memebuy23buy

BMW X5 E70 yleistä keskustelua III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PepeK
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Missä noin halpa puhallus ja maalaus?
    Special color, Hollola. Siel oon ite aina käyttäny, hinta/laatusuhde kohdallaan ja aika nopeesti ovat tehneet

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Missä noin halpa puhallus ja maalaus?

    Leave a comment:


  • PepeK
    replied
    Ite oon kyttäilly tori.fi, sielt löyty style 214 alkp vanteet, eteen 10x20 ja taakse 11x20 550€ + 80€ hiekkapuhallus& pulverimaalaus. Etukumit 275/40 ja taakse 315/35. Muuttu ainakin omasta mielestä paljon paremmaks auto käytökseltään, ennen oli tosi levoton uraohjus ja vempula, isoilla kumeilla paljon parempi! Viel vklp kaarilevikkeet paikoilleen, on vakio kaarilla aika siinä ja tässä laillisuuden suhteen

    Leave a comment:


  • samson76
    replied
    Originally posted by ipyrro View Post
    Mistä porukat on hankkineet X5:een vanteita?
    Alla 275/40/20 renkaat eli kaiketi menee siis 10 tuumaisella vanteella.
    Hyvät vinkit otetaan vastaan...


    Tuommoset m-sport replicat tilasin. Aivan hyvän oloset. Tuolla myyjällä löytyy muitakin..

    Tosiaan noissa vanteisa etuset 10" ja taakse 11"

    Joo 10" vanteet edessä ja kumeina 275/40-20.

    Leave a comment:


  • ipyrro
    replied
    Vanteet X5 E70:een...

    Mistä porukat on hankkineet X5:een vanteita?
    Alla 275/40/20 renkaat eli kaiketi menee siis 10 tuumaisella vanteella.
    Hyvät vinkit otetaan vastaan...

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by miccou View Post
    Eikös auton akku ole 12V? Mitä se pitäisi olla :think
    Riippuu akusta ja sen lämpötilasta.

    Leave a comment:


  • miccou
    replied
    Originally posted by samson76 View Post
    Onko muilla X5 omistajilla ollut purkuvirta ongelmia? Tuo d35 tiputtaa vrk aikana täydestä akusta jännitteen 12.21 V:tiin Akku on uusi ja edellinen akku teki samaa. Nyt vanha akku on varastossa, niin pysyy edelleen täytenä, kun ei ole paikallaan. Mittasin pihtivirtamittarilla purkuvirran olevan 0,03 A eli aika vähän. Pitäisi viritellä yleismittari samaan hommaan.
    Originally posted by samson76 View Post
    Täysi akku 12.72 V.
    Eikai se nyt voi autossa kiinni olessaan millään pysyä tuossa lukemassa. Purkaantuuhan se akku jo luonnostaan ja ainahan siellä autossa joku ledi tms. vilkkuu (tai jos autossa on varashälytin niin tarvitseehan sekin virtaa)...

    Ja eikös bemareissa yleensä mene auton sammutuksen jälkeen 15 min. kun auto siirtyy "lepotilaan". Kyllähän tuossakin ajassa jo virtaa kuluu. Itse olisin vasta siinä vaiheessa huolissaan jos jännite laskisi alle 12V.
    Last edited by miccou; 30-05-2018, 11:56.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    12V on toki nimellijännite, käytännössä ehjässä akussa on huomattavasti enemmän jännitettä täynnä ollessaan.

    Leave a comment:


  • samson76
    replied
    Originally posted by miccou View Post
    Eikös auton akku ole 12V? Mitä se pitäisi olla :think
    Täysi akku 12.72 V.

    Leave a comment:


  • miccou
    replied
    Originally posted by samson76 View Post
    Onko muilla X5 omistajilla ollut purkuvirta ongelmia? Tuo d35 tiputtaa vrk aikana täydestä akusta jännitteen 12.21 V:tiin Akku on uusi ja edellinen akku teki samaa. Nyt vanha akku on varastossa, niin pysyy edelleen täytenä, kun ei ole paikallaan. Mittasin pihtivirtamittarilla purkuvirran olevan 0,03 A eli aika vähän. Pitäisi viritellä yleismittari samaan hommaan.
    Eikös auton akku ole 12V? Mitä se pitäisi olla :think

    Leave a comment:


  • samson76
    replied
    Onko muilla X5 omistajilla ollut purkuvirta ongelmia? Tuo d35 tiputtaa vrk aikana täydestä akusta jännitteen 12.21 V:tiin Akku on uusi ja edellinen akku teki samaa. Nyt vanha akku on varastossa, niin pysyy edelleen täytenä, kun ei ole paikallaan. Mittasin pihtivirtamittarilla purkuvirran olevan 0,03 A eli aika vähän. Pitäisi viritellä yleismittari samaan hommaan.

    Leave a comment:


  • Iltsu
    replied
    Paljonkos softatulla 35d:llä menee 80-120?
    Ite mietin että taitaa olla vakiosofta, mutta kun polkaisee tulee kyllä putkesta vähän mustaa ja putkenpäät on mustat. Joku tyhjentänyt vaan pöntön :think
    Tai sitten on huonosti tehty softa.
    Last edited by Iltsu; 29-05-2018, 15:59.

    Leave a comment:


  • jari85
    replied
    Ainakin toistaiseksi loppui viat akunvaihdolla ja niin kuin fraatti tuossa mainitsi, niin nyt laturi lataa "normaalisti", eli brake energy regeneration ominaisuus on poissa.

    Leave a comment:


  • samson76
    replied
    Originally posted by jari85 View Post
    Ja vika jatkuu. Tosin nyt tuli oranssi akun kuva ja teksti, vehicle battery. "Battery charge very low. Recharge by driving or using external charger. Automatic battery shutdown is imminent.
    Uus akku ostettu ja katotaan kun saa paikalleen, että mitä sanoo. Alkuperäinen akku paikoillaan että kaippa vika siinä on? Vai kuinka tuon laturin pitäisi toimia? Tuntuu että lataa vaan moottorijarrutuksen aikana? Mikä v määrä pitäis olla tyhjäkäynnillä ja ajon aikana?
    Minulla seilaili jännite jopa 15 Vssa, kunnes d35 -08 syttyi kaikki merkkivalot. Pääsin kumminkin kotiin ja mittasin jänniteen, niin 18 V. Laturi vaihtoon(vaikka olisi saattanut selvitä jännitteensäätimen vaihdollakin). Nyt tyhjäkäynnillä jämäkkä 14.1 V ja ajossa 13.9 V. Olikohan niin että agm-akkua ladataan pienemmällä jännitteellä, kuin normiakkua, muistaakseni?

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Tässä oli 2013 mallin e70 varustelistoja. Noissa on ainakin ollut jarrutusenergian talteenotto. Veikkaisin että löytyy faceliftistä.



    Muillekin tiedoksi että tuon jarutusenergian talteenoton (brake energy regeneration) saa sitten koodailtu pois moottorinohjaimesta (DDE) muuttamalla sieltä IRG -> nicht_aktiv
    Last edited by fraatti; 27-05-2018, 20:49.

    Leave a comment:

Working...
X