Originally posted by Silmaauki
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
i3 keskustelua
Collapse
X
-
Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostPiti ihan ihmetellä mikä toi rex on, mutta googlehan auttoi siihen. Jäin sitä vaan ihmettelemään, että kun rexin polttoainetankki on 9l, niin jossain todettiin sen kasvattavan rangea vain 100km:llä. Onko se polttoaineen kulutus todellakin noin iso rexillä?sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
2016 I3 kattovalot led / retrofit
Hei!
Autossa ei tällä hetkellä kuin kellahtavat lamput katossa, ei kartturin valoja eikä jalkatilassa midn.
Onko tietoa minkälainen dome light sinne uppoaa, ja netistä käsitin huhuista että sitten vain johdotusta joka ehkä pätisi footwell-valoihinkin?
Alkuun ajattelin vaihtaa vain katon lamput, mutta netti sanoo 194lamppua, ja jäi vähän epäselväksi meneekö esim. Tälläinen sinne?;
Philips Ultinon Pro3000 W5W T10 LED-polttimopari valkoinen
https://m.motonet.fi/fi/tuote/431859...MaAqIJEALw_wcBI3 94Ah REX -16
F31 316d -13
Ex E90 318d -06
Ex E46 320iA Touring - 00
Ex E36 320 Coupé -93
Ex E36 318 Sedan -94
Ex E46 316 Sedan -00
Ex E36 325 Coupé -94
Ex E39 520 Touring -98
Ex E46 316 Compact -03
Comment
-
-
REX pakokaasupäästöt
Katsotaanko REX-malli ladattavaksi hybridiksi vai sähköautoksi?
Mitataanko REX:n pakokaasupäästöt katsastuksessa?Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostKatsotaanko REX-malli ladattavaksi hybridiksi vai sähköautoksi?
Mitataanko REX:n pakokaasupäästöt katsastuksessa?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View PostMitähän nämä kaksi varustetta 120Ah mallin varustelistalla tahtoo sanoa, onko toinen 11kW ja toinen CSS?
S4U6 Quick Charg. altern. current Multi-Phas
S4U7 Rapid Charging, Direct CurrenS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostKyllä. AC 3-vaihe lataus eli 11kW Type2 sekä DC 50kW CCS pikalataus
Alkaa olemaan hyvät 94Ah ja 120Ah BEV yksilöt hinnoissaan Saksassakin, hyvien ja edullisten ajat oli ja meni.
Laajenikos muuten tuo korkeajänniteakun takuu kaikkiin i3:siin 8v/160.000km?
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View PostKiitos.
Alkaa olemaan hyvät 94Ah ja 120Ah BEV yksilöt hinnoissaan Saksassakin, hyvien ja edullisten ajat oli ja meni.
Laajenikos muuten tuo korkeajänniteakun takuu kaikkiin i3:siin 8v/160.000km?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View Post
Laajenikos muuten tuo korkeajänniteakun takuu kaikkiin i3:siin 8v/160.000km?
edit: varmistin vielä, niin tosiaan 1.8.2019 alkaenLast edited by Tomi T; 07-03-2023, 06:25.½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Onko kellään kokemusta coilovereista i3:ssa? Maailmalta löytyy keskusteluja, joissa kerrotaan ajomukavuuden parantuneen (pehmentyneen), kun vaimennus säädetään minimiin. Olisi kiva kuulla tarkempia analyysejä aiheesta ja toisaalta, tuleeko autosta vähäisemmän vaimennuksen myötä liian "lullamainen" ajettava.
En ole madaltamassa autoa, mutta i3S:n vakioalusta on näille (kuoppaisille) teille omaan makuuni vähän turhan jämäkkä.
Comment
-
-
Originally posted by star63 View PostOnko kellään kokemusta coilovereista i3:ssa? Maailmalta löytyy keskusteluja, joissa kerrotaan ajomukavuuden parantuneen (pehmentyneen), kun vaimennus säädetään minimiin. Olisi kiva kuulla tarkempia analyysejä aiheesta ja toisaalta, tuleeko autosta vähäisemmän vaimennuksen myötä liian "lullamainen" ajettava.
En ole madaltamassa autoa, mutta i3S:n vakioalusta on näille (kuoppaisille) teille omaan makuuni vähän turhan jämäkkä.Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi--
BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
Comment
-
-
Originally posted by Kimmo-R View PostBC Racingit löytyy ja hain jämäkkyyttä vakio ei S alustaan nähden. Melkein ylimmässä asennossa eli varmaan lähellä S korkeutta. 15/30 kliksua laitoin ja kesällä ok, mutta tavella vähän liian jämäkkä. Melkein tekis mieli tuota 1/30 kokeilla, mutta ei millään viittisi tolppia irrottaa kun säädöt yläpäissä. En usko että tulee lullamainen kun jousivoima pysyy samana. Rebound vaan hidastuu ja tuntuu pehmeemmältä. Toisaalta mitä ajanut S:llä niin sopiva kompormissi mukavuutta ja jämäkkyyttä etten lähtis vaihteleen.
Kiitos tiedosta! Muistatko, mikä jousivakio BC Racingeissä on?
Kyllä tuo S näin talvella on aika kivireki kuoppaisilla kaduilla.
Comment
-
-
Originally posted by star63 View PostKiitos tiedosta! Muistatko, mikä jousivakio BC Racingeissä on?
Kyllä tuo S näin talvella on aika kivireki kuoppaisilla kaduilla.Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi--
BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
Comment
-
Comment