No miks ihmeessä? Vaihdoit vetopyörästön öljyt, mutta et laatikon?
Joskus taannoin vaihdoin vetopyörästön ja laatikon öljyt, sitten siihen päälle vielä adaptiot ajoin nollille("kalibrointi") niin johan alko olemaan smoothia menoo
Joo loppui aika/taito tohon huuhteluun. Mutta tarkoitus on viedä jonnekin hoitoon. Ja edelleen erittäin smooth ajaa
Kesäkuussa tuli oma.. Ei juurikaan säästä mitään. Harvoissa malleissa löytyy webastot ja kahdet renkaat.
Kuitenkaan en valita.. sen verran hyvä kuntoinen yksilö löytyi, että tuolla viitsii ajella.
Tuo tosiaan oli kysymykseni tarkoitus että kuinka paljon kannattaa tuoda ulkomailta. Aika hyvin tuntuu olevan arvossaan myös Saksassa nuo. Ei vaan tuontifirmat kovin innolla ota vaihtoautoa tuontiautoihin....
Tuo tosiaan oli kysymykseni tarkoitus että kuinka paljon kannattaa tuoda ulkomailta. Aika hyvin tuntuu olevan arvossaan myös Saksassa nuo. Ei vaan tuontifirmat kovin innolla ota vaihtoautoa tuontiautoihin....
Kun itse näitä kaivelin niin hyvät (varustellut) yksilöt katosi mobilesta alle kahdessa päivässä. Ovat kuulemma kovassa huudossa Venäjälle ja Puolaan.
Joten ei siinä pahemmin kerennyt pohtimaan kun kiinnostava yksilö sattui kohdalle. Heti varaukseen ja miettii sitten mitä tekee.
Tuo tosiaan oli kysymykseni tarkoitus että kuinka paljon kannattaa tuoda ulkomailta. Aika hyvin tuntuu olevan arvossaan myös Saksassa nuo. Ei vaan tuontifirmat kovin innolla ota vaihtoautoa tuontiautoihin....
Lähes kaikki ottaa kun vaan auton vaihtaja ymmärtää että myyjät ei tuo autoja hyväntekeväisyytenä ja väliraha on kohdallaan... Pitää olla valmis luopumaan autosta halvalla jos vaihdossa meinaa laittaa. Tuojan pitää käytännössä "ostaa" sun auto käteisellä, kun sitä pitää erikseen alkaa kaupata eteenpäin.
Lähes kaikki ottaa kun vaan auton vaihtaja ymmärtää että myyjät ei tuo autoja hyväntekeväisyytenä ja väliraha on kohdallaan... Pitää olla valmis luopumaan autosta halvalla jos vaihdossa meinaa laittaa. Tuojan pitää käytännössä "ostaa" sun auto käteisellä, kun sitä pitää erikseen alkaa kaupata eteenpäin.
Sen verran homma eteni tänään että Majordrake osti yhden X5:den pois ja auto lähtee kohti Suomea...
Harvase viikko tulee viestiä sähköpostiin... Kyselevät mielipiteitä autosta. En juuri nyt kerkeä kirjoittamaan pitkää tarinaa mutta totean, että olen ollut älyttömän tyytyväinen ja voisin edelleenkin ostaa ko. auton. Huolettomia kilometrejä takana noin 40 000. Hieno auto, huippuvarusteet ja mahtava suorituskyky. Kulutus seka-ajossa n. 10 ltr ja siihen saa jo polkea ihan kunnolla. Merkkihuollossa olen huollattanut ja öljyhuolto maksaa muutoman satasen. Siinä kaikki. Ainoa mikä on jäänyt vähän harmittamaan on se, etten ottanut sitä 400 hp @ 800 nm mitä siitä ois saanut irrotettua. Ois pitänyt uskoa Jubea.
Pakko kommentoida tähän sen verran että MajorDraken kanssa vaihdettiin kymmeniä sähköposteja viimeisten 3-4kk aikana ja Aulakosken kanssa myös muutama ja näin etsiminen eilen vihdoin loppui ja 7-paikkainen perheenkuljetin X5 Saksasta ostettiin Viacar:n välityksellä ja nyt enää odotellaan että pääsis autoa hakemaan Jyväskylästä. Ensimmäinen kerta kun Saksasta auto ostetaan. Ja kerron kokemuksia tänne kun niitä kertyy.
Kuinka auto reagoi jos auto on pihassa käynnissä ja lähdet esim sisälle avaimet taskussa..? Ja toiseksi avaimiahan varmaan kannattaa pitää sille kuuluvassa pesässään latauksen takia?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kuinka auto reagoi jos auto on pihassa käynnissä ja lähdet esim sisälle avaimet taskussa..? Ja toiseksi avaimiahan varmaan kannattaa pitää sille kuuluvassa pesässään latauksen takia?
Käynnissä oleva auto antaa ilmoituksen jos avain viedään auton ulkopuolelle. Auto pysyy kyllä käynnissä sammutukseen saakka. CA avaimessa on yleensä CR2032 paristo. Sitä ei ladata, joten avainta on turha pitää avainpesässä ajon aikana.
Comment