nno niii,nyt on ohjaustehostin paskana,käynistin nii ratti on kun jossain vanhassa ladassa prkl,alkaa kyl vituttaa toi auto
Omassa e39 540iA:ssa on servotronic, ja se oireili juuri noin. Alkuperäinen syy: ABS-anturit rikki. Jos sinullakin on servotronic, liittyy ilmeisesti siihen ettei tehostus saa nopeustietoa -> ei tiedä paljonko tehostaa.
Tsemppiä vaan vianhakuun!
540iA -00 M-sport
Vikakoodilukua ja virtamittauksia pihtimittareilla 20mA..400A. Myös tallentavat jännite- ja virtamittaukset.
Onkos tähän löytynyt selvyyttä? X5 4.4 2001 tulee transmission program fault ja abs valo ja luistoneston valot palaa :think Ja laatikko toimii vain juurikin 3 sella
Onkos tähän löytynyt selvyyttä? X5 4.4 2001 tulee transmission program fault ja abs valo ja luistoneston valot palaa :think Ja laatikko toimii vain juurikin 3 sella
abs-boksi oli rikki,vaihdettiin sitten ilmeni että abs anturi on paskana eli (taka oikea),sekin vaihdettiin ja nyt on sitten ongelma on boksin ja anturin välissä olevassa johdossa,auto on vieläkin pajalla
abs-boksi oli rikki,vaihdettiin sitten ilmeni että abs anturi on paskana eli (taka oikea),sekin vaihdettiin ja nyt on sitten ongelma on boksin ja anturin välissä olevassa johdossa,auto on vieläkin pajalla
abs-boksi oli rikki,vaihdettiin sitten ilmeni että abs anturi on paskana eli (taka oikea),sekin vaihdettiin ja nyt on sitten ongelma on boksin ja anturin välissä olevassa johdossa,auto on vieläkin pajalla
Laitoitko abs anturiksi jonkun laadukkaan merkkiosan? Ei marmorilta välttämättä, mutta joku laadukas merkki. Mulla oli E39 :ssä oikea taka-anturi rikki ja otin tilausmokan takia suosiolla "kokeeksi" tarvikeliikkeestä aluksi edullisen 40e hintaisen anturin. Se temppuili alusta asti. Tiputti mm. luistojärjestelmät edelleen pois päältä satunnaisesti. Tein sitten asennustyön toiseen kertaan ja tilasin 120e hintaisen VDO merkkisen anturin. On toiminu täysin moitteetta.
Käsittääkseni useammallakin on ollut näiden tän tyyppisten anturien kanssa ongelmia halpiksissa.
Comment