Originally posted by hoikkas
View Post
BMW X5 E70 yleistä keskustelua III
Collapse
X
-
Originally posted by wiikki View PostMoi!
Olen vihdoin luopumassa piitkään palvelleesta e60 535d:stä ja kiikarissa on mm. tämä yksilö: https://www.nettiauto.com/bmw/x5/9599269
Olen yrittänyt hakea tietoa auton vaihteistosta. Ilmeisesti siinä on se ZF:n 6HP, vai mitä?
En tiedä, milloin tomaatti vaihtui 6HP-->8HP, oisko samaan aikaan kuin moottorit? 2010 jossaln vaiheessa vai jossain malleissa eri aikaan, ehkä jo 2009 vaihtui jossain...jos vaan on valinnan varaa niin 8HP laatikko on tosi hyvä. Vaikkei omasta mielestäni siinä 6HP laatikossa ole ollut moitittavaa.
Leave a comment:
-
-
E70 vaihteistot
Moi!
Olen vihdoin luopumassa piitkään palvelleesta e60 535d:stä ja kiikarissa on mm. tämä yksilö: https://www.nettiauto.com/bmw/x5/9599269
Olen yrittänyt hakea tietoa auton vaihteistosta. Ilmeisesti siinä on se ZF:n 6HP, vai mitä?
Leave a comment:
-
-
Jos jollain on haussa varmuudella hyvä X5 niin omani jäänee tarpeettomaksi työsuhdeauton tieltä, en ole vielä ehtinyt tehdä myynti-ilmoistusta mihinkään.
2011 lci X5 40d (vakio)
M-Sport
Space grey ja shadow line
164tkm
2x20” pyörät (kesällä style 214 + Michelin PS4 acoustic)
Juuri huollettu, uusi tuulilasi, todella siisti ja täysin ehjä auto.
Imu-ovet, keyless go, lasikatto, sport-nahat, sähköt muisteilla, prof navi ja combox, head-up, mukautuvat valot jne, koukku ja korotettu vetokyky, rautajouset, 5-paikkainen ja tärkeimpänä sport nappula vaihdekepin takana = aktiiviset kallistuksenvaimentajat, edc-iskunvaimennus ja aktiivinen ohjaustehostus muuttuvalla välityksellä.
37500€, tarkemmat tiedot privalla tai henma82(ät)gmail.com
Leave a comment:
-
-
Radius rod
Potilas e70 2008, mittarissa 314 tkm. Ajelin viikonloppuna surkeaa mökkitietä ja oikealta edestä alkoi kuulumaan kolahduksia.
Ryömin auton alle tänä aamuna ja omasta mielestäni tässä RealOEM kuvassa oleva osassa nro 1. tuntui selvää välystä kun sitä kädellä heiluttelin (renkaat suorassa): http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FF01-EUR-07-2008-E70-BMW-X5_30sd&diagId=31_1289
Onko niin, että marmorilta myyvät koko osan, mutta olisi myös mahdollista saada korjaussarjaa netistä? Tämä RealOEM hieman hämmentää, kun ei tarjoa korvaavaa kokonaista osaa puslineen ja pallonivelellä. Minkälainen homma on tämän vaihtaminen?Last edited by tjhoo; 19-06-2018, 07:46.
Leave a comment:
-
-
Eibachit on hyvät, on ollut useammassakin autossa. Ei vaikuta pyöränkulmiin, toki kulmakerroin kasvaa eli jos vaikka takana camberit on valmiiksi pielessä niin sisäteunaa voi alkaa syömään.
Omassani on takana camberit niin pystyssä kuin saa, eli -1,25 astetta. Ei syö renkaita epätasaisesti.
Pitäisi saada itekkin aikaiseksi tilata nuo 30mm spacerit taakse ja siirtää 20mm eteen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Manukki View PostJoo ne 11” tarvii 20-30mm spacerit jos on m-sport kaaret. Mulla on 20mm ja pari senttiä mahtuisi vieläkin kuvion reuna ulospäin, eteenkin huutais 20mm lätkiä. Rupee olemaan melko rivo raideleveys pikkuautoihin verrattuna��
Olisikohan tuommoset eibachin pultattavat pro-spacerit hyvät? Juurikin 30mm taakse ja eteen 20mm. Jos laittaa spacerit, niin tuleeko camberia enemmän eli joutuisiko suuntaamaan renkaat uudestaan?
Leave a comment:
-
-
Joo ne 11” tarvii 20-30mm spacerit jos on m-sport kaaret. Mulla on 20mm ja pari senttiä mahtuisi vieläkin kuvion reuna ulospäin, eteenkin huutais 20mm lätkiä. Rupee olemaan melko rivo raideleveys pikkuautoihin verrattuna
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _Wraith_ View PostKiitos tällekin ketjulle myös muita vaivanneesta ratin tärinästä selvittiin yllättävän edukkaastiNyt jäljelle jäi enää jarrujen lievä nykiminen eli tuntuu kuin jarrut ottavat voimakkaammin kiinni välistä ja muuten vähän lievemmin jolloin jarrutuksesta tulee nykivää. Mikähän tämän aiheuttaa? Onko seuraavaksi vaihtolistalla levyt vai jokin muu?
Last edited by MarkM; 09-06-2018, 14:38.
Leave a comment:
-
-
Kiitos tällekin ketjulle myös muita vaivanneesta ratin tärinästä selvittiin yllättävän edukkaastiNyt jäljelle jäi enää jarrujen lievä nykiminen eli tuntuu kuin jarrut ottavat voimakkaammin kiinni välistä ja muuten vähän lievemmin jolloin jarrutuksesta tulee nykivää. Mikähän tämän aiheuttaa? Onko seuraavaksi vaihtolistalla levyt vai jokin muu?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ipyrro View PostOk, vaikuttaa ihan kohtuuhintaiselta. Tarviiko muuten nuo 11 tuumaiset mitään "erityistä" vai meneenkö suoraan alle?
Minä siis olen aika lailla noobie näiden kanssa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TR-04 View PostTervehdys,
e70:stä paloi toinen angel eye polttimo. minkälaiset sinne kannattaisi laittaa? jotta niistä saisi valkoisempaa valoa.
Leave a comment:
-
-
X5 e70 -08
Tervehdys,
e70:stä paloi toinen angel eye polttimo. minkälaiset sinne kannattaisi laittaa? jotta niistä saisi valkoisempaa valoa.
Leave a comment:
-
-
Ok, vaikuttaa ihan kohtuuhintaiselta. Tarviiko muuten nuo 11 tuumaiset mitään "erityistä" vai meneenkö suoraan alle?
Minä siis olen aika lailla noobie näiden kanssa?
Originally posted by samson76 View Posthttps://www.ebay.com/itm/20-Zoll-fel...wAAOSwXtRZby~I
Tuommoset m-sport replicat tilasin. Aivan hyvän oloset. Tuolla myyjällä löytyy muitakin..
Tosiaan noissa vanteisa etuset 10" ja taakse 11"
Joo 10" vanteet edessä ja kumeina 275/40-20.
Leave a comment:
-
Leave a comment: