Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW i5 keskustelu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Masander
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2010
    • 1394
    • Dingolfing

    Originally posted by pyroz View Post

    Mitä odotit?
    En mitään
    sigpic

    Comment

    • tiko4tiko
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2020
      • 737
      • Lappeenranta

      I5 xdrive40 Saksan konfiguraatorissa. Hintaa Saksassa +5k€ vrt takavetoon. Nelivedossa on adaptiivnen alusta vakiona (2,5k€), voi toki olla jotain muutakin... Nelivetolisä siis 2,5k€..
      Mini, E24, E90, G70
      exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05

      Comment

      • Pazi88
        Moderator
        • Jan 2007
        • 11033
        • Oulu

        Originally posted by Masander View Post
        Click image for larger version

Name:	attachment.php?attachmentid=3371761&stc=1&d=1706104800.jpg
Views:	870
Size:	103.9 KB
ID:	5493450Click image for larger version

Name:	attachment.php?attachmentid=3371762&stc=1&d=1706104800.jpg
Views:	861
Size:	82.8 KB
ID:	5493451

        No jaa
        Uus kia

        Instagram, YouTube kanava
        ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

        Comment

        • Rattiukko
          BTCF Member
          • Nov 2022
          • 438
          • Uusimaa

          Tuohon keulaankaan ei totu vaikka kuinka sitä katselee.

          Comment

          • ritariässä
            BTCF Member
            • Jan 2006
            • 3449
            • Raisio

            Kun muutamia viimeisimpiä viiden vuoden aikana tulleita keuloja Bemarin kohdalla kattelee ja vertaa, tää on ihan asiallinen, vai millainen olisi sitten hyvä?

            Ei oo muotoijan elämä helppoa.

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8252
              • Järvikylä (Nakkila)

              Originally posted by ritariässä View Post
              Kun muutamia viimeisimpiä viiden vuoden aikana tulleita keuloja Bemarin kohdalla kattelee ja vertaa, tää on ihan asiallinen, vai millainen olisi sitten hyvä?

              Ei oo muotoijan elämä helppoa.
              Samaa mieltä, hirveitä kötöstyksiä julkaistu jo monta vuotta. Tämä uusi G60 on vain toistaiseksi vähiten hirveä. Hyvännäköisiä on jäljellä enää G14-16 8-sarja. Siitäpä olisi saanut hienon 5-sarjan kun olisi muuttanut G16 kattolinjan sedaniin ja toukkaan sopivaksi.
              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • isolohko
                BTCF Member
                • May 2004
                • 897
                • Kymenlaakso

                Originally posted by tiko4tiko View Post
                I5 xdrive40 Saksan konfiguraatorissa. Hintaa Saksassa +5k€ vrt takavetoon. Nelivedossa on adaptiivnen alusta vakiona (2,5k€), voi toki olla jotain muutakin... Nelivetolisä siis 2,5k€..
                Takavedossa 340 heppaa ja xDrivessa 394. WTF :-)

                e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

                Comment

                • jj5
                  BTCF Member
                  • Aug 2012
                  • 1315
                  • pks

                  Ihan ookoohan tämä on, ehkä ajan kanssa alkaa jopa hyvältä näyttämään. Ajovaloissa / keulassa on vähän ikävästi jotain E60 tyyppisiä piirteitä. Mutta ihan jees se E60:kin on, vaikkei mikään E34 olekaan. Valaistu maski näyttää (tässäkin) kyllä hassulta, livenäkin joutui pimeässä sellaisen jo näkemään.
                  sigpic

                  Comment

                  • Laku
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2007
                    • 17472
                    • Turku

                    Originally posted by tiko4tiko View Post
                    I5 xdrive40 Saksan konfiguraatorissa. Hintaa Saksassa +5k€ vrt takavetoon. Nelivedossa on adaptiivnen alusta vakiona (2,5k€), voi toki olla jotain muutakin... Nelivetolisä siis 2,5k€..
                    Eikö Suomessa hintaero ole 20-30 000 euron luokkaa?

                    Minusta tuo näyttää varsin hyvältä, ihan ostettava auto tulevaisuudessa.
                    Näillä mennään:
                    - BMW E81 118i since 2017
                    - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                    - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                    - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                    - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                    Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                    Comment

                    • [Zei-M-Zei]
                      Newbiemmer
                      • Mar 2016
                      • 15
                      • Jääli

                      Originally posted by Laku View Post

                      Eikö Suomessa hintaero ole 20-30 000 euron luokkaa?
                      Ei ole tuota xDrive40 vielä Suomessa hinnoiteltu.
                      ________________________
                      G26 i4 2023
                      F11 530xd 2014

                      ex bemarit: E30 318i 1985, E39 528i 1996, E46 316i "Sport 2000" 1999, E46 320i 2003, E46 316i Compact 2004, E91 318d 2007, F30 320d 2012, F30 330e 2015, G20 330e 2020

                      Comment

                      • torso1
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2004
                        • 330

                        Vähän on pyöreet muodot persuksissa juu. En tiedä mikä tossa mustassa maskissa on vikana näissä uusissa 5-sarjalaisissa mutta hopeisella maskilla on kyllä minusta paljon enemmän premiumin näköinen kokonaisuus.

                        Comment

                        • Laku
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2007
                          • 17472
                          • Turku

                          Originally posted by [Zei-M-Zei] View Post

                          Ei ole tuota xDrive40 vielä Suomessa hinnoiteltu.
                          Jaa, se taisikin olla takaveto vs neliveto.
                          Näillä mennään:
                          - BMW E81 118i since 2017
                          - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                          - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                          - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                          - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                          Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                          Comment

                          • bittivirhe
                            Bimmer Fanatic
                            • Jun 2012
                            • 437
                            • Pohjois-Savo

                            Originally posted by torso1 View Post
                            Vähän on pyöreet muodot persuksissa juu. En tiedä mikä tossa mustassa maskissa on vikana näissä uusissa 5-sarjalaisissa mutta hopeisella maskilla on kyllä minusta paljon enemmän premiumin näköinen kokonaisuus.
                            Eikö tuo perä ole kuin jostain Nissanista vai mikä lie japanialainen jo useamman vuoden ikäinen farkku?
                            G05 45e
                            ex: F11 530d xDrive
                            ex: E84 X1 xDrive 25d

                            Comment

                            • PNM2
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2015
                              • 1055
                              • Espoo

                              Originally posted by Laku View Post

                              Jaa, se taisikin olla takaveto vs neliveto.
                              Ja myös eDrive40 vs M60 eli ihan eri tehoversiot. Ei xDrive40 tule Saksan tyyliin muutamia tonneja takavetoa kalliimpi olemaan.
                              i4 M50
                              ex: G30 530e xDrive M-Sport
                              ex: F11 525d xDrive
                              ex: F11 520d
                              ex: E91 318i

                              Comment

                              • isolohko
                                BTCF Member
                                • May 2004
                                • 897
                                • Kymenlaakso

                                i5 Touringista ei saa vielä tarjousta, koska hinta ei ole järjestelmässä.

                                e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎