
X5 e53 yleistä keskustelua.
Collapse
X
-
Originally posted by _Bäri_ View PostEli rattia ei pysty viiksestä säätämään mihinkään suuntaan. Ominaisuus vai oikea vika?
-Ratin korkeus- ja syvyyssäätöön liittyvä sulakevika.
-Ohjainyksikkövika.
-Ratin korkeus- ja syvyyssäädön sähkömoottori (drive) vikaantunut tai sen virransyötössä jokin katkos.
Alkajaisiksi varmasti vikakoodien luku, kuten edellä ehdotettukin jo.
Leave a comment:
-
-
Onko kellää muulla ollu ongelmaa sähkösäätöisen ratin kanssa? Google eikä hakukaan auttanut.
Eli rattia ei pysty viiksestä säätämään mihinkään suuntaan. Ominaisuus vai oikea vika?
Leave a comment:
-
-
Vakkarin jälkiasennus
Mitä piuhoja tarvitsee vakkarin jälkiasennukseen vm 2001 x5:n. Sporttiratti napeilla löytyy karvalakkimallin tilalle. Bmwfansin kuvassa monitoimiratista lähtee 2 johtosarjaa, karvalakista ilmeisesti 1. Riittääkö oem johtosarjan asennus, vai vaatiiko jonkun ihan isompitöisen retrofit sarjan?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostTuli omaa hölmöyttä koitettua pyyhkiä takalasia kun sulka oli jäätynyt lasiin kiinni. Nyt pyyhkijä ei toimi enää, pesuri toimii ja sulake on ehjä. Pyyhkijän moottori paloi?
Monesti käynyt noin...jurraa hetken ja sitten lopettaa. Lähtenyt seuraavan kerran ihan normaalisti toimimaan. Voihan tietysti mennä rikkikin.
Leave a comment:
-
-
Tuli omaa hölmöyttä koitettua pyyhkiä takalasia kun sulka oli jäätynyt lasiin kiinni. Nyt pyyhkijä ei toimi enää, pesuri toimii ja sulake on ehjä. Pyyhkijän moottori paloi?
Leave a comment:
-
-
Mulla on tällä hetkellä e39:sin style 66 8x17 et20 vanteet alla ja hyvin pyörii. Menis vielä helposti 20mm lätty ainaki taakse ja miksei eteenkin
Leave a comment:
-
-
X5 E53 - 05
Millä Et livulla vanteet saa fiksusti pyörimään alla.
vakio lienee 40 ?
Leave a comment:
-
-
e53 X5 4.4i -05
Mitkäs tulpat ja puolat tuohon kannattaisi hommata ja mistä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hene View PostOnko E53:ssa jokin turvaominaisuus, vai iskikö hetkellisen häiriön päälle? kun:
Ajoin vakkari päällä tasaista nopeutta (100km/h), rupesin heiluttelemaan autoa kaistalta toiselle (kuuntelin mahdollista etupyörän laakerin ääntä), operaation jälkeen auto teki hetkellisen jarrutuksen itsekseen (pari sekunttia), luistoneston valo paloi/vilkkui sillähetkellä, muita mahdollisia häiriövaloja en huomannut hämmästyksessäni katsoa. Sen muutaman hetken jälkeen kaikki pelasi taas normaalisti.
Vikakoodeja ei näyttänyt olevan DSC puolella mitään. Rengastus 19", joten tuskin kumppari allekkaan taittunut.
Leave a comment:
-
-
Onko E53:ssa jokin turvaominaisuus, vai iskikö hetkellisen häiriön päälle? kun:
Ajoin vakkari päällä tasaista nopeutta (100km/h), rupesin heiluttelemaan autoa kaistalta toiselle (kuuntelin mahdollista etupyörän laakerin ääntä), operaation jälkeen auto teki hetkellisen jarrutuksen itsekseen (pari sekunttia), luistoneston valo paloi/vilkkui sillähetkellä, muita mahdollisia häiriövaloja en huomannut hämmästyksessäni katsoa. Sen muutaman hetken jälkeen kaikki pelasi taas normaalisti.
Vikakoodeja ei näyttänyt olevan DSC puolella mitään. Rengastus 19", joten tuskin kumppari allekkaan taittunut.Last edited by Hene; 10-05-2018, 16:37.
Leave a comment:
-
Leave a comment: