutuksessa. Pientä väljää perässä kun lyö nopeasti kaasua tai ottaa kaasun pois.
Vääntö on mahtava ja tolla manuaali lootalla sen oikein huomaa, kulku puoli aika lailla samaa kuin omassa E39 540iA:ssa. Pitoa ei vaan tahdo oikein löytyä noilla kitkoilla kuivalla asvaltilla.
Mun omaa autoa eivät oikein halunneet vaihdossa ottaa ja itse sen muutenkin myisin pois jos ton nyt ostaisin. Mitään toi on pakko saada poltetta ei auto jättänyt mutta olisihan toi harraste autona ihan jees...yhden kasin oon jo omistanut mutta aina vaan ne kummittelee mielessä.
Jos joku muukin on autosta kiinnostunut niin toivottavasti tästä oli edes jotain apua.
Ruotsissa olisi tosin hieman harvinaisempi e31:nen myynnissä... Hintaa tosin on mutta onhan se harvinaisempi kuin csi...
---> Alpina B12CE91 320d ///M-Sport "Voll"
E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"
Comment
-
-
Originally posted by jones69 View PostSamaista autoa kävin kanssa katsomassa ja ajamassa sports car centerissä n.2 vuotta sitten... Silloin huomasin jo kaikki mainitsemasi viat. Olin itse ostamassa autoa, mutta omat prätkäkaupat meni mönkään ja tuo kerkesi mennä. Tuli sitten myöhemmin ostettua automaatilla vastaava joka ei kyllä koskaan antanut samanlaisia kiksejä kun tuo 6 vaihteinen manuska. Ainoaksi miinukseksi katsoisin nuo kangaspenkit jotka oli tosin ainakin silloin vielä erinomaisessa kunnossa. Ruotsistahan saa noihinkin sporttinahkoja joten ei sekään ole ongelma.
Ruotsissa olisi tosin hieman harvinaisempi e31:nen myynnissä... Hintaa tosin on mutta onhan se harvinaisempi kuin csi...
---> Alpina B12CAjossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Originally posted by jones69 View PostRuotsissa olisi tosin hieman harvinaisempi e31:nen myynnissä... Hintaa tosin on mutta onhan se harvinaisempi kuin csi...
---> Alpina B12C
Comment
-
-
Hienoa, Moody! Mistä muuten hommasit nuo Csi-peilit? Ovatko lämmitettävät ja hinta? Onko hankala työ vaihtaa ja täytyykö tehdä jotakin muutoksia?Näillä mennään:
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostHienoa, Moody! Mistä muuten hommasit nuo Csi-peilit? Ovatko lämmitettävät ja hinta? Onko hankala työ vaihtaa ja täytyykö tehdä jotakin muutoksia?
Mites se kasi miittinki? Olisiko halukkaita lähtemään sinne hämeenlinna lahti akselille vai järkätäänkö seuraava tänne pääkaupunkiseudulle?
Comment
-
-
Originally posted by moody View PostTossa on aika paljon tekemistä... voitais vaikka joskus nähdä ihan livenä kun kuitenkin asustellaan kohtuullisen lähekkäin.
Mites se kasi miittinki? Olisiko halukkaita lähtemään sinne hämeenlinna lahti akselille vai järkätäänkö seuraava tänne pääkaupunkiseudulle?. Siinä vois jutskata ja suunnitella peili- ym. mun kasiinkin liittyviä asioita. Kyllä mua tottakai kiinnostaa enemmän pk-seudulla miitti, jos vaan saan tuon katiskan kilpiin kaudeksi...
Näillä mennään:
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMielelläni tapaan sut ja ihailen kasiasi. Siinä vois jutskata ja suunnitella peili- ym. mun kasiinkin liittyviä asioita. Kyllä mua tottakai kiinnostaa enemmän pk-seudulla miitti, jos vaan saan tuon katiskan kilpiin kaudeksi...
Kunhan noi kelit tosta vielä vähän paranee niin voisin joku ilta tulla poikkeamaan jos sopii...tai saahan tänne meillekkin tulla kyläilemään jos huvittaa.
Comment
-
-
Originally posted by moody View PostKoskas meinasit hakea autosi pois seisarista (eikös se ollut jossain turun suunnalla viettämässä talvea) vai joko se on täällä kotikulmilla?
Kunhan noi kelit tosta vielä vähän paranee niin voisin joku ilta tulla poikkeamaan jos sopii...tai saahan tänne meillekkin tulla kyläilemään jos huvittaa.
Lisäksi joudun täällä säilömään kasia taivasalla, joten aivan hirveää hinkua ei ole sitä tänne tuoda seisomaan. Talli-ideoita tähän kellään?
Näillä mennään:
Comment
-
Comment