Kiitti.
Meinasinkin vain harrastusmielessä kolvailla tuollaisen kasaan ja katsoa kuinka äijän käy Tiedä vaikka laittais avoon kun kerran saa mallia "orkkiskuoriin"
Saako mistää/keneltäkään tilattua "teeseitse" sarjaa M20:n perään, ja jos saa niin mihin hintaan?
Jep raku nimimerkillä on piirilevy saatavilla ja mouserilta esim. saa komponentit tilattua. Valmista kittiä ei ole. Sit toki valmiiksi kasatun saa ostettua esim: https://lowcostracingsolutions.co.uk...xtra_connector
Nuo PnP ecut on ihan perus speeduinoja, vaikka sivusto ei sitä kerrokkaan. Mut mitä olen nähnyt, niin ko. firman työjäljen laatu ei päätä huimaa, että ennemmin tekisin itse.
Saako mistää/keneltäkään tilattua "teeseitse" sarjaa M20:n perään, ja jos saa niin mihin hintaan?
Raku-nimimerkin topicissa on ohjeet piirilevyn tilaamiseen. Sen enempää ei taida olla. Näissä DIY-laitteissa on se idea että itse tehdään mahdollisimman paljon. Kun jos näistä yrittää liiketoimintaa tehdä niin se hyytyy nopeasti kannattamattomana. Piirilevyjen kimppatilausta toki voisi miettiä, mutta mitä ymmärsin niin kymmenkunta piirilevyäkään ei ole kun kymppejä Kiinasta:think
Ps. sen mitä vuodesta 2005 asti olen näitä tinannut niin nälkä olisi tappanut jos olisin pelkästään moottorinohjauksia tehny...
Leave a comment: