Announcement

Collapse
No announcement yet.

850 omistajia onko heitä?=)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kje21
    Bimmer Rookie
    • Apr 2004
    • 77
    • Pori. BMW E64 630i cabrio, E91 318d -09

    Laita vaan ne normaalit yks kärki tulpat, nelikärkiset ei ainakaan sopinut omaan jo 230tkm
    ajetuun koneeseen.

    Comment

    • moody
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2008
      • 400

      Originally posted by kje21 View Post
      Laita vaan ne normaalit yks kärki tulpat, nelikärkiset ei ainakaan sopinut omaan jo 230tkm
      ajetuun koneeseen.
      Jännä homma noitten tulppien kanssa meinaan mulla on nelikärkitulpat ja on toiminu ihan moiteettomasti kokoajan:think
      www.orangebeauty.net

      Comment

      • Bmw318is_
        Bimmer Rookie
        • Jul 2006
        • 93
        • Nilsiä

        Originally posted by moody View Post
        Jännä homma noitten tulppien kanssa meinaan mulla on nelikärkitulpat ja on toiminu ihan moiteettomasti kokoajan:think
        Joo selvis vika.. oma moka. imusarjan tiivisteet vuotaa pikkasen siitä johtuva.. tyhjäkäynti huono. Ens viikolla puuhailla oikeelle puolelle samalla uus venttiilikopan tiiviste sitte on kaikki tiivisteet melkein uusittu. . Moody hei eikös sulla oo lastutettu tuo omas? Gti lehessä tais olla juttua. Mietin vain että mistä hommailit noita bokseja?
        http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=196920 = Oma kasiviisinollaii
        Ex Bmw 318is E30, Ex Bmw 520i E34, Ex Bmw 320i m20b25, Ex Bmw E38 728ia, Ex Bmw E36 316i Compact, Ex 318i e46. Harrasteauto Bmw E31 850i, Käyttöauto Bmw 328i touring e46 shadowline
        sigpic

        Comment

        • Laku
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2007
          • 17529
          • Turku

          Originally posted by Bmw318is_ View Post
          Joo selvis vika.. oma moka. imusarjan tiivisteet vuotaa pikkasen siitä johtuva.. tyhjäkäynti huono. Ens viikolla puuhailla oikeelle puolelle samalla uus venttiilikopan tiiviste sitte on kaikki tiivisteet melkein uusittu. . Moody hei eikös sulla oo lastutettu tuo omas? Gti lehessä tais olla juttua. Mietin vain että mistä hommailit noita bokseja?
          Vastailen Moodyn puolesta... Hänen autonsa on lastutettu, huippunopeusrajoitin ainakin poistettu . Se on tehty jo Saksassa, joten hankintapaikasta ei liene tietoa.

          Onko kenelläkään ilmastoinnissa vanha R12-järjestelmä ja täyttö? Ajattelin vaan, kun omassani on ja löysin sille täyttäjän pk-seudulta eli privaa, jos tarvetta.
          Näillä mennään:
          - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
          - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
          - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
          - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


          Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

          Comment

          • Bmw318is_
            Bimmer Rookie
            • Jul 2006
            • 93
            • Nilsiä

            Originally posted by Laku View Post
            Vastailen Moodyn puolesta... Hänen autonsa on lastutettu, huippunopeusrajoitin ainakin poistettu . Se on tehty jo Saksassa, joten hankintapaikasta ei liene tietoa.

            Onko kenelläkään ilmastoinnissa vanha R12-järjestelmä ja täyttö? Ajattelin vaan, kun omassani on ja löysin sille täyttäjän pk-seudulta eli privaa, jos tarvetta.
            Aivan pitääpä ruveta tutkimaan mistä sais lastua hommattua täältä suomesta tuohon. En sitte tiedä entisen omistajan puheitten mukaan oli 260km/h mittariin kulkenut tuo. Enpä ole itse vielä testannut asiaa. Mutta jos tehdas rajoittanut 250km/h niin luultavasti se pysähtyy mittariin tuohon 260km/h.
            http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=196920 = Oma kasiviisinollaii
            Ex Bmw 318is E30, Ex Bmw 520i E34, Ex Bmw 320i m20b25, Ex Bmw E38 728ia, Ex Bmw E36 316i Compact, Ex 318i e46. Harrasteauto Bmw E31 850i, Käyttöauto Bmw 328i touring e46 shadowline
            sigpic

            Comment

            • Laku
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2007
              • 17529
              • Turku

              Originally posted by Bmw318is_ View Post
              Aivan pitääpä ruveta tutkimaan mistä sais lastua hommattua täältä suomesta tuohon. En sitte tiedä entisen omistajan puheitten mukaan oli 260km/h mittariin kulkenut tuo. Enpä ole itse vielä testannut asiaa. Mutta jos tehdas rajoittanut 250km/h niin luultavasti se pysähtyy mittariin tuohon 260km/h.
              Varmaankin näin, jos mittarivirhe on pieni. Harisella pitäisi ainakin olla jokin ohjelma Kasia varten, kannattaa kysellä sieltäpäin. En tiedä, tarviiko jonkun lastun vai meneekö vain ohjelmamuutoksella...
              Näillä mennään:
              - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
              - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
              - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
              - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


              Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

              Comment

              • Bmw318is_
                Bimmer Rookie
                • Jul 2006
                • 93
                • Nilsiä

                Originally posted by Laku View Post
                Varmaankin näin, jos mittarivirhe on pieni. Harisella pitäisi ainakin olla jokin ohjelma Kasia varten, kannattaa kysellä sieltäpäin. En tiedä, tarviiko jonkun lastun vai meneekö vain ohjelmamuutoksella...
                Aivan joo. Pitääpä kysellä sieltäpäin. Eihän se lastu nyt mitään hirveitä tuo. Mutta ainahan pikku väännön lisäys on kiva ja jos rajotin lähtee pois niin tuskin siitäkään on haittaa vaikka täällä ei ajeta niin kovasti kuin saksassa. Jos Speedpartyllä joskus käy testaa mitä se kulke
                http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=196920 = Oma kasiviisinollaii
                Ex Bmw 318is E30, Ex Bmw 520i E34, Ex Bmw 320i m20b25, Ex Bmw E38 728ia, Ex Bmw E36 316i Compact, Ex 318i e46. Harrasteauto Bmw E31 850i, Käyttöauto Bmw 328i touring e46 shadowline
                sigpic

                Comment

                • Laku
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2007
                  • 17529
                  • Turku

                  Jep, tuo huippunopeusrajoittimen poisto kiinnostaisi itseänikin. Laita lopputulemaa, jos selviät operaatiosta. Tosin omastani en tiedä, jaksaako vanhus edes rullata rajoittimeen asti...
                  Näillä mennään:
                  - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                  - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                  - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                  - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                  Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                  Comment

                  • _nixu_
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2006
                    • 8972
                    • Kellokoski

                    Originally posted by Bmw318is_ View Post
                    Aivan joo. Pitääpä kysellä sieltäpäin. Eihän se lastu nyt mitään hirveitä tuo. Mutta ainahan pikku väännön lisäys on kiva ja jos rajotin lähtee pois niin tuskin siitäkään on haittaa vaikka täällä ei ajeta niin kovasti kuin saksassa. Jos Speedpartyllä joskus käy testaa mitä se kulke
                    Lentokenttäajoja varten turha hankinta, ei riitä tehot että tulisi rajoitin vastaan...
                    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                    Comment

                    • Laku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2007
                      • 17529
                      • Turku

                      Originally posted by _nixu_ View Post
                      Lentokenttäajoja varten turha hankinta, ei riitä tehot että tulisi rajoitin vastaan...
                      Tarkoitat ilmeisesti, että matka on liian lyhyt? Ts. menee rajoittimeen, mutta vaatii tuhottoman pitkän ajomatkan?
                      Näillä mennään:
                      - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                      - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                      - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                      - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                      Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                      Comment

                      • _nixu_
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2006
                        • 8972
                        • Kellokoski

                        Originally posted by Laku View Post
                        Tarkoitat ilmeisesti, että matka on liian lyhyt? Ts. menee rajoittimeen, mutta vaatii tuhottoman pitkän ajomatkan?
                        Jep. Suomen huippunopeustapahtumissa missä on kiihdysmatkaa 1600-1800m. Ei taida kasin tehot vakiona riittää tuolla matkalla 250km/h vauhtiin :think
                        E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                        Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                        Comment

                        • Bmw318is_
                          Bimmer Rookie
                          • Jul 2006
                          • 93
                          • Nilsiä

                          Originally posted by _nixu_ View Post
                          Jep. Suomen huippunopeustapahtumissa missä on kiihdysmatkaa 1600-1800m. Ei taida kasin tehot vakiona riittää tuolla matkalla 250km/h vauhtiin :think
                          Joo totta se kyllä on. Speedpartyn tuloksia katselin niiin 850i vedettiiin 230km/H ja 840i 215km/H :think.. hmmm mulla on ollut semmonen käsitys että 840i ois yhtä tehokas kuin 850i tai sitten se 840ci 4.4l on yhtä tehokas tai tehokkaampi menemään. Mutta tarkotus oli M70 ajan kanssa piristää josse 350hv+ 500nm+ sais jossain vaiheessa niin ois hymyä .
                          http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=196920 = Oma kasiviisinollaii
                          Ex Bmw 318is E30, Ex Bmw 520i E34, Ex Bmw 320i m20b25, Ex Bmw E38 728ia, Ex Bmw E36 316i Compact, Ex 318i e46. Harrasteauto Bmw E31 850i, Käyttöauto Bmw 328i touring e46 shadowline
                          sigpic

                          Comment

                          • Laku
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2007
                            • 17529
                            • Turku

                            Originally posted by Bmw318is_ View Post
                            Joo totta se kyllä on. Speedpartyn tuloksia katselin niiin 850i vedettiiin 230km/H ja 840i 215km/H :think.. hmmm mulla on ollut semmonen käsitys että 840i ois yhtä tehokas kuin 850i tai sitten se 840ci 4.4l on yhtä tehokas tai tehokkaampi menemään. Mutta tarkotus oli M70 ajan kanssa piristää josse 350hv+ 500nm+ sais jossain vaiheessa niin ois hymyä .
                            840:ssä vähemmän heppoja ja vääntöä kuin 850:ssä. 840 M60:lla sama kiihtyvyys automaattina 0-100 kuin M70:llä eli 7,4sek. M62 sen sijaan kiihtyy peräti 7,0sek. Manuaalina M60 6,9sek ja M62 6,6sek, kun M70 on 6,8sek. Nämä siis tehtaan ilmoittamia, joten aika lailla sama suorituskyky, rajoitettu huippunopeus 250km/h, kiihtyvyys samoissa. Väännössä taitaa olla suurin ero. M60 400Nm, M62 420Nm ja M70 450Nm.
                            Näillä mennään:
                            - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                            - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                            - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                            - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                            Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                            Comment

                            • Bmw318is_
                              Bimmer Rookie
                              • Jul 2006
                              • 93
                              • Nilsiä

                              Originally posted by Laku View Post
                              840:ssä vähemmän heppoja ja vääntöä kuin 850:ssä. 840 M60:lla sama kiihtyvyys automaattina 0-100 kuin M70:llä eli 7,4sek. M62 sen sijaan kiihtyy peräti 7,0sek. Manuaalina M60 6,9sek ja M62 6,6sek, kun M70 on 6,8sek. Nämä siis tehtaan ilmoittamia, joten aika lailla sama suorituskyky, rajoitettu huippunopeus 250km/h, kiihtyvyys samoissa. Väännössä taitaa olla suurin ero. M60 400Nm, M62 420Nm ja M70 450Nm.
                              Jeps elikkä hyvä vaihtoehto tuo 840i. . Mutta sitten 1000m metrille oli eroa kuiteskin se 15km/H. Mutta ei voi tietää kun speedpartyn sivuilla ei lue mitä autoihin on tehty, että jos 850i ei ollu vakio kun 230km/H 1000m. Se on e34 M5 luokkaa. Mutta itse olen ajanut 3.8l M5 ja m3 e36. Niin en osaa sanoa jos lappu lyödään lattiiaan 80km/h vauhista mikä on meininki ämmäläisen kanssa. Aika tasasta luulisin. Paikaltaanhan ne on eri vehkeitä nuo M-vehkeet. :think
                              http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=196920 = Oma kasiviisinollaii
                              Ex Bmw 318is E30, Ex Bmw 520i E34, Ex Bmw 320i m20b25, Ex Bmw E38 728ia, Ex Bmw E36 316i Compact, Ex 318i e46. Harrasteauto Bmw E31 850i, Käyttöauto Bmw 328i touring e46 shadowline
                              sigpic

                              Comment

                              • Laku
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2007
                                • 17529
                                • Turku

                                No joo, mutta ei nämä mitään "lappu lattiaan"-vehkeitä ole. Näillä pitää cruisailla Kaivarissa tai Aurajoen rannassa .

                                Motorsportit on sitten eri vehkeitä - radalle ja lippispäille! Ei herneitä...
                                Näillä mennään:
                                - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                                - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                                - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                                - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                                Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎