Originally posted by pyroz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 G05 keskustelua – vol. I
Collapse
X
-
Originally posted by bittivirhe View Post
Vastaavan hintaluokan autoon (X5, iX tms.).
S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by bittivirhe View PostEihän 2-3 v vanhassa bemarissa enää takuuta oleE93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Kyllä X5/iX luokan kulkuneuvo ostetaan nimenomaan uutena tai max. 1-2v vanhana ja pelataan sitten sillä tehdastakuun 5v maksimi kestoajalla. Sen jälkeen viimeistään auto vaihtoon ja uutta tilalle. Väliraha on tottakai tuntuva mutta eikait näihin kukaan viimeisiään rahoja laita. Se vasta tyhmää on.Last edited by torso1; 18-03-2025, 14:53.
Comment
-
-
Originally posted by torso1 View PostKyllä X5/iX luokan kulkuneuvo ostetaan nimenomaan uutena tai max. 1-2v vanhana ja pelataan sitten sillä tehdastakuun 5v maksimi kestoajalla. Sen jälkeen viimeistään auto vaihtoon ja uutta tilalle. Väliraha on tottakai tuntuva mutta eikait näihin kukaan viimeisiään rahoja laita. Se vasta tyhmää on.
Omaa kokemusta ei siis ole, nyt alla 10v vanha 3-sarjalainen ja vähän X5 45e:stä haaveillut.
Siis jos nyt ajatellaan sitä että täytyy vaihtaa joku osa X joka maksaa... 5k€. Okei onhan se helvetisti rahaa mutta jos nyt miettii sitä että jo 33k€ arvoinen auto menettää keskimääräisellä 15%/vuosi arvonalenemalla tuon verran arvoaan ensimmäisenä vuotena.Last edited by Galaxy1223; 28-03-2025, 07:49.
Comment
-
-
Originally posted by Galaxy1223 View Post
Eroaako se X5 kuitenkaan lopulta niin paljon jostain 3-sarjalaisesta? Hybridijärjestelmä on varmasti ihan samoista osista koottu kuin vaikka G20 ja kaikki sisustan nippelit ja nappelit myös. Ilmajousitus, mahdolliset kääntyvät takapyörät nyt ainakin erona ja varmasti kaikki kulutusosat maksavat paljon enemmän. Mutta onko se niin paljon ettei vaikka X5 voisi omistaa 10 vuotiaaksi?
Omaa kokemusta ei siis ole, nyt alla 10v vanha 3-sarjalainen ja vähän X5 45e:stä haaveillut.
Siis jos nyt ajatellaan sitä että täytyy vaihtaa joku osa X joka maksaa... 5k€. Okei onhan se helvetisti rahaa mutta jos nyt miettii sitä että jo 33k€ arvoinen auto menettää keskimääräisellä 15%/vuosi arvonalenemalla tuon verran arvoaan ensimmäisenä vuotena.
Comment
-
-
Originally posted by torso1 View Post
Juu lähinnä tarkoitin tuolla kommentilla hybridi/sähkö -autoa. Perinteisellä (pelkkä polttomoottori) tekniikalla oleva X5 ei ole mikään ongelma varmaan sen takuuajan jälkeenkään. Kulutusosat vain maksavat vähän enemmän kuin vaikka 3-sarjalaisessa.
btw, Onko kukaan vaihtanut noita pakoputken päitä e45 een?? Mustat putken päät oottelee jo tallissa. Lähinnä kiinnostaa, että tarviiko koko takapuskuri irroitaa. Vai saako vaihdettua jotenkin näppärästi?Kokovartalokyrpä
Nyt ajossa:
BMW X5 E45 M-Sport -20
BMW X5 Sport package -07
EX: Pirusti Pemareita
Comment
-
Comment