03/07 mikähän automaattilaatikko tässä nyt on (koodi) ja kannaattaako siihen haaveilla öljynvaihtoa. aj vajaa 190tkm vai mennäänkö ikuisuusöljyillä. Mitään vikaa en ole laatikon vaihdoissa havainnut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 E70 yleistä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Taas tasasen tyhymä kyssäri, mutta eikös -08 X5:ssa ole jo isofixit vakiona..?
Mulla ei siis vielä ole fyysisesti sitä autoa pihalla mistä sen voisin kivasti tarkistaaAjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostTaas tasasen tyhymä kyssäri, mutta eikös -08 X5:ssa ole jo isofixit vakiona..?
Mulla ei siis vielä ole fyysisesti sitä autoa pihalla mistä sen voisin kivasti tarkistaaF30 330e -17 Alpinweiss 3
E70 X5 3.0sd -08 Schwarz 2
Comment
-
-
Tänks!
Näin aattelinkin, rupes vaan vaivaamaan kun päivittelin taas turvaistuin kalustoa
Milläs näihin retrofittaa (vai retrofittaako ollenkaan) sähkötakaluukun, jos sellaista ei oo listalle raksittu, kaikki muu sitten melkein kyllä onkin
Originally posted by KJ View PostKyllä on Isofixit vakiokamaa.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
Comment
-
-
Originally posted by Arska123 View PostMinkä merkkisiä jarrupaloja suosittelette?Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Arska123 View PostEi näköjään olisi niin kalliitkaan: https://profiteile.de/bremsbelagsatz...986-494-307-30Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Onko nuo Boschin palat nyt ihan paras vaihtoehto? Missä ne on tehty ja kuka on valmistaja?Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Noniin, nyt se olisi sitten vihdoin äxä pihalla, ja onhan se kiva
Pihalla siis -08 sd m-sport, laitan lisää fotoja kunhan ehdin putsata kärryä hiukan,
alla siis Carbonschwarz, ja päällä 3m:n kalvoa, talvella 19" Nokian kitkat, ja kesällä sitten (ehkä)
20" mustat vanteet ja renkaat merkkiä joku
Muutama utelu tyhmältä, kuinka tuo adaptive drive oikein toimii, en ainakaan näiden ensimmäisten muutamien satojen kilsojen jälkeen ole löytänyt mitään säätöjä siihen, mutta sellainen varustelistasta sellainen löytyy
Vai säätääkö auto vaan itseään tarpeen vaatiessa :think
Aktiiviohjauksen olemassa olon ainakin huomaa hyvin, ei tarvitse paljon rattia käännellä .
Mites tuon orkkisweban kanssa on, tarvitseeko autossa säätää ilmaa tulemaan jostain tietystä paikasta (tuulilasi?) ennen sammutusta vai hoitaako auto sen itse, kun weban kakesta painaa aamulla nappia:think
Orkkislaite ilmeisesti vakiona lämmittää 30mim ja stoppaa sitten ihtensä?Last edited by *PexU*; 27-03-2016, 15:08.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostMuutama utelu tyhmältä, kuinka tuo adaptive drive oikein toimii, en ainakaan näiden ensimmäisten muutamien satojen kilsojen jälkeen ole löytänyt mitään säätöjä siihen, mutta sellainen varustelistasta sellainen löytyy
Vai säätääkö auto vaan itseään tarpeen vaatiessa :think
Mites tuon orkkisweban kanssa on, tarvitseeko autossa säätää ilmaa tulemaan jostain tietystä paikasta (tuulilasi?) ennen sammutusta vai hoitaako auto sen itse, kun weban kakesta painaa aamulla nappia:think
Orkkislaite ilmeisesti vakiona lämmittää 30mim ja stoppaa sitten ihtensä?
Webasto hoitaa itse omat säätönsä.
Lämmittää sen 30 min.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Kiitos taas
Mä kun oletin/luulin että se on laatikon sporttinappi
Mites toi weban kake, se on se malli jossa vaan on/off nappi ja ledi, painamalla on nappia vihreä valo palaa hetken, weba lähtee kyllä päälle mutta kakessa ei vilku mitään valoja siitä että toimii, pitäisikö vilkkua :think
Originally posted by MajorDrake View PostSulla on vaihdekepin vieressä sporttinappi joka vaikuttaa alustaan.
Webasto hoitaa itse omat säätönsä.
Lämmittää sen 30 min.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostKiitos taas
Mites toi weban kake, se on se malli jossa vaan on/off nappi ja ledi, painamalla on nappia vihreä valo palaa hetken, weba lähtee kyllä päälle mutta kakessa ei vilku mitään valoja siitä että toimii, pitäisikö vilkkua :think
Tuotanoin, onko sulla myös DDC iskarit siellä? Muuten ei sport nappi vaikuta alustan jäykkyyteen.
Comment
-
-
Tälläiset löytyy listauksesta:think
2VA Adaptive Drive Adaptive Drive
217 Active Steering Aktivlenkung
220 Self-leveling Suspension Niveauregulierung
On myös m-sport paketti jos se jotain asiaan vaikuttaa..
Originally posted by bemu2000 View PostTuotanoin, onko sulla myös DDC iskarit siellä? Muuten ei sport nappi vaikuta alustan jäykkyyteen.Last edited by *PexU*; 26-11-2015, 17:43.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostKiitos taas
Mites toi weban kake, se on se malli jossa vaan on/off nappi ja ledi, painamalla on nappia vihreä valo palaa hetken, weba lähtee kyllä päälle mutta kakessa ei vilku mitään valoja siitä että toimii, pitäisikö vilkkua :thinkMercedes-Benz V250cdi Bluetec W447 -15
Ex:
Toyota Land Cruiser J150, Executive 7p. -10
BMW 530d xDrive A F11 -11
BMW X5 M-Sport individual E70 -08
Mercedes-Benz E270cdi S211 -03
BMW 530dA touring E39 -02
BMW 525 tdsa Touring E34 -94
Toyota avensis 2.0TD wagon -99
Audi 100 2.8 V6 -91
Nissan micra 1.0 -86
Comment
-