Moi, kyseessä 45e, ajettu 63 tkm. Tiedän että on ns. CBS -huolto-ohjelma, mutta eiköhän näissä aika vakiolaajuus ole. Auto pyytelee öljynvaihtoa 2 tkm sisällä, onko kellään havaintoa tuleeko tuohon lisäksi esim. tulppien vaihtoa, raikkaria, ilmansuodatinta yms. niin tietäisi varata ne itse ennakkoon? Tiedon saa toki huollostakin mutta jos jollain on kokemusta....
BMW X5 G05 keskustelua – vol. I
Collapse
X
-
Tietääkö kukaan toimiiko 45e mallin rengaspaineanturit 50e mallissa? Olen kuullut huhuja että pre lci mallin sensorit eivät välttämättä toimisi lci mallissa. Olisi yksi ylimääräinen talvirengassarja (pre lci mallista jäänyt) ja on vähän epävarmaa tietoa siitä että toimiiko vai ei..Last edited by torso1; 10-09-2025, 06:56.
Comment
-
Originally posted by torso1 View PostTietääkö kukaan toimiiko 45e mallin rengaspaineanturit 50e mallissa? Olen kuullut huhuja että pre lci mallin sensorit eivät välttämättä toimisi lci mallissa. Olisi yksi ylimääräinen talvirengassarja (pre lci mallista jäänyt) ja on vähän epävarmaa tietoa siitä että toimiiko vai ei..
Comment
-
Originally posted by torso1 View Post
Vastaan itse itselleni. Hyvin tuntuu toimivan muuten paitsi että renkaiden automaattinen tunnistus vanhoilla antureilla ei tietenkään toimi. Manuaalisen valinnan kautta toimii hyvin.G05 X5 45e M-sport 550hp/900nm
Comment
Comment