Originally posted by Zoui
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Muutosehdotus auton rakenteen muuttamisesta
Collapse
X
-
Originally posted by Make H. View PostLuulin vaan että siihen olisi jotain muitakin muutoksia vaadittu koneeseen...:think
Ja tällain voi laskea moottorin vaparitehoa ilman mitään inssin mutinoita?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Agua View PostMutta jos sen ahtaa niin onnistuu helpolla.. Tai tekee moottorista jollakin muulla tavalla omavalmisteen..
Edit:"Sallittua on myös sellaisen teholtaan tai vääntömomentiltaan alkuperäistä suuremman moottorin (vertailumoottori) vaihtaminen, jonka ajoneuvon valmistaja on tarkoittanut käytettäväksi samaan tyyppiin kuuluvassa, yleiseen tieliikenteeseen tarkoitetussa ajoneuvossa"Last edited by Zoui; 03-03-2015, 22:17.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 928 GTS View PostEikös se noin ole tähän asti mennyt vai muistanko väärin? Siis ainakin jos ahdettua konetta ei ole tehtaan tekemänä olemassa.
Ja tällain voi laskea moottorin vaparitehoa ilman mitään inssin mutinoita?Last edited by Make H.; 03-03-2015, 22:09.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Agua View PostMutta jos sen ahtaa niin onnistuu helpolla.. Tai tekee moottorista jollakin muulla tavalla omavalmisteen..Last edited by Make H.; 03-03-2015, 21:54.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Agua View PostTämä kyllä kuulostaa jotenkin vähän liian hienolta ollakseen totta :think
Melkeen mitä vaan saa tämän muutoksen jälkeen leimattua omavalmisteena.. Ainut missä taitaa raja mennä on siinä kuinka paljon kehtaa dynoon mennessä tehoja huijata..
Jos on esim. ohjelmallisesti rajoitettu ei se ole mitään huijausta.
Sen auton vain kuuluu olla tieliikenteessä siinä kunnossa kuin on dynotettu. Ei siis oteta mitään supistin laippoja pois tms.
Jos muutat autoa dynon jälkeen on se ihan yhtä laiton kuin katsastamatonkin ahdin.
Mutta vaikuttaa hyvältä kyllä tälläinen muutos.Last edited by Muurahainen; 03-03-2015, 21:51.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Make H. View PostEipä pystys enää tekeen v8 e30 ainakaan m60b30 ja vertaamalla e30 "perus"malleihin...m3 evo -malliin vertaamalla onnistuis, jos ei sitten hyväksytä nuita pienempien pajojen tekeleitä:think
Leave a comment:
-
-
Eipä pystys enää tekeen v8 e30 ainakaan m60b30 ja vertaamalla e30 "perus"malleihin...m3 evo -malliin vertaamalla onnistuis, jos ei sitten hyväksytä nuita pienempien pajojen tekeleitä:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostSpekulointiahan tämä on niin kauan kun asetusta ei ole hyväksytty ja tuo ajoneuvon "tyyppi" on avaamatta tarkemmin
Muttamutta. Alpina B3/3.0 e36 184kW/250hv. Jos eo. autossa on sama tai vähäisin muutoksin 325i:stä muokattava alusta niin silloin 250hv (tai alle) olisi leimattavissa. On sekin jo jotain.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View PostNii jos ei ylitä sitä tehoa. Eiköhän tuo kuitenkin pysy sillä että +20% vaan tehokkaimpaan.
Mitään tästä en lukenut kunhan spekuloin
Muttamutta. Alpina B3/3.0 e36 184kW/250hv. Jos eo. autossa on sama tai vähäisin muutoksin 325i:stä muokattava alusta niin silloin 250hv (tai alle) olisi leimattavissa. On sekin jo jotain.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostEihän automaattisesti tarvita mallisarjan tehokkaimman alustaa. Kattoo missä Hartgen tai Alpinan mallissa on sama alusta kun omassa ja vertaa siihen.
Jos nyt osoittautuu että direktiivin puolesta ne luetaan samaan sarjaan.
Mitään tästä en lukenut kunhan spekuloin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View PostTarkoitin muitakin malleja
Jos nyt osoittautuu että direktiivin puolesta ne luetaan samaan sarjaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: