memebuy23buy

X5 e53 yleistä keskustelua.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • _Bäri_
    replied
    Vikakoodit luetaan kyllä. Mutta noista kolmesta on hyvä lähteä.

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by _Bäri_ View Post
    Eli rattia ei pysty viiksestä säätämään mihinkään suuntaan. Ominaisuus vai oikea vika?
    Mieleeni tulee kolme kohdetta:

    -Ratin korkeus- ja syvyyssäätöön liittyvä sulakevika.
    -Ohjainyksikkövika.
    -Ratin korkeus- ja syvyyssäädön sähkömoottori (drive) vikaantunut tai sen virransyötössä jokin katkos.

    Alkajaisiksi varmasti vikakoodien luku, kuten edellä ehdotettukin jo.

    Leave a comment:


  • buksin-1
    replied
    Originally posted by _Bäri_ View Post
    Ei ole. Orkkis sisusta muistipenkeillä.
    lukisin vikakoodeja ensin.

    Leave a comment:


  • _Bäri_
    replied
    Ei ole. Orkkis sisusta muistipenkeillä.

    Leave a comment:


  • buksin-1
    replied
    Originally posted by _Bäri_ View Post
    Onko kellää muulla ollu ongelmaa sähkösäätöisen ratin kanssa? Google eikä hakukaan auttanut.
    Eli rattia ei pysty viiksestä säätämään mihinkään suuntaan. Ominaisuus vai oikea vika?
    Onko autoon vaihdettu sisustaa?

    Leave a comment:


  • _Bäri_
    replied
    Onko kellää muulla ollu ongelmaa sähkösäätöisen ratin kanssa? Google eikä hakukaan auttanut.
    Eli rattia ei pysty viiksestä säätämään mihinkään suuntaan. Ominaisuus vai oikea vika?

    Leave a comment:


  • estervainaa
    replied
    Vakkarin jälkiasennus

    Mitä piuhoja tarvitsee vakkarin jälkiasennukseen vm 2001 x5:n. Sporttiratti napeilla löytyy karvalakkimallin tilalle. Bmwfansin kuvassa monitoimiratista lähtee 2 johtosarjaa, karvalakista ilmeisesti 1. Riittääkö oem johtosarjan asennus, vai vaatiiko jonkun ihan isompitöisen retrofit sarjan?

    Leave a comment:


  • Esal
    replied
    Originally posted by Tomba87 View Post
    Tuli omaa hölmöyttä koitettua pyyhkiä takalasia kun sulka oli jäätynyt lasiin kiinni. Nyt pyyhkijä ei toimi enää, pesuri toimii ja sulake on ehjä. Pyyhkijän moottori paloi?

    Monesti käynyt noin...jurraa hetken ja sitten lopettaa. Lähtenyt seuraavan kerran ihan normaalisti toimimaan. Voihan tietysti mennä rikkikin.

    Leave a comment:


  • Tomba87
    replied
    Tuli omaa hölmöyttä koitettua pyyhkiä takalasia kun sulka oli jäätynyt lasiin kiinni. Nyt pyyhkijä ei toimi enää, pesuri toimii ja sulake on ehjä. Pyyhkijän moottori paloi?

    Leave a comment:


  • MarQu
    replied
    Mulla on tällä hetkellä e39:sin style 66 8x17 et20 vanteet alla ja hyvin pyörii. Menis vielä helposti 20mm lätty ainaki taakse ja miksei eteenkin

    Leave a comment:


  • Jukka_
    replied
    X5 E53 - 05
    Millä Et livulla vanteet saa fiksusti pyörimään alla.
    vakio lienee 40 ?

    Leave a comment:


  • Ode-b
    replied
    e53 X5 4.4i -05

    Mitkäs tulpat ja puolat tuohon kannattaisi hommata ja mistä?

    Leave a comment:


  • kama
    replied
    Originally posted by Hene View Post
    Onko E53:ssa jokin turvaominaisuus, vai iskikö hetkellisen häiriön päälle? kun:
    Ajoin vakkari päällä tasaista nopeutta (100km/h), rupesin heiluttelemaan autoa kaistalta toiselle (kuuntelin mahdollista etupyörän laakerin ääntä), operaation jälkeen auto teki hetkellisen jarrutuksen itsekseen (pari sekunttia), luistoneston valo paloi/vilkkui sillähetkellä, muita mahdollisia häiriövaloja en huomannut hämmästyksessäni katsoa. Sen muutaman hetken jälkeen kaikki pelasi taas normaalisti.

    Vikakoodeja ei näyttänyt olevan DSC puolella mitään. Rengastus 19", joten tuskin kumppari allekkaan taittunut.
    Ilm. Pre-facelift? Luultavasti abd-x kicked in :think

    Leave a comment:


  • Hene
    replied
    Onko E53:ssa jokin turvaominaisuus, vai iskikö hetkellisen häiriön päälle? kun:
    Ajoin vakkari päällä tasaista nopeutta (100km/h), rupesin heiluttelemaan autoa kaistalta toiselle (kuuntelin mahdollista etupyörän laakerin ääntä), operaation jälkeen auto teki hetkellisen jarrutuksen itsekseen (pari sekunttia), luistoneston valo paloi/vilkkui sillähetkellä, muita mahdollisia häiriövaloja en huomannut hämmästyksessäni katsoa. Sen muutaman hetken jälkeen kaikki pelasi taas normaalisti.

    Vikakoodeja ei näyttänyt olevan DSC puolella mitään. Rengastus 19", joten tuskin kumppari allekkaan taittunut.
    Last edited by Hene; 10-05-2018, 16:37.

    Leave a comment:


  • Forsmanni
    replied
    Originally posted by mikkod View Post
    Mulla olis 22” vanteet sulle
    Laita Privalla specsejä.

    Leave a comment:

Working...
X