Älkää nyt ihmeessä rikkoko niitä mittareitanne. Inspection valot saa toimimaan kun vaihtaa uudet akut ja sama koskee myös lämpömittaria! Samalla jos on ollut muutakin häikkää mittarissa niin käy tinaukset läpi niin tulee kylmäjuotokset korjattua. Inspection valot saa nollattua kun maadoittaa pinnin numero 7. Eli lyötte tuon 7 pinnin maihin vaikka auton runkoon. oil servicen nollaamiseen riittää 3 sek maadoitus ja Inspection valon sammuttamiseen 12 sek maadoitus. Tämä ohje pätee molemmissa tyypeissä eli uudemmassa ja vanhemmassa. Eli ei tarvii yhdistellä sieltä mitään, vaan maadoitatte tuon 7 pinnin tietyksi aikaa. E46 malliin on hieman erinlainen ohje, mutta voin myös laittaa jos joku haluaa E46:sia nollata.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Inspection-valot
Collapse
X
-
Originally posted by Jurteno vielä kysyn semmoisen homman miksi mulla palaa inspection valojen lisäksi oil service ja sen vieressä joku ihmeen kello??? saako ne nollattua jollain?
Comment
-
-
Ja olkaahan tarkkoja kun nollaatte Inspection ja Oilservice valoja niin noi sekunnit täytyy olla oikeen. Just kävin nollaamassa omasta E36:sta valot ja jos piti yli 12sek maadoitettuna tuota 7 napaa niin valot palasivat takaisin missä olivatkin. Eli ottakaa aikaa ja pitäkää just toi 12 sek maissa niin homma toimii!
Comment
-
-
Originally posted by JurteOnko nettisivuja joissa on kuvia tosta pistokkeesta tai mittariston takaa?
http://www.lehrmangroup.com/rickard/318SIbattery.html
Comment
-
-
Originally posted by RaineEntäs sitten kun minulla on E34 ja juuri tuolla isolla pistokeella? Niin viime viikolla vaihdettiin öljyt vaikka vielä ei ollut viimeinen vihreä valo sammunut ja ilmoitusta huoltoon viemiselle ei ollut tullut. Eli keltainen valo ei vielä palanut ja näytössä ei ollut mitään oil service tai inspection tekstejä.
No vaihdettiin öljyt ja otettiin johdon pätkä ja virrat päälle autosta, jonka jälkeen yhdistettiin 7 ja 19 napa. Pari kertaa piti harjoitella niin sitten syttyi kaikki vihreät ledit. Eilen aamulla kun menin autoon ja pistin virrat päälle näytössä paloi kaikki vihreät + kellon kuva ja inspection teksti.
Jos oikein ymmärsin niin pitääkö minun tehdä vielä kerran tuo sama 12 sekunnin maadotus 7 navalle? Sitten pitäisi sammua kello ja inspection ja kaikkien vihreiden ledien palaa niinkö ?
Comment
-
-
Originally posted by RaineEntäs sitten kun minulla on E34 ja juuri tuolla isolla pistokeella? Niin viime viikolla vaihdettiin öljyt vaikka vielä ei ollut viimeinen vihreä valo sammunut ja ilmoitusta huoltoon viemiselle ei ollut tullut. Eli keltainen valo ei vielä palanut ja näytössä ei ollut mitään oil service tai inspection tekstejä.
No vaihdettiin öljyt ja otettiin johdon pätkä ja virrat päälle autosta, jonka jälkeen yhdistettiin 7 ja 19 napa. Pari kertaa piti harjoitella niin sitten syttyi kaikki vihreät ledit. Eilen aamulla kun menin autoon ja pistin virrat päälle näytössä paloi kaikki vihreät + kellon kuva ja inspection teksti.
Jos oikein ymmärsin niin pitääkö minun tehdä vielä kerran tuo sama 12 sekunnin maadotus 7 navalle? Sitten pitäisi sammua kello ja inspection ja kaikkien vihreiden ledien palaa niinkö ?
Comment
-
Comment