Syyskuu 2002 – Joulukuu 2003 tehdyissä autoissa laatikot porsii(GM 5 vaihteiset.)
6 vaihteiset kestää.
Tuosta koukku
Webaston saanee koodailtua jonkun palstalaisen avulla. Navimalliin sai ainakin helposti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X5 (E53) ostamassa
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kysymyksiä ennen -05 3.0d X5 hankintaa ?
Hei taas kaikki clubilaiset
Vierasuskoisuuteni on mahdollisesti päättymässä mutta mieltäni askarruttaa muutamat kysymykset koskien X5 hankintaa.
Mitä tulisi huomioida 6-vaihteisen automaattisen valinnassa ? Onko kyseinen dieselmalli ollut kestävän auton maineessa ?
Tuossa sama laatikko & kone kuin esim. E60 3.0D:ssä ?
Autosta puuttuu vetokoukku ja sellaiselle olis aina välillä kysyntää niin paljon sellaisen laitto maksaa ?
Miten auton oman webaston saisi joko toimimaan kellolla tai sitten kakella helpoiten ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Surina View PostHuomasin, että 2001 e53 dsl,käyttömaksu ei menekkään co2 päästöjen mukaan.
Kokonaispaino on yli 2500kg, siis painon mukaan vero.
Ois pitäny ostaa 2002....
Jaa, taidat puhua Trafin "dieselverosta"/käyttövoimaverosta.. ?Last edited by Convertible; 21-02-2013, 14:26.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostOk hyvä tietäää. Kysytään nyt samalla että onko N73 koneesta mitään kokemuksia? Onko siinä vastaavia väliakselivikoja tmv?
Tai niin, mikä on ongelmallinen. Ehjiä 300tkm ajettuja on tullut vastaan, mutta toisaalta on tullut korjattua <100tkm ajettu 4v vanhakin. Kohtuu harvinaisia nämä ongelmat on lopulta valmistusmääriin nähden, mutta kiusallisia sattuessaan ja siten aiheuttaa kuohuntaa käyttäjissä.Last edited by Cell; 20-02-2013, 20:08.
Leave a comment:
-
-
Ok hyvä tietäää. Kysytään nyt samalla että onko N73 koneesta mitään kokemuksia? Onko siinä vastaavia väliakselivikoja tmv?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostTotta. Ootko tehny? Paljon menee aikaa? Pystyykö vaihtaa kannet paikallaa?
Pystyy vaihtamaan, valvetronicin kanssa tusaaminen on jopa mukavampaa näissä kuin nelipyttyisissäEipä tartte repiä kuin venakopat ja olikohan niin että kuskin puolelta jakopään yläkoppa.
Tonni voi olla kyllä vähän optimistinen osiin, näihin ei tunnu saavan akseleita ihan samalla hintaa kuin nelipyttyisiin. Viimeksi tais olla akseli+välivivut luokkaa 600e/puoli.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Cell View PostHeh, saman verran meni bensaa vastaavalla autolla kun oli perässä trailerilla E39 540 ja vauhtia taisi paikoitellen olla turhan paljon.
Supa: Ehä se oo ku tonni tiskii ja työt päälle ja taas käy ku kello
Leave a comment:
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostJuuri 4,4iA vm.02:lla tein 1400km lenkin ja kulutus oli 12,2 pintakaasulla...
Supa: Ehä se oo ku tonni tiskii ja työt päälle ja taas käy ku kello
Leave a comment:
-
-
02 on vielä M62 padalla mutta faceliftin yhteydessä (04) tullut N62 on toki ihan erilainen kun on valvetronic kone. Parempi vääntö, pienempi kulutus ja päästöt.
Ite ottaisin ehdottomasti moisen kunhan testaa että käy kylmänä nätisti, ettei ole valvetronicin väliakseli vikaa.
Leave a comment:
-
-
Kyllä tuolla kesällä pääsee 10l maantiellä kun siististi ajelee. Käytännön kulutukseen vaikuttaa niin monia asia, talvella esim boxi katolla, kesällä leveet nakit alla jne. Ja miten raskas on oikea jalka, paljonko ohittelee jne jne. E39 on aika paljon kevyempi ja virtaviivaisempi kuin X5 laatikko. Kukkarossa näkyy kuitenkin se todellinen kulutus eikä ohjekirjan ilmoitetut kulutukset
Originally posted by bemu2000 View PostMahtaakohan olla kaikki ihan kohdallaan? Samalla koneella E39 menee 7-8L ja keskimäärin 9-10L :think
Mulla oli 4.4 koneella X5:n kulutukset samat. Sanoisinpa että facelift uudemmalla 4.4 koneella voisi olla järkevin vaihtoehto, jos ei tule yli 20tkm ajoa vuodessa...
Edit: 3.0i ilmoitetut kulutukset, maantie 10L ja EU keskikulutus 12,9L
Leave a comment:
-
-
Juuri 4,4iA vm.02:lla tein 1400km lenkin ja kulutus oli 12,2 pintakaasulla...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostMahtaakohan olla kaikki ihan kohdallaan? Samalla koneella E39 menee 7-8L ja keskimäärin 9-10L :think
Mulla oli 4.4 koneella X5:n kulutukset samat. Sanoisinpa että facelift uudemmalla 4.4 koneella voisi olla järkevin vaihtoehto, jos ei tule yli 20tkm ajoa vuodessa...
Edit: 3.0i ilmoitetut kulutukset, maantie 10L ja EU keskikulutus 12,9L
Väittäisin että myöhempi 4.8is meni samalla määrällä, ellei jopa pienemmällä kulutuksella... kun meikäläisen ajotavalla tietokone antoi jatkuvasti 12.5-13,7 välistä dataa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kiko750 View PostMun ajolla M54B30 hörppää maantiellä about 11-12 ja tässä sekapyörityksessä 14-15 (ajotietokone säädetty kohdilleen). Tyhjän kun täyttää piripintaan, niin 150Egua vaihtaa omistajaa.
Dieseli on järkivaihtoehto jos ei ole jotain perversioita vain bensavehkeitä kohtaan...
Mahtaakohan olla kaikki ihan kohdallaan? Samalla koneella E39 menee 7-8L ja keskimäärin 9-10L :think
Mulla oli 4.4 koneella X5:n kulutukset samat. Sanoisinpa että facelift uudemmalla 4.4 koneella voisi olla järkevin vaihtoehto, jos ei tule yli 20tkm ajoa vuodessa...
Edit: 3.0i ilmoitetut kulutukset, maantie 10L ja EU keskikulutus 12,9LLast edited by bemu2000; 17-02-2013, 21:23.
Leave a comment:
-
Leave a comment: