Originally posted by VonSinner
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hieno Z8 Nettiautossa
Collapse
X
-
Originally posted by JaTR View PostKauneus on tietysti katsojan silmässä, mutta mielestäni todellä hieno ja persoonallisen näköinen.M3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
-
Alle vaan tyylikkäät ja laadukkaat merkki vanteet niin aivan järjettömän hieno laite! Tuo on kyllä hieno ja todella ajaton korimalli! Tuollaisen voi ajaa huoletta 10 vuoden päästäkin tallista ulos ja varmasti näyttää vieläkin todella tyylikkäältä ja ajattomalta. Mistä bmw uudesta korimallista voi sanoa samaa?
Tässäpä vaikka yksi esimerkki G Powerin yksilöstä. Vanteet tosin ei omaan makuun, mutta ehkä antaa vähän osviittaa miltä tuollainen zeta voi näyttää hieman päivitetyillä valsseilla!
Comment
-
-
Jos tuo hinta olisi yhtään inhimillisempi, niin sitten ymmärtäisin miksi porukka saattaa autoa haluta, mutta tuohon hintaan mielestäni täysin yliarvostettu Bemari. Jos itse laittaisin autoon yli 100 k€, niin kyllä se olisi suoraan joku kunnon urheiluauto.
Todennäköisesti tuokin peli menee jonkun varakkaan autotallin, joka ei sillä ikinä aja. Menettää auto vähän merkityksensä siinä kohtaa.
Comment
-
-
Originally posted by Jesper View PostTuo on kyllä aivan saatanan ruma korimalli.
Onhan se harvinainen ja hyvällä tekniikalla, mutta aivan helvetin ruma!
Minusta kun tuo on hienoin BMW sitten 507:skan. Ja se on hienoin.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Perseestä aika nätti, edestä varsinkin rätti ylhäällä kuin mummo ankan auto, hyi hitto. Tuolla rahalla saa jo autojakin.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Joku Z8:ssa on kun aina vaan jää sitä tuijottaa. Jotain negatiivista jos pitää sanoa niin tuo mittaristo keskellä on ehkä ainut asia mikä vois olla toisin.
Aikanaan kyn tämä julkaistiin niin pääsin istuskelemaan sisälle ja se on kyllä mieleen jäänyt!
Jos en väärin muista niin Alpinan versio Z8:sta oli ensimmäinen tehottomampi alpina vs. alkuperäinen ja eikös se myös ollut väkisin automaatti lukottomalla perällä?
Comment
-
-
Kyllähän tuo Z8 kaikessa ajattomuudessaan on ulkomuodoltaan yksi upeimpia bemareita vrt. esim. Z3 joka nykyään näyttää lähinnä Miatalta..
Jokunen vuosi sitten tuli koeajettua tuommoinen ja ajoltaan on sanotaanko nyt sitten sivistyneempi kuin esim. Z3/4. Voimaa aivan riittävästi että voi pitää "urheiluautona". Toki mikään järisyttvä raketti se ei ole, mutta ei ole tarkoituskaan. Laatuvaikutelma aivan eri planeetalta vrt. Z3 roadster.
Vaikea olisi päättää M1 vai Z8, M1:sellä ei voisi ajaa sitäkään vähää mitä zetalla...E28 M
Comment
-
Comment