Speeduino DIY-moottorinohjaus

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vauhtivaunu
    replied
    Originally posted by Dunky View Post
    Saako mistää/keneltäkään tilattua "teeseitse" sarjaa M20:n perään, ja jos saa niin mihin hintaan?

Raku-nimimerkin topicissa on ohjeet piirilevyn tilaamiseen. Sen enempää ei taida olla. Näissä DIY-laitteissa on se idea että itse tehdään mahdollisimman paljon. Kun jos näistä yrittää liiketoimintaa tehdä niin se hyytyy nopeasti kannattamattomana. Piirilevyjen kimppatilausta toki voisi miettiä, mutta mitä ymmärsin niin kymmenkunta piirilevyäkään ei ole kun kymppejä Kiinasta:think

Ps. sen mitä vuodesta 2005 asti olen näitä tinannut niin nälkä olisi tappanut jos olisin pelkästään moottorinohjauksia tehny...

Leave a comment:

• aaape
    replied
    Tuo errori hävisi kun loi uuden projektin.

Leave a comment:

• Dunky
    replied
    Saako mistää/keneltäkään tilattua "teeseitse" sarjaa M20:n perään, ja jos saa niin mihin hintaan?

Leave a comment:

• Vauhtivaunu
    replied
    Mun piti päivittää java että 3.1.0x-versiot alkoi toimia.

Leave a comment:

• muuris
    replied
    Originally posted by aaape View Post
    Itse asiassa antaa saman errorin vanhemmalla 201911 firmikselläkii tunerin päivityksen jälkeen. Uusimman ini:n tunerstudio latasi automaattisesti.
    3.1.01 ja 3.1.02 avaa ainakin mulla tuon aiemman firmiksen ongelmitta. Kokeile valita kuitenkin se .ini manuaalisesti (speeduinon latauskansiosta reference/speeduino.ini).

Leave a comment:

Working...
X