Announcement

Collapse
No announcement yet.

xxxxxxxx

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M52
    Bimmer Rookie
    • Jan 2003
    • 78
    • Puumala

xxxxxxxx

xxxxxx
    Last edited by M52; 16-10-2007, 00:36.
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

Ja auto oli????????

PDC:n keskusyksikkö sijaitsee takapaksissa oikean sivuverhoilun takana sieltä voi katsoa silmämääräisesti onko liitokset jne.. ok, kannattaa myös tarkastaa se "kongi" että se ei ole hajonnut, se taas sijaitsee 300srj kuskin jalkatilassa ja E39:ssä lisäjarruvalon vieressä hattuhyllyn alla.

Sitten kalleimmat viat ovat anturi, ne todellakin voi hajota ilman mitään suurempaa syytä vähän niin kuin abs anturitkin, eli sitten kun rupeat niitä tarkastamaan niin pitää irroittaa takapuskuri ja tarkastaa liitokset eli ottaa ihan käteen ja pyöritellä sitä ja katsoa ettei se ole mennyt poikki siis koko se anturi, hyvällä säkällä sulla on joku niistä niin rikki että mikään ei toimi koska ne on kytketty sarjaan..

Mutta helpoimmalla selviät kun käyt lukemassa vikakoodit niin ne kertoo suoraan sulle missä vika on.
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

• jona
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2004
      • 436
      • helsinki

mulla kävi sama juttu e39:ssä pdc huusi kun laittoi pakin päälle vaikka anturit oli putsattu lumesta ja jäästä kunnes yhtäkkiä lopetti toiminnan kokonaan,meni noin viikko ja alkoi toimia taas normaalisti.
      -BTCF absolutistit team-

Comment

• Convertible
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 2638
        • Turku

Sulla on joku niistä PDC antureista irti, eli silloin se huutaa suoraa huutoa, kun laitat pakin päälle. Mulla oli edellinen omistaja rikkonut liittimet niin , että ne ei pysynyt kiinni, eli viat samanlaisia kuin edellä.
        F25 X3 35d
        E87 118i
        E46 330ti
        E46 M3
        E30 M3
        E30 M3 Convertible
        Z3 Roadster

Comment

• shift
          Bimmer Rookie
          • Oct 2004
          • 113
          • vantaa

Originally posted by Convertible
          Sulla on joku niistä PDC antureista irti, eli silloin se huutaa suoraa huutoa, kun laitat pakin päälle. Mulla oli edellinen omistaja rikkonut liittimet niin , että ne ei pysynyt kiinni, eli viat samanlaisia kuin edellä.
          Tälläiset oireet on tossa munkin E39:ssä.Purin puskurit joskus kuukausi sitten,testailin(räpläilin)niitä antureita siinä tovin.Yhtä anturia kun koputteli niin PDC alkoi piipittää.Muista ei tapahtunut mitään.Totesin että rikki on ja pistin puskurit nippuun.Jossain vaiheessa pitäis käydä anturi ostamassa ja vielä vaihtaakkin se.
          -------------------
          -530d -02 M-sport
          -------------------

Comment

• loyal
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2003
            • 1480
            • Vantaa

Originally posted by shift
            Tälläiset oireet on tossa munkin E39:ssä.Purin puskurit joskus kuukausi sitten,testailin(räpläilin)niitä antureita siinä tovin.Yhtä anturia kun koputteli niin PDC alkoi piipittää.Muista ei tapahtunut mitään.Totesin että rikki on ja pistin puskurit nippuun.Jossain vaiheessa pitäis käydä anturi ostamassa ja vielä vaihtaakkin se.
            180€ kpl maksaa noi anturit, mut kannattaa sanoa, että otahan ilmat pois välistä.
            Hinta tippuu 80:een euroon

Comment

• shift
              Bimmer Rookie
              • Oct 2004
              • 113
              • vantaa

Originally posted by loyal
              180€ kpl maksaa noi anturit, mut kannattaa sanoa, että otahan ilmat pois välistä.
              Hinta tippuu 80:een euroon
              Mitä mitä mitä! 180€?? no huh huh...Vai onko siinä neljä kappaletta?

Eiks sulla ollu myynnissä koko puskuri pdc:llä varustettuna??
              -------------------
              -530d -02 M-sport
              -------------------

Comment

• loyal
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2003
                • 1480
                • Vantaa

Mitä mitä mitä! 180€?? no huh huh...Vai onko siinä neljä kappaletta?

Eiks sulla ollu myynnissä koko puskuri pdc:llä varustettuna??
                Eiku 180€/kappale, mut mulle lupasivat 80 euroon, sen jälkeen kun kuulu muutama p***''le puhelimesta.. Joo, siinä on PDC valmius, eli ne reijät.
                Ei mulla PDC:tä ole, pitäs saada sellaset itsellekkin..

Comment

• shift
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2004
                  • 113
                  • vantaa

Eiku 180€/kappale, mut mulle lupasivat 80 euroon, sen jälkeen kun kuulu muutama p***''le puhelimesta.. Joo, siinä on PDC valmius, eli ne reijät.
                  Ei mulla PDC:tä ole, pitäs saada sellaset itsellekkin..
                  ok!
                  hei tilaa mulle yksi kappale antureita samalla.siis jos itse tilaat?

ei ole kiirettä...kunhan joskus saa
                  -------------------
                  -530d -02 M-sport
                  -------------------

Comment

• KFZ-Koenig
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2003
                    • 2900

Tuolta ebaystä noita saa hippasen edukkaammin. Tässä 4kpl uusia orkkiksia suoraan ostettavissa 45€:lla http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...529636885&rd=1

Yks kpl alkaen 1€ ja suoraan 15€: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...529851677&rd=1
                    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

• loyal
                      Bimmer Enthusiast
                      • Nov 2003
                      • 1480
                      • Vantaa

Originally posted by KFZ-Koenig
                      Tuolta ebaystä noita saa hippasen edukkaammin. Tässä 4kpl uusia orkkiksia suoraan ostettavissa 45€:lla http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...529636885&rd=1

Yks kpl alkaen 1€ ja suoraan 15€: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...529851677&rd=1
                      Voi paska..
                      Shift: Pitäskö meidän tilata tuolta? Voisin tilata koko systeemin,
                      eli ns. parkkitutka keskus yksikön ja taakse ne4kpl ja sitten 4 siihen vielä lisää ja panna ne eteen. Tämä siis
                      siksi, koska tuo 8 kpl systeemi ei sovi mun mallin autoon, ne on vain 8/98 ->
                      ja tuo 4kpl taakse on <-8/98

Mulla ei ole vaan mahdollisuutta tilata tuolta, koska ei ole mitään zettiä millä maksaa..? Jos annan rahat sulle ja tilataan sun kortilla

Comment

• shift
                        Bimmer Rookie
                        • Oct 2004
                        • 113
                        • vantaa

Voi paska..
                        Shift: Pitäskö meidän tilata tuolta? Voisin tilata koko systeemin,
                        eli ns. parkkitutka keskus yksikön ja taakse ne4kpl ja sitten 4 siihen vielä lisää ja panna ne eteen. Tämä siis
                        siksi, koska tuo 8 kpl systeemi ei sovi mun mallin autoon, ne on vain 8/98 ->
                        ja tuo 4kpl taakse on <-8/98

Mulla ei ole vaan mahdollisuutta tilata tuolta, koska ei ole mitään zettiä millä maksaa..? Jos annan rahat sulle ja tilataan sun kortilla
                        Kyllä se mulle sopii mutta mä en ole tuolta koskaan mitään tilannut.Kielikin oli ihan hepreaa

Mä yritän kerkee tulee käymään sun firmalla tällä viikolla niin katsotaan asiaa!ja tarjoot kahvit
                        -------------------
                        -530d -02 M-sport
                        -------------------

Comment

• loyal
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2003
                          • 1480
                          • Vantaa

Kyllä se mulle sopii mutta mä en ole tuolta koskaan mitään tilannut.Kielikin oli ihan hepreaa

Mä yritän kerkee tulee käymään sun firmalla tällä viikolla niin katsotaan asiaa!ja tarjoot kahvit
                          Käytätsä maitoo kahvissa?

Comment

• TJJ
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2003
                            • 7591
                            • Jyväskylä

Jos oli hepreaa, niin huomatkaa kuitenkin, että nuo molemmat myyjät kauppaa noita vain Saksaan joten ennen ostamista pitää kysyä sähköpostilla myykö myyjä myös ulkomaille. Rahat menee EU-tilisiirtona, joten kortteja ei tarvita eikä tuosta rahansiirrosta tule mitään ylimääräisiä kuluja.
                            E39 528iA

Comment

• KFZ-Koenig
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2003
                              • 2900

Laitoin nuo linkit vaan suuntaa antavana. Kyllä siellä niitä on koko ajan sakujen ulkopuolelle lähettävilläkin.
                              Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎