Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nelipyöräsuuntaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    #61
    Casteria alatukivarren takimmaisia kiinnityspisteitä siirtämällä tai vaihtamalla kiinnitysholkki epäkeskeiseen.
    Camberia iskarin yläpään kiinnityksiä muuttamalla tai säädettävällä yläpäällä.
    Muita variaatioita edellisten yhdistelmillä.

    Comment

    • henri
      BTCF Member
      • Aug 2002
      • 5752
      • Kiuruvesi/Iisalmi

      #62
      Originally posted by Hemi
      Casteria alatukivarren takimmaisia kiinnityspisteitä siirtämällä tai vaihtamalla kiinnitysholkki epäkeskeiseen.
      Camberia iskarin yläpään kiinnityksiä muuttamalla tai säädettävällä yläpäällä.
      Muita variaatioita edellisten yhdistelmillä.
      onko hemillä tietoa, minkä hintaiset olisivat suunnilleen tollaset säädettvät yläpäät esim. e46 bemariin
      Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
      Ex. E30 320i 2d GTS -88


      E46 330Cd (projekti V.2)


      ----------------------------

      Comment

      • Kouris
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2005
        • 688

        #63
        Originally posted by Hemi
        Datzka: Tuolta kuva... http://www.realoem.com/bmw/showparts...43&hg=31&fg=10
        Ja pultti no:5 vaihdetaan epäkeskoksi ja jos ei riitä, iskarin kiinnikelenkistä voi vinguttaa vielä pari milliä napaa lisää pystyyn. Jos ei vieläkään riitä(yli 60mm pudotukset) niin TIG:llä uusi ja isommalla säätövaralla varustettu kiinnikevastimet perssoniin. Ne voisi muutenkin käydä lähimmällä metallipajalla vedätyttämässä heti jos/kun hommaa uudet iskarit jos madallusta on reilusti.
        Yleensä kuitenkin epäkeskopultti ja pieni "vinku" riittää tähän kohtaan. Lisää camberia(pystykallistusta) on helppo saada lyömällä säätöprikat navan ja alakiinnitysten väliin.
        Mistä noita epäkesko bultei saa ostettua, tietoa?

        Comment

        • Sturmovik
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2005
          • 360
          • häme

          #64
          Mites toi E34 takapää, kun on jonkin verran madallettu ja renkaat on vähän kenollaan? E34:ssa ilmeisesti kuitenkin erilaiset tuennat kuin E36? Takapään madalluksesta ei oo tietoa mutta navasta kaareen on 330mm.

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #65
            Ei sitä sitten paljoa ole laskettu, eikö mene muka kulmat ohjearvojen sisään enää? Itselläkin hyvin lähellä ohjearvoja ehjällä puolella, vaikka navasta kaareen on 300mm.

            Taka-akselisto on tosiaan hyvin erilainen, säätöjä ei ole mutta tehtaalta saa epäkeskopuslaa ja tosimies rakentaa sinne säädöt. Kiinnitysreikiä vinguttamalla sinne saa säätövaraa, mutta jos on ohjearvojen sisällä eikä renkaat kulu sisäreunasta sileäksi niin onko tarvetta?
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎