Announcement

Collapse
No announcement yet.

325i:stä tehoja irti.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Tate-
    Moderator
    • Jan 2004
    • 3210
    • Nurmijärvi

    #76
    Nousi aihe näköjään taas ylös.. kiva huomata et muitakin kiinnostaa nämä hommat, ettei ole ihan yksin Nooh itellä hommat on vähän jäässä.. pitäs saada myytyä nykynen käyttöauto pois että sais ostaa tekniikkaa sitten tohon vanhukseen..
    I Believed I Would Die.

    Comment

    • jvakeva
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 2433
      • Kouvola

      #77
      aiheeseen liittyen
      kuvat vauhti pyörästä ja hihnapyörästä kevennettyinä..
      B10 V8 # 108
      saab r560 8X4

      Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

      Comment

      • biimer327
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 1928
        • Eastside

        #78
        Paljos keveni?Paljon nykyinen paino?
        "Suck my dick!"
        -Ron Jeremy

        Comment

        • jvakeva
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 2433
          • Kouvola

          #79
          alkuperästä vauhtipyörää en mitannu, mutta nykynen painaa n.5kg.. ja suurin osa painosta läksi ulkokehältä.. hihnapyörää en ole punninnu, mutta se keveni "huomattavasti"..
          B10 V8 # 108
          saab r560 8X4

          Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

          Comment

          • RiiQuu
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 1367

            #80
            Originally posted by jvakeva
            alkuperästä vauhtipyörää en mitannu, mutta nykynen painaa n.5kg.. ja suurin osa painosta läksi ulkokehältä.. hihnapyörää en ole punninnu, mutta se keveni "huomattavasti"..
            Näyttäis ETK:n mukaan painavan 8,5 kiloa, siis kaksoismassa -vauhtipyörä E30 325i 86-> jos toi 8,5 pitää paikkansa niin aika kivasti on painoa lähtenyt sulla.
            "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
            - - -
            E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
            Cäbi©

            E36 M3 Coupé 1996 Clubsport ikuisuusprojekti
            G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

            Comment

            • jvakeva
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2433
              • Kouvola

              #81
              Originally posted by RiiQuu
              Originally posted by jvakeva
              alkuperästä vauhtipyörää en mitannu, mutta nykynen painaa n.5kg.. ja suurin osa painosta läksi ulkokehältä.. hihnapyörää en ole punninnu, mutta se keveni "huomattavasti"..
              Näyttäis ETK:n mukaan painavan 8,5 kiloa, siis kaksoismassa -vauhtipyörä E30 325i 86-> jos toi 8,5 pitää paikkansa niin aika kivasti on painoa lähtenyt sulla.
              jaa, en tiiä mistä toi vauhtipyörä on alun perin, mutta todennäkösesti 325E:stä vm 86.. meinasin että jos ottais vielä vähän, mut ei sitte raaskinnu, alko menee jo senverran ohueksi..
              B10 V8 # 108
              saab r560 8X4

              Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

              Comment

              • biimer327
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 1928
                • Eastside

                #82
                Originally posted by jvakeva
                Originally posted by RiiQuu
                Originally posted by jvakeva
                alkuperästä vauhtipyörää en mitannu, mutta nykynen painaa n.5kg.. ja suurin osa painosta läksi ulkokehältä.. hihnapyörää en ole punninnu, mutta se keveni "huomattavasti"..
                Näyttäis ETK:n mukaan painavan 8,5 kiloa, siis kaksoismassa -vauhtipyörä E30 325i 86-> jos toi 8,5 pitää paikkansa niin aika kivasti on painoa lähtenyt sulla.
                jaa, en tiiä mistä toi vauhtipyörä on alun perin, mutta todennäkösesti 325E:stä vm 86.. meinasin että jos ottais vielä vähän, mut ei sitte raaskinnu, alko menee jo senverran ohueksi..
                Vääntää nyt varmaa aika huimasti...? :lol:
                No mut luulis nyt olevan ainaki kierrosherkkä jos ei muuta...
                "Suck my dick!"
                -Ron Jeremy

                Comment

                • jvakeva
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2003
                  • 2433
                  • Kouvola

                  #83
                  Originally posted by biimer327
                  Originally posted by jvakeva
                  Originally posted by RiiQuu
                  Originally posted by jvakeva
                  alkuperästä vauhtipyörää en mitannu, mutta nykynen painaa n.5kg.. ja suurin osa painosta läksi ulkokehältä.. hihnapyörää en ole punninnu, mutta se keveni "huomattavasti"..
                  Näyttäis ETK:n mukaan painavan 8,5 kiloa, siis kaksoismassa -vauhtipyörä E30 325i 86-> jos toi 8,5 pitää paikkansa niin aika kivasti on painoa lähtenyt sulla.
                  jaa, en tiiä mistä toi vauhtipyörä on alun perin, mutta todennäkösesti 325E:stä vm 86.. meinasin että jos ottais vielä vähän, mut ei sitte raaskinnu, alko menee jo senverran ohueksi..
                  Vääntää nyt varmaa aika huimasti...? :lol:
                  No mut luulis nyt olevan ainaki kierrosherkkä jos ei muuta...
                  jaa-a.. mistäs mä tiedän.. kuvat on otettu perjantaina.. :lol:
                  paskat väännöstä, kyllä 2,7 kutosen pitää vääntää luonnostaan jo sen verran, että liikkeellä pysytään, vaikka teho tuleekin ylhäältä.. 8)
                  B10 V8 # 108
                  saab r560 8X4

                  Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                  Comment

                  • jvakeva
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2003
                    • 2433
                    • Kouvola

                    #84
                    ja lisää palikan kuvia.. kuvassa imusarja hieman keskeneräisenä..
                    B10 V8 # 108
                    saab r560 8X4

                    Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                    Comment

                    • f1zz
                      GTi:stä tuttu
                      • Sep 2003
                      • 1469
                      • Veikkola

                      #85
                      jvakeva: mikäs sytkä sulla on ? kun motronicin anturi on vauhtipyörässä ilkeästi ja hankaloittaa koneistusta. mutta ajattelin ottaa kytkin pinnasta vähän..

                      Comment

                      • jvakeva
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2003
                        • 2433
                        • Kouvola

                        #86
                        Originally posted by f1zz
                        jvakeva: mikäs sytkä sulla on ? kun motronicin anturi on vauhtipyörässä ilkeästi ja hankaloittaa koneistusta. mutta ajattelin ottaa kytkin pinnasta vähän..
                        tähän mennessä käretön jakaja hieman roplattuna, pitää kattoa, jos investoisi megasquirttiin, niin siinähän tulis sytkä sitte samassa..
                        missä kohtia vauhtipyörää motronicin anturi olikaan?
                        B10 V8 # 108
                        saab r560 8X4

                        Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                        Comment

                        • f1zz
                          GTi:stä tuttu
                          • Sep 2003
                          • 1469
                          • Veikkola

                          #87
                          son siinä suoraan hammastuksen takana koneenpuolella.

                          katsotaan miten ton sorvais ku saan koneen leviäksi.

                          Comment

                          • jvakeva
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2003
                            • 2433
                            • Kouvola

                            #88
                            Originally posted by f1zz
                            son siinä suoraan hammastuksen takana koneenpuolella.

                            katsotaan miten ton sorvais ku saan koneen leviäksi.
                            saahan siitä sitten lastua pois vaikka kuinka paljon.. ei tosta mun omastakaan mahottomia ole siintä kohtia otettu..
                            B10 V8 # 108
                            saab r560 8X4

                            Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                            Comment

                            • -Tate-
                              Moderator
                              • Jan 2004
                              • 3210
                              • Nurmijärvi

                              #89
                              On mielessä ruvennut myöskin pyörimään ajatus jos jättäisikin 325 tekniikat sivuun ja panostaisi tuohon moottoriin..? Varmaankin silti vaparina pitää.. eli näitä perusjuttuja nokkaa, uudempaa ruiskua ym. Saa nähä mitä tuolle vielä tulee tehtyä tässä kun pääsee intistä pois kuukauden päästä ja saa myytyä nykyisen auton pois.. toivottavasti jo ennen intin loppumista.

                              Hyviä ideoita ja tarjouksia otetaan vastaan, mikäli jotain roipetta löytyy mikä tähän projektiin liittyy..
                              I Believed I Would Die.

                              Comment

                              • -Tate-
                                Moderator
                                • Jan 2004
                                • 3210
                                • Nurmijärvi

                                #90
                                Lueskelin tän koko topikin nyt uudestaan lävitse ja alkoi toi ahdinhommakin kiinnostamaan,koska rahat siihen kyllä olis kuhan tuon nykysen auton saa vaan myytyä
                                I Believed I Would Die.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎