Announcement

Collapse
No announcement yet.

i3 keskustelua

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • enins
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2009
    • 519
    • Rauma

Originally posted by fraatti View Post

Itse en ole huomannut navissa mitään erikoista. Suosittelisin kuitenkin kokeilemaan karttojen päivitystä.

Etupäässä saattaa olla iskarin yläpää kehnossa kunnossa. Mulla se oli myös huono jo pienillä kilsoilla:
    https://forum.btcf.fi/forum/mallisar...80#post5494180
    Pikkuinen on nyt määräaikaishuollossa ja korjaavat samalla klapin. Korjaus menee tietysti autoliikkeen, tai sitten tehtaan virhevastuun piikkiin.Kai noudettaessa kertovat missä vika oli. Saattaa hyvinkin olla tuo iskarin yläpää, en intoutunut tutkimaan.
    Lisämausteena tuli vielä kivi tuulilasiin, pikku napsahdus ja heti häränsilmä- aika herkkää.
    Autokalusto: 320d f30

Comment

• huupi
      BTCF Member
      • Aug 2007
      • 1189
      • Tyrnävä

Originally posted by enins View Post

Pikkuinen on nyt määräaikaishuollossa ja korjaavat samalla klapin. Korjaus menee tietysti autoliikkeen, tai sitten tehtaan virhevastuun piikkiin.Kai noudettaessa kertovat missä vika oli. Saattaa hyvinkin olla tuo iskarin yläpää, en intoutunut tutkimaan.
      Lisämausteena tuli vielä kivi tuulilasiin, pikku napsahdus ja heti häränsilmä- aika herkkää.
      Ihan mielenkiinnosta, kerrohan sitten missä vika oli. Itsellä on kolissu omistamisen alusta asti 17tkm -> 104tkm, mutta ajan myötä muut kolinat ovat tuon peittäneet. Yksi renkaanvaihdon yhteydessä tehtävä remontti on kiristää raidetangon sisä- ja ulkopään ”liitos”, jolla äänet vähenevät huomattavasti. Kertaalleen on pitänyt ulkopää vaihtaa, kun nivel meni väljäksi. Nyt alkaa meno olemaan sen verran ärsyttävää pomppimista, että olisi varmaan syytä alkaa iskariremonttiin, jolloin yläpään vaihdolla luultavasti hiljenisi taas hieman.

Minun mielestä tuulilasi taas on ollut hämmästyttävän kestävä, sillä menossa on (minulla) neljäs talvi alkuperäisellä lasilla - toki se pari viikkoa sitte halkesi kunnolla, kun _taas_ kerran kolahti. Mutta aiemman kokemuksen mukaan on kestänyt hyvin osumia halkeamatta.

I01 i3s 94

Comment

• enins
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2009
        • 519
        • Rauma

Originally posted by huupi View Post

Ihan mielenkiinnosta, kerrohan sitten missä vika oli. Itsellä on kolissu omistamisen alusta asti 17tkm -> 104tkm, mutta ajan myötä muut kolinat ovat tuon peittäneet. Yksi renkaanvaihdon yhteydessä tehtävä remontti on kiristää raidetangon sisä- ja ulkopään ”liitos”, jolla äänet vähenevät huomattavasti. Kertaalleen on pitänyt ulkopää vaihtaa, kun nivel meni väljäksi. Nyt alkaa meno olemaan sen verran ärsyttävää pomppimista, että olisi varmaan syytä alkaa iskariremonttiin, jolloin yläpään vaihdolla luultavasti hiljenisi taas hieman.

Minun mielestä tuulilasi taas on ollut hämmästyttävän kestävä, sillä menossa on (minulla) neljäs talvi alkuperäisellä lasilla - toki se pari viikkoa sitte halkesi kunnolla, kun _taas_ kerran kolahti. Mutta aiemman kokemuksen mukaan on kestänyt hyvin osumia halkeamatta.

Tänään sain auton huollosta. Soittivat päivällä, eivätkä olleet löytäneet mistään klappia. Sanoin, että siellä se varmasti vieläkin on, sen kun ottaa renkaasta kiinni ja heiluttaa. Olivat nosturilla koittaneet tutkia, eivätkä löytäneet. Maassa ollessa oli sitten löytynyt; iskari viallinen. Menee uudestaan korjaukseen.
        Autokalusto: 320d f30

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎