Announcement

Collapse
No announcement yet.

325i:stä tehoja irti.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • f1zz
    GTi:stä tuttu
    • Sep 2003
    • 1469
    • Veikkola

    #91
    mulla lojuu hyvä 2.3 alakerta joka porattu 2.45. just mainio ahtamiseen , voin myös ahtaa kuhan tuot auton tänne .. ja rahaa .. 8) :juo

    Comment

    • jvakeva
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 2433
      • Kouvola

      #92
      Originally posted by f1zz
      mulla lojuu hyvä 2.3 alakerta joka porattu 2.45. just mainio ahtamiseen , voin myös ahtaa kuhan tuot auton tänne .. ja rahaa .. 8) :juo
      pisnis miehiä.. 8)
      B10 V8 # 108
      saab r560 8X4

      Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

      Comment

      • f1zz
        GTi:stä tuttu
        • Sep 2003
        • 1469
        • Veikkola

        #93
        kauppa se on mikä kannattaa, jos kannattaa..

        muuten mä voisin lähettää sulle mun männät että tekisit ne venan kolot?

        mä pistän privaa ettei mee ihan off topikk

        Comment

        • juuze
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2002
          • 1938
          • Oulu

          #94
          Originally posted by biimer327
          Itellä 284 nokka,bensanpaineet 3,2 bar,kansi portattu ST-Motorsilla(virtaus 291,6 hp 12,6 mm nostolla),peltisarja ja putkisto,korkeapuristeiset männät,Ram Airit ja pilipali paneeli suodatin by K&N --->186 hp/260 Nm,kaapissa odottaa 535:n ilmamäärä mittari + M5:n suuttimet,jos sais pari heppaa lisää ku ei noil vakio suuttimil varmaa enempää irtoo.
          Nuo tehot siis "327":ssa? Itellä on aikalailla vastaava paketti, tosin 325e:n lohkosta tehty. Orkkiskansi portattu (ei tietoa virtauksista), hiukan nostettu bensanpaineita, vakio männät, vakiot 325e:n suuttimet, 272 Nokka, peltisarja ja putkisto, vakio ilmanputsari. Tehoa mitattu 212hp/270Nm. Ihmetyttää noinkin suuri tehoero.
          Jussi
          F31 320xda & e39 530d Msport
          ex e87, e39, e34, e28 & e30

          Comment

          • biimer327
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2003
            • 1928
            • Eastside

            #95
            Originally posted by juuze
            Originally posted by biimer327
            Itellä 284 nokka,bensanpaineet 3,2 bar,kansi portattu ST-Motorsilla(virtaus 291,6 hp 12,6 mm nostolla),peltisarja ja putkisto,korkeapuristeiset männät,Ram Airit ja pilipali paneeli suodatin by K&N --->186 hp/260 Nm,kaapissa odottaa 535:n ilmamäärä mittari + M5:n suuttimet,jos sais pari heppaa lisää ku ei noil vakio suuttimil varmaa enempää irtoo.
            Nuo tehot siis "327":ssa? Itellä on aikalailla vastaava paketti, tosin 325e:n lohkosta tehty. Orkkiskansi portattu (ei tietoa virtauksista), hiukan nostettu bensanpaineita, vakio männät, vakiot 325e:n suuttimet, 272 Nokka, peltisarja ja putkisto, vakio ilmanputsari. Tehoa mitattu 212hp/270Nm. Ihmetyttää noinkin suuri tehoero.
            Nii-i...?!?!?!? :lol: Sanoppa muuta...
            Jotain hämminkiä säädöissä,tai asentajassa... :lol:
            Pitäs varmaa lastuttaa jos ois jotain apua...Avasin kerran huvikseni ton ruiskun "boksin" ja oli hivenen kärtsähtäneen oloinen osittain,sinne oli sit vedetty jotain hyppyjohtoja,voi vähän vaikuttaa asiaan...
            ELI JOS NYT JOLLAIN ON YLIMÄÄRÄINEN -081 LOPPUINEN BOKSI NURKISSA LOJUMASSA NI TÄNNE KIITOS!!!! :P
            "Suck my dick!"
            -Ron Jeremy

            Comment

            • jvakeva
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2433
              • Kouvola

              #96
              Originally posted by juuze
              Originally posted by biimer327
              Itellä 284 nokka,bensanpaineet 3,2 bar,kansi portattu ST-Motorsilla(virtaus 291,6 hp 12,6 mm nostolla),peltisarja ja putkisto,korkeapuristeiset männät,Ram Airit ja pilipali paneeli suodatin by K&N --->186 hp/260 Nm,kaapissa odottaa 535:n ilmamäärä mittari + M5:n suuttimet,jos sais pari heppaa lisää ku ei noil vakio suuttimil varmaa enempää irtoo.
              Nuo tehot siis "327":ssa? Itellä on aikalailla vastaava paketti, tosin 325e:n lohkosta tehty. Orkkiskansi portattu (ei tietoa virtauksista), hiukan nostettu bensanpaineita, vakio männät, vakiot 325e:n suuttimet, 272 Nokka, peltisarja ja putkisto, vakio ilmanputsari. Tehoa mitattu 212hp/270Nm. Ihmetyttää noinkin suuri tehoero.
              kieltämättä aika pirun kuollu vekotin... siis 2,7ksi.. :roll:
              B10 V8 # 108
              saab r560 8X4

              Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

              Comment

              • biimer327
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 1928
                • Eastside

                #97
                Perkkele,ois ollu huomiseks penkkiaika varattu et ois päässy kattomaan ja säätämään uudet lukemat,mut eih...moottorin kannake kumit paskana,aika irvokkaan näköinen...Noh hilut vittuun ja etolasta ettii uutta tilalle.Kyrsii....
                "Suck my dick!"
                -Ron Jeremy

                Comment

                • biimer327
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2003
                  • 1928
                  • Eastside

                  #98
                  Joo-o...Tämmösil koneen kannakekumeil on sit tullu ajettuu yli 200km/h,omalla suljetulla pihalla tietysti.
                  "Suck my dick!"
                  -Ron Jeremy

                  Comment

                  • Japi79
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2004
                    • 93
                    • Tampere

                    #99
                    Onko joku lastuttanut Upsolute:lla E36 325i:sensa? Kerro miten huomasit tehoeron. Ajattelin hommata lastun tässä kuussa, hintaa lastulla on 385e.

                    Infoo: http://www.upsolute.com/eng/index.html --> database jne...
                    "Ainoa asia mikä tekee työpäivästä järkevän = Työmatkat"
                    Musta BMW 325i -93 sedan
                    -------------------------------------------------------
                    http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1985

                    Comment

                    • -Tate-
                      Moderator
                      • Jan 2004
                      • 3210
                      • Nurmijärvi

                      Heh käyttöauto tuli myytyä tossa jokunen aika sitten, nyt on rahaa ku roskaa.. no ei ny sentää niin paljon! Oli muuten pieni shokki ku siirty 1.6 -> takasin tohon 2.3 kutoseen mikä ei paljoo bensoissa säästele. Tuli asennettua uus ilmansuodatin, uudet tulpat ja uus virranjakajan kansi. Nyt tässä oon pohtinu et joko hommaan diisseliauton ku bensan hinnat on noussu nii SAATANASTI, tai sitte rupeen jotain rakenteleen tässä..
                      I Believed I Would Die.

                      Comment

                      • thomas
                        Bimmer Rookie
                        • Nov 2002
                        • 67
                        • Helsinki

                        Palataanpa alkuperäisen topicin pariin:
                        Mikä on paras tapa kasvattaa M20B25-moottorin puristussuhdetta? Onko korkeapuristeisia mäntiä saatavilla kuinka helposti vai pitääkö kannesta/lohkosta plaanata siivua pois? Minkälaisia puristuksia tuo moottori ylipäätään kestää 98 bensalla?
                        -- All Go, No Show

                        Comment

                        • -Tate-
                          Moderator
                          • Jan 2004
                          • 3210
                          • Nurmijärvi

                          Noista puristuksista, itellä ainakin tossa omassa bemussa taitaa olla karstaa mäntien päällä koska kun pari kesää sitten mitattiin puristuksia, niin oli tosi korkeet, reilusti korkeemmat ku vakiopuristukset. Tai sitten tolle kannelle on joku edellinen omistaja tehnyt jotain.
                          I Believed I Would Die.

                          Comment

                          • thomas
                            Bimmer Rookie
                            • Nov 2002
                            • 67
                            • Helsinki

                            Eikö kukaan ole nostanut M20B25 puristussuhdetta? Mites onko kukaan värkännyt ko. moottoriin rullakeinuja vai löytyykö niitä jostain jo valmiina?

                            Löytyykö webistä mitään sivustoa, mikä käsittelisi M20-moottorien oikeaa virittämistä? Ei siis mitään k&N ja peltisarjajuttuja vaan oikeata tehon lisäystä. Vai pitääkö tämänkin moottorin kimppuun lähteä "sokkona"?
                            -- All Go, No Show

                            Comment

                            • biimer327
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2003
                              • 1928
                              • Eastside

                              Tässä
                              ois...
                              "Suck my dick!"
                              -Ron Jeremy

                              Comment

                              • HJP
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2004
                                • 1282
                                • Helsinki

                                Ajattelin nyt vaikka tässä kysyä hieman suoritusarvoja, kun yhtä 325iA coupea käytiin ajamassa.

                                Eli vuosimalli -92, ei vanos kone. Minkä verran ton pitäisi mennä sataseen, en mistään löytänyt ihan varmaa luotettavaa tietoa. onko oikea arvo 0-100kmh 8.9sekuntia? entäs huippunopeus?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎