Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 E70 yleistä keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bemu2000
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Eli siis jos vielä väännetään tyhmälle rautatangosta, niin sportti napin painaminen jäykistää alustaa, ja normisti alusta säätelee ihte ihteensä,niin kun parhaaksi näkee

    Eli tässä pitäisi siis olla parhaat myrkyt jota rahalla on saanut, silloin

    Sulla ei siis ole M alustaa, koska sitä ei ole saanut 2VA yhteydessä. M tolpat on eri...

    Näyttää siltä että EDC alustaa tai DDC:tä ei ole saanut X5:een erikseen ollenkaan. Vain tuo 2VA ja se on maksanut 4800€

    Adaptive Drive
    elektronisen iskunvaimennusjärjestelmän (EDC) ja aktiiviseen
    kallistusvakaajajärjestelmään Dynamic Driven (ARS) yhdistelmä, 2 säätöä
    valittavissa (Normal/Sport)


    Kaiutinjärjestelmät:

    676 HiFi-kaiutinjärjestelmä
    yhteensä 12 kaiutinta ja digitaalinen 7-kanavainen vahvistin teho yhteensä 205 W
    (5x25 W + 2x40 W); 1 “woofer” kaiutin etuistuinten alla, 1 keskialueen kaiutin ja 1
    “tweeter” kaiutin ovissa, kojetaulun keskellä.


    677 HiFi-Professional -kaiutinjärjestelmä
    yhteensä 16 kaiutinta ja digitaalinen 9-kanavainen vahvistin teho yhteensä 600 W
    (7x50 W + 1x125 W), 1 “woofer” kaiutin etuistuinten alla, 1 keskialueen kaiutin ja 1
    “tweeter” kaiutin ovissa, takaosassa D-pilareissa ja kojetaulun keskellä.
    Last edited by bemu2000; 26-11-2015, 20:51.

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Eli siis jos vielä väännetään tyhmälle rautatangosta, niin sportti napin painaminen jäykistää alustaa, ja normisti alusta säätelee ihte ihteensä,niin kun parhaaksi näkee

    Eli tässä pitäisi siis olla parhaat myrkyt jota rahalla on saanut, silloin


    Originally posted by bemu2000 View Post
    Piti oikeen kaivaa tietoa, kun toi on ollut itsellekin vähän epäselvä homma...

    Eli siis Adaptive Drive on paras setti, missa on kaikki samassa. Vakaajien säätö ja automaattisesti säätyvät tolpat tilanteen mukaan.

    Dynamic drive on pelkät säätyvät vakaajat.
    EDC on pelkät säädettävät tolpat

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Tälläiset löytyy listauksesta:think

    2VA Adaptive Drive Adaptive Drive
    217 Active Steering Aktivlenkung
    220 Self-leveling Suspension Niveauregulierung


    On myös m-sport paketti jos se jotain asiaan vaikuttaa..

    Piti oikeen kaivaa tietoa, kun toi on ollut itsellekin vähän epäselvä homma...

    Eli siis Adaptive Drive on paras setti, missa on kaikki samassa. Vakaajien säätö ja automaattisesti säätyvät tolpat tilanteen mukaan.

    Dynamic drive on pelkät säätyvät vakaajat.
    EDC on pelkät säädettävät tolpat

    Leave a comment:


  • PVBasstard
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Kiitos taas

    Mä kun oletin/luulin että se on laatikon sporttinappi

    Mites toi weban kake, se on se malli jossa vaan on/off nappi ja ledi, painamalla on nappia vihreä valo palaa hetken, weba lähtee kyllä päälle mutta kakessa ei vilku mitään valoja siitä että toimii, pitäisikö vilkkua :think
    Ei mulla ainaskaan vilku weban kakessa valo.

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Tälläiset löytyy listauksesta:think

    2VA Adaptive Drive Adaptive Drive
    217 Active Steering Aktivlenkung
    220 Self-leveling Suspension Niveauregulierung


    On myös m-sport paketti jos se jotain asiaan vaikuttaa..



    Originally posted by bemu2000 View Post
    Tuotanoin, onko sulla myös DDC iskarit siellä? Muuten ei sport nappi vaikuta alustan jäykkyyteen.
    Last edited by *PexU*; 26-11-2015, 16:43.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Kiitos taas

    Mä kun oletin/luulin että se on laatikon sporttinappi

    Mites toi weban kake, se on se malli jossa vaan on/off nappi ja ledi, painamalla on nappia vihreä valo palaa hetken, weba lähtee kyllä päälle mutta kakessa ei vilku mitään valoja siitä että toimii, pitäisikö vilkkua :think

    Tuotanoin, onko sulla myös DDC iskarit siellä? Muuten ei sport nappi vaikuta alustan jäykkyyteen.

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Kiitos taas

    Mä kun oletin/luulin että se on laatikon sporttinappi

    Mites toi weban kake, se on se malli jossa vaan on/off nappi ja ledi, painamalla on nappia vihreä valo palaa hetken, weba lähtee kyllä päälle mutta kakessa ei vilku mitään valoja siitä että toimii, pitäisikö vilkkua :think



    Originally posted by MajorDrake View Post
    Sulla on vaihdekepin vieressä sporttinappi joka vaikuttaa alustaan.
    Webasto hoitaa itse omat säätönsä.
    Lämmittää sen 30 min.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Muutama utelu tyhmältä, kuinka tuo adaptive drive oikein toimii, en ainakaan näiden ensimmäisten muutamien satojen kilsojen jälkeen ole löytänyt mitään säätöjä siihen, mutta sellainen varustelistasta sellainen löytyy
    Vai säätääkö auto vaan itseään tarpeen vaatiessa :think

    Mites tuon orkkisweban kanssa on, tarvitseeko autossa säätää ilmaa tulemaan jostain tietystä paikasta (tuulilasi?) ennen sammutusta vai hoitaako auto sen itse, kun weban kakesta painaa aamulla nappia:think
    Orkkislaite ilmeisesti vakiona lämmittää 30mim ja stoppaa sitten ihtensä?
    Sulla on vaihdekepin vieressä sporttinappi joka vaikuttaa alustaan.
    Webasto hoitaa itse omat säätönsä.
    Lämmittää sen 30 min.

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Noniin, nyt se olisi sitten vihdoin äxä pihalla, ja onhan se kiva
    Pihalla siis -08 sd m-sport, laitan lisää fotoja kunhan ehdin putsata kärryä hiukan,
    alla siis Carbonschwarz, ja päällä 3m:n kalvoa, talvella 19" Nokian kitkat, ja kesällä sitten (ehkä)
    20" mustat vanteet ja renkaat merkkiä joku

    Muutama utelu tyhmältä, kuinka tuo adaptive drive oikein toimii, en ainakaan näiden ensimmäisten muutamien satojen kilsojen jälkeen ole löytänyt mitään säätöjä siihen, mutta sellainen varustelistasta sellainen löytyy
    Vai säätääkö auto vaan itseään tarpeen vaatiessa :think

    Aktiiviohjauksen olemassa olon ainakin huomaa hyvin, ei tarvitse paljon rattia käännellä .

    Mites tuon orkkisweban kanssa on, tarvitseeko autossa säätää ilmaa tulemaan jostain tietystä paikasta (tuulilasi?) ennen sammutusta vai hoitaako auto sen itse, kun weban kakesta painaa aamulla nappia:think
    Orkkislaite ilmeisesti vakiona lämmittää 30mim ja stoppaa sitten ihtensä?
    Last edited by *PexU*; 27-03-2016, 14:08.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Onko nuo Boschin palat nyt ihan paras vaihtoehto? Missä ne on tehty ja kuka on valmistaja?

    Leave a comment:


  • mikkod
    replied
    Originally posted by Arska123 View Post
    Ei näköjään olisi niin kalliitkaan: https://profiteile.de/bremsbelagsatz...986-494-307-30
    Joo ei ole. Kotiin tuotuna taisi olla levyt ja palat koko kierros 350.- pintaan.

    Leave a comment:


  • Arska123
    replied
    Ei näköjään olisi niin kalliitkaan: https://profiteile.de/bremsbelagsatz...986-494-307-30

    Leave a comment:


  • Janzki
    replied
    Originally posted by Arska123 View Post
    Minkä merkkisiä jarrupaloja suosittelette?
    Bosch..Sitä työnnetään asiakkaidenkin autoihin ja kokemukset olleet todella positiivisia.

    Leave a comment:


  • Arska123
    replied
    Minkä merkkisiä jarrupaloja suosittelette?

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Tänks!
    Näin aattelinkin, rupes vaan vaivaamaan kun päivittelin taas turvaistuin kalustoa

    Milläs näihin retrofittaa (vai retrofittaako ollenkaan) sähkötakaluukun, jos sellaista ei oo listalle raksittu, kaikki muu sitten melkein kyllä onkin


    Originally posted by KJ View Post
    Kyllä on Isofixit vakiokamaa.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎