Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 E70 yleistä keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • *PexU*
    replied
    Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä
    Ymmärtääkseni erot ovat lähinnä vahvistimen laadussa/tehossa, sekä tietenkin elementtien laadukkuudessa, määrät lienevät proffassa ja indissä samoja :think

    Originally posted by Arska123 View Post
    Mitä eroa on top-hifin ja individualin välillä?

    No sitähän mää tarkotin, kiitos ties kuinka monennen kerran

    Originally posted by buksin-1 View Post
    Kyllä se on ns. Logic7. ecu? tarkoititko equalizeria, niin kyllä on.
    Last edited by *PexU*; 28-10-2015, 21:22.

    Leave a comment:


  • Arska123
    replied
    Mitä eroa on top-hifin ja individualin välillä?

    Leave a comment:


  • buksin-1
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Kiitos taas



    Eli jos vielä vähän viännetään, niin tässä proffa hifeissä on siis dsp, ja ecu?
    Kyllä se on ns. Logic7. ecu? tarkoititko equalizeria, niin kyllä on.

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Kiitos taas

    Originally posted by buksin-1 View Post
    Vastaukset
    Eli jos vielä vähän viännetään, niin tässä proffa hifeissä on siis dsp, ja ecu?

    Leave a comment:


  • buksin-1
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Löysin kyllä jo vihjailuita, mutta tämä 677 Hifi System Professional lienee siis E70ssä Logic7 hifit, eli tiputus individualista tähän ei ehkä satu wanhaa autohifistiä kovin pahasti ?

    Helppo päivittää IND:ksi kun johtosarja on jo valmiina.

    E70ssä ei vissiin myöskään liene mitään lähestymisvaloja peileissä tässä 563 Lights Package Lichtpaket paketissa?

    Ei ole lähestymisvaloja vaan enemmän valoja hytissä sekä ulkona mm. peileissä.

    696 Dvd Changer For 6 Disks Dvd-wechsler 6-fach onkos tämän kanssa mahdollisuus katsoa dvd:tä keskinäytöstä :think

    Ei voi katsoa. CIC pitää olla, jolloin sen kautta onnistuu DVD:n katselu.

    536 Auxiliary Heating, tämä vissiin vakiona vaan lämmittää koneen muttei koppia, vai olikos se just toisinpäin:think

    Pitää tehdä vastusmuutos, jolloin myös moottori lämpiää ja silloin pitäisi olla hyvä akku tai ulkoinen akun ylläpito.

    Kiitos taas
    Vastaukset

    Leave a comment:


  • E61530d
    replied
    Meidän autossa 75tkm taulussa, pitänee siis tarkistaa kuitenkin laakerit kun talvirenkaita vaihdetaan; onko siis klappia kun jarrulevystä heiluttelee vai miten se diagnosoidaan? Ajattelin joka tapauksessa tuon kulmien tarkistuksen myös varata.
    Kuinka paljon kustantaa etulaakerit vaihdettuna?

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Löysin kyllä jo vihjailuita, mutta tämä 677 Hifi System Professional lienee siis E70ssä Logic7 hifit, eli tiputus individualista tähän ei ehkä satu wanhaa autohifistiä kovin pahasti ?

    E70ssä ei vissiin myöskään liene mitään lähestymisvaloja peileissä tässä 563 Lights Package Lichtpaket paketissa?

    696 Dvd Changer For 6 Disks Dvd-wechsler 6-fach onkos tämän kanssa mahdollisuus katsoa dvd:tä keskinäytöstä :think

    536 Auxiliary Heating, tämä vissiin vakiona vaan lämmittää koneen muttei koppia, vai olikos se just toisinpäin:think

    Kiitos taas

    Leave a comment:


  • Janzki
    replied
    Originally posted by Tomtomr1 View Post
    Paljonko autollasi oli ajettu kun vaihdoit nuo etulaakerit?
    Olisko ollut omassa 127tkm tms..On noita tullut muutenkin vaihdettua, paras taisi olla juuri 100tkm ajetussa laakerit loppu edessä.

    Leave a comment:


  • Tomtomr1
    replied
    Originally posted by Janzki View Post
    Tarkistappa pyöränlaakerit..Itsellä on ihan tehtaan arvoihin säädetty eikä syö..Silloin söi kun etulaakerit antautu..Ensin meni oikea ja melkeen heti perään vasen.
    Ovat ihan kulu kamaa näissä.

    Väljyyden näkee parhaiten vasta kun pyörä on irti ja heiluttelee vaikka levystä.
    Paljonko autollasi oli ajettu kun vaihdoit nuo etulaakerit?

    Leave a comment:


  • Janzki
    replied
    Originally posted by mikkod View Post
    Jaaha. Eipä tullut tehty tuollaista. Mitkäs kaikki? Vai kaikki?
    Pääasiassa isot tukivarret..ns. nämä jotka kiristetään loadi päällä. Näkee meinaan hemmetin paljon autoja jotka madalletaan, puslia ei avata ja kirrata uusiksi niin kohtapa niitä ollaan vaihtamassa taivastellen huonoa kestoa

    Leave a comment:


  • mikkod
    replied
    Originally posted by Janzki View Post
    Kai puslat löysättiin jousien vaihdon jälkeen? Jos ei niin kannattaa tehdä..meneevät jengalle, aikansa kestää, sitten pettää ja tipahtaa alaspäin.
    Jaaha. Eipä tullut tehty tuollaista. Mitkäs kaikki? Vai kaikki?

    Leave a comment:


  • humala
    replied
    Kun olette noita eibachin alustoja laittaneet niin onkos teillä adaptive drive autossa?

    Jos ei niin onko ainoa vaihtoehto adaptive driven kanssa ostaa orkkismallin iskarit?

    Leave a comment:


  • Janzki
    replied
    Originally posted by E61530d View Post
    Itselläkin olis kohtapuoliin kesärenkaiden hankinta edessä, ongelma on se, että eturenkaisssa on vielä hyvin pintaa, takana kohta vaihtokunnossa, dot etusissa 2013, takana 2011, näyttäs kuluvan eturenkaat ulkoreunasta enemmän. Onko E70 omistajat käyttäneet autojaan miten rengaskulman mittauksissa? ilmeisesti aurausta vähentämällä toleranssin toiseen päähän ulkoreunan kuluminen voisi vähentyä?
    Kannattaako uusia pelkkiä takarenkaita vai kylmästi vain uusi kierros kokonaan? Nykyiset Contin runflatit 19", Hakka Black voisi olla seuraava vaihtoehto. Ainakin Kuopion seudulla 19" kierros 1250e, Continentalia saa noin 1000e.
    Tarkistappa pyöränlaakerit..Itsellä on ihan tehtaan arvoihin säädetty eikä syö..Silloin söi kun etulaakerit antautu..Ensin meni oikea ja melkeen heti perään vasen.
    Ovat ihan kulu kamaa näissä.

    Väljyyden näkee parhaiten vasta kun pyörä on irti ja heiluttelee vaikka levystä.

    Leave a comment:


  • Janzki
    replied
    Originally posted by mikkod View Post
    Nyt on Eibach alla :think silmämääräisesti ei tippunut yhtään. Toinen vanha etujousi oli poikki
    Kai puslat löysättiin jousien vaihdon jälkeen? Jos ei niin kannattaa tehdä..meneevät jengalle, aikansa kestää, sitten pettää ja tipahtaa alaspäin.

    Leave a comment:


  • MarkM
    replied
    Originally posted by mikkod View Post
    Nyt kun on ajanut muutaman kymmenen kilsaa, niin kyllähän se nyt huomaa että jotain oli vialla.
    Jännä vaan ettei tippunut yhtään...jouset kuitenkin -30/30mm. Oliko sitten orkkis jouset niin kuoleentuneet..

    Mulla oli ihan samalla tavalla omasta X5:sta katkennut jousi takaa kuskin puolelta. Vaihdoin myös samalla tuon eibachin jousisarjan alle. En mittoja ole ottanut, mutta silmämääräisesti näyttäisi hieman laskeneen m-sport alustasta. Huomaa lähinnä joustovarojen vähenemisestä, jos vähänkään vauhdikkaammin esim. hidastetöyssyyn ajaa niin aika helposti varsinkin keula pohjaa.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎