Originally posted by Bemarimies
Announcement
Collapse
No announcement yet.
325i kannataako ostaa...??
Collapse
X
-
Eipä noissa e36 korisissa 325i:ssä tyyppivikoja mun mielestä ole ollut kuin kaksi; vesipumppu, joka taitaa kyllä pian ollakin jo vaihdettu kaikkiin liikenteessä oleviin autoihin. Toinen näistä on se pahempi vika: "ns. suomiauto", jonka erottaa roiskeläpistä, tai mikäli niitä ei ole ollut, siitä että maali ja massaus onpi jäänyt etulokarin alareunasta hiekkatielle...
:lol:"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Nooh, mielipiteitä on monia mutta kyllä itse ostaisin sen 325:sen. Ilman vanosta tai vanoksella, aivan sama mun mielestä. Vanos vaan pitää sellaista ärsyttävää kolinaa jos on mittarissa n. 200 tkm. Ja niistä alkupään "vakavista" sisustan laatuongelmista sen verran, että vuosimalliin 93 -> korjattiin hieman repsottava hansikaslokeron kansi ja kojelaudan päällyste vaihdettiin hieman himmeämpään materiaaliin, vanhassa materiaalissa ei kuitenkenkaan mitään vikaa ollut mutta ehkä himmeämpi on heijastusten kannalta parempi. Samalla ilmeisesti yritettiin korjata irtoilevaa oven verhoilukangas ongelmaa siinä onnistumatta eli irtoilee vielä vm. 95 jonka jälkeen sitä hieman taas muutettiin ja ilmeisesti nyt saatiin pysymään, en tiedä kun ei ole omaa kokemusta.
Comment
-
-
Originally posted by SamiJes aletaanko kaikki kirjotella tommosia viestejä....
vitun siistiä :(b)
Jep, eikös vain olekkin...? Vastaatko tähänkin viestiin jotain aiheeseen kuulumatonta ? :wink:
Siis, tottakai se kannattaa ostaa...siinä missä mikä vaan muukin auto, minkä haluat ostaa. Autoja on kuitenkin aika paljon mualimassa joista valita mieleinen joten kannattaa ostaa sellanen mistä itse tykkää...
Comment
-
-
Originally posted by timppa811totta...ei kannata...osta ennemmin esim. nissan 200sx tai audi s4..
jos siis tehoja kaipaat...
samalla rahalla enemmän tehoja...ymmärtääkseni olet siis hakemassa tehokasta autoa..
Comment
-
-
Originally posted by 518i 86Originally posted by timppa811totta...ei kannata...osta ennemmin esim. nissan 200sx tai audi s4..
jos siis tehoja kaipaat...
samalla rahalla enemmän tehoja...ymmärtääkseni olet siis hakemassa tehokasta autoa..
:lol: oikein! nissanit hajoaa.. itseasiassa eräs tuttu vaihtoi äskettäin 200sx:n 318 e36 bemuun.. kun ei tainnu oikein mikään kestää..B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
Comment