Announcement

Collapse
No announcement yet.

X6 yleistä keskustelua

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *PexU*
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 1989
    • Vantaa

    #16
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Lisävarusteena on saanut 5 paikkaisena, eikai se vakinoa ole kuin 4-paikkainen...
    Juurikin näin, on saanut 5-paikkaisena kun on raksinut sen varustelistalta erikseen.
    Suomessa ei montaa ole, Saksasta löytyy jo vähän paremmin
    Faceliftinä taisi olla vakkarina 5-paikkanen

    Tässä muutama


    Last edited by *PexU*; 05-01-2017, 07:11.
    AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

    E61 530xd M-Sport Touring -07
    Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
    Duunissa: F11 520d x-drive -17

    Comment

    • Marduk
      Bimmer Rookie
      • May 2003
      • 129
      • -

      #17
      Originally posted by MajorDrake View Post
      Ei onnistu jos autoasi ei ole tyyppihyväksytty 5 paikkaiseksi.

      esim. F01:ssä ei onnistunut vastaava muutos,
      ko. variantilla ja versiolla löytyvä tyyppihyväksyntä oli vain 4 paikkaiselle
      ja BMW kieltäytyi toimittamasta dokumenttia vaadittavista muutoksista joilla auton olisi saanut 5 paikkaiseksi.
      Tämmönen italian tuonti sattui silmään.



      2008 ja 5-paikkainen, olisiko tässä tapahtunut tullilla & katsastusmiehillä kämmi.

      Comment

      • MajorDrake
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 7538
        • Jyväshyvä

        #18
        Originally posted by Marduk View Post
        Tämmönen italian tuonti sattui silmään.



        2008 ja 5-paikkainen, olisiko tässä tapahtunut tullilla & katsastusmiehillä kämmi.
        Puuttuu varuste 4UK = 5 paikkainen joten ei ole tehtaalta lähtenyt 5 paikkaisena.

        Tullia tai verottajaa ei paikkaluku kiinnosta, katastusmiehestähän se on kiinni, jos on rekisteröity 5 paikkaseksi maahantuonnin yhteydessä ja siinä on ollut 5 paikkaa niin eipä se katsastusmies ole välttämättä älynnyt CoC:stä katsoa oikeaa paikkamäärää... Tosin voi se ko. auton kohdalla ollakin että paikkojen määrä voi olla joko 4 tai 5 eikä sitä tarkemmin määritellä CoC:ssä, olen nimittäin nähnyt 500 sarjan bemarin kohdalla otteessa maininnan "paikkojen lukumäärä voi vaihdella"...
        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

        Comment

        • Hampsu
          Bimmer Fanatic
          • May 2009
          • 253
          • Lappeenranta/Helsinki

          #19
          Originally posted by mikkod View Post
          X6 50i active hybrid, onkos noissa tekniikan suhteen mitään murheita? Vai katonko suosiolla ei hybrid malleja...
          Tämäpä kiinnostaa minuakin.
          Sitä iskis molemmat harrasteet käteiseksi ja kävisi hakeen tälläisen.. :think
          G21 320xd lci m-sport

          Comment

          • Macke
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2009
            • 1134
            • Porvoo

            #20
            Huudellaas taas perään X6 kokemuksia luotettavuudesta, pahasti painaa kuumes päälle. Kaveri pisti oman 35d kiertoon kun söi suuttimia sitä tahtia että perikato uhkasi. Mikä hitto näissä nyt sitten suuttimia tappaa paitsi vuotavien rintapellin muovien + koneen päällä makaavan äänenvaimennus superlonin yhdistelmä?

            Comment

            • repsa
              Bimmer Enthusiast
              • May 2006
              • 1367
              • Lempäälä

              #21
              eiköhän tuo ole samaa sarjaa kuin muutkin 35d:t, eli melko luotettava. Tekis mieli hommata itsellekkin e70 tilalle tuo e71.

              olikohan kaverisi autossa joskus livahtanut bensaa dieselin sijasta tankkiin ja nyt rupes oireet näkymään pikkuhiljaa ? Tai joku muu tälläinen ei-niinkään-tyyppi-ominaisuus.
              5c jetta 1.2TSI 140/220
              530e m-sport alpinweiss3 vakio
              a4 cabi 220/300
              vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

              Comment

              • Macke
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2009
                • 1134
                • Porvoo

                #22
                Enpäs tiedä auton alkuhistoriasta sen kummemmin, tossahan ekalla sivulla Tapikin kirjoitteli että tuttavan laitteessa oli suutinvammaa. Kun jotenkin jäänyt sellainen pershytinä että E71 olisi monivammaisempi kuin E70. Fiksu jätkähän ostaa sen E70 ja säästää useamman tonnin, sama kinnerihän se on eri vaatteilla. Mutku mutku tekis mieli

                Comment

                • repsa
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2006
                  • 1367
                  • Lempäälä

                  #23
                  tuo suutinvammahan voi olla siis sen rintapellin muovin tiivistyksen pettämisen peruja, tai sit joku ihan täysin muu syy.
                  Tiivisteen pettämisen näkee helpolla jos on moottorin muovikopan päällä kastuneita kohtia, pulttikolossa vettä tai selkeitä merkkejä kuivuneesta vedestä.

                  Jos ei vielä ole oireillut niin helppo tuo kohta on tilkitä massalla, että en nyt ihan show-stopperina pitäs hankinnan näkökulmasta.
                  5c jetta 1.2TSI 140/220
                  530e m-sport alpinweiss3 vakio
                  a4 cabi 220/300
                  vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

                  Comment

                  • Macke
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2009
                    • 1134
                    • Porvoo

                    #24
                    Mjoo no tilkitseminen ja superloni huitsin vitulaan niin haihtuu ne vedetkin sieltä koneen päältä jos sinne sellaista jostain pääsee. Mä en nyt muista kuinka monta suutinta se kaverin kutonen rikkoi, mutta niitä meni useampi että ne ei vaan mitenkään voineet johtua tuosta suunnittelukukkasesta.

                    Kai se vaan toinen X5 on hommattava pihaan...

                    Comment

                    • Tatsga
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2004
                      • 435
                      • Vantaa

                      #25
                      Ei niitä 5 paikkaiseksi saa kun täytyy olla jo kolmipiste vyöt tuolloin 2008
                      Last edited by Tatsga; 18-12-2017, 08:30.
                      E30 "318is 8v" touring

                      E30 325cid 5.3 LS-V8

                      Comment

                      • jumbo
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2005
                        • 6603
                        • Lappeenranta

                        #26
                        Originally posted by Macke View Post
                        Fiksu jätkähän ostaa sen E70 ja säästää useamman tonnin, sama kinnerihän se on eri vaatteilla. Mutku mutku tekis mieli
                        Eikö x6 pitäisi juuri olla paljon ”henkilöautomaisempi” ajaa kuin e70 x5? Ni kai niissä nyt muutakin eroa on kuin ulkokuori ja sisusta.
                        M550d

                        Comment

                        • jake530d
                          Bimmer Rookie
                          • Oct 2010
                          • 146
                          • vaasa

                          #27
                          Originally posted by jumbo View Post
                          Eikö x6 pitäisi juuri olla paljon ”henkilöautomaisempi” ajaa kuin e70 x5? Ni kai niissä nyt muutakin eroa on kuin ulkokuori ja sisusta.
                          Vaikka toi aluksi.
                          BMW on tuonut tähän uuden ulottuvuuden, jota se kutsuu nimellä Dynamic Performance Control. Siinä tietokone ohjaa moottorin voiman jakautumista myös samalla akselilla olevien pyörien välillä. Tarvittaessa se lisää voimaa ulkokaarteen puoleiselle takapyörälle. Sellainen korjaa tehokkaasti nelivetoisen auton pyrkimystä aliohjautua
                          E71 X6 35D
                          ex.E61 530D 282hv. 615nm.

                          Comment

                          • jumbo
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2005
                            • 6603
                            • Lappeenranta

                            #28
                            Originally posted by jake530d View Post
                            Vaikka toi aluksi.
                            BMW on tuonut tähän uuden ulottuvuuden, jota se kutsuu nimellä Dynamic Performance Control. Siinä tietokone ohjaa moottorin voiman jakautumista myös samalla akselilla olevien pyörien välillä. Tarvittaessa se lisää voimaa ulkokaarteen puoleiselle takapyörälle. Sellainen korjaa tehokkaasti nelivetoisen auton pyrkimystä aliohjautua
                            Eli tuo ero ainakin nelivedossa vrt. X5? Kuulostaa ihan järkevältä omaan korvaan.
                            M550d

                            Comment

                            • jake530d
                              Bimmer Rookie
                              • Oct 2010
                              • 146
                              • vaasa

                              #29
                              Originally posted by jumbo View Post
                              Eli tuo ero ainakin nelivedossa vrt. X5? Kuulostaa ihan järkevältä omaan korvaan.
                              Perämurikka on kokonaan erillainen,sähkölukot molemmis takapyöris.Auton suuri koko ei tunnu ollenkaan ajettaettaessa. 2v. kokemus
                              E71 X6 35D
                              ex.E61 530D 282hv. 615nm.

                              Comment

                              • Macke
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2009
                                • 1134
                                • Porvoo

                                #30
                                Tota vetosuhteen muutoshärpätintä tuli lueskeltua kanssa netin puolelta jostain, eli on siellä oikeastikin siis eroa siihen vitoseen. Faktat tuntuisi vaan keskusteluissa olevan aika hakusessa kun x5 tyypit sanoo että plaseboa ja sama auto ja x6 tyypit sanoo että ei kyllä tää on ihan erilainen. Alustanosia tuli osanumerotasolla itsekin tutkailtua sekä voimalinjaa noin pääpiirteittään ja siitä on tullu oma käsitys että sama kiesi eri kuorilla.

                                Hyvä siis todeta että näin ei ole, ja hintapreemiolle saattaisi oikeasti saada jotain vastinettakin.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎