Henkisesti teini, on taas käsite josta Terminator on klassinen esimerkki.
Pakko yhtyä tähän! Ei teini tarkota välttämättä sitä fyysistä ikää, vaikka sana kuinka tuliskin englannin kielestä, vaan se voi tarkottaa myös henkistä ikää ja tässä terminaattorin juttuja seuranneena oon hemin kanssa täysin samaa mieltä!
Täytyy nyt vielä kuitenkin kirjoittaa kun tekee niin mieli kommentoida. Eli tottahan se on että "teini" termi määritellään pikemminkin henkisen iän kuin fyysisen iän myötä, se mihin tässä nyt takerrun on se että Hemin kommenttihan alunperin oli Turbo Terminaattorin sanomaan:"En ole teini, olen 21 vuotias" että: "Minulle 21 vuotias ON teini." Tässä tapauksessa se siis tarkoittaa että Hemi totesi Turbo Terminaattorin teiniksi fyysisen iän puolesta eikä siis henkisen iän puolesta. Ei mitään henkilökohtaista sitten kenellekkään... Noh... onnea auton värin valintaan.
Sen verran täytyy sanoa vielä offtopic juttuna että harmaata tai hopean väristä autoa ajavat ihmiset ovat tutkimuksen mukaan tylsiä ihmisiä ja että ostavat harmaan tai hopeisen auton että siihen väriin ei voi kyllästyä... Eli kait sitä itselläkin on vielä toivoa :lol:
Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Millä värillä saan parhaiten korin pienet lommot ja pakkelista johtuvat pienet epätasaisuudet huomaamattomasti piiloon eli mikä/minkä värinen maali peittää nuo?
Ongelma on se Millä värillä saan parhaiten korin pienet lommot ja pakkelista johtuvat pienet epätasaisuudet huomaamattomasti piiloon eli mikä/minkä värinen maali peittää nuo?quote]
Siitähän lähdetään että mikään pintaväri ei oikaise lommoja ....
Ja jos joidenkin todellakin pitää mennä itse auto maalaamaan niin metallivärissä sen "pilveily" hävitetään niin että lopuksi laitat kannun täyteen maalia ja suihkuttelet harsoina koko kannullisen pintaan, eli ei puolimäräksi missään nimessä. Tulee tasainen metalli eikä jää sävyeroja..En tiedä miten muut maalarit tekee mutta minä ruiskutan lakan suoraan ekalla reissulla kiiltoon ilman mitään puolimärkiä kerroksia.....Miten muut maalarit tekee?
Mä vedän noin 3-4 kerrosta. ensimmäiset tulee (harsoina) jne... Sitä parempi kiilto mitä enemmän lakkaa, eikä tuu niin helposti appelsiini pintaa.
Kaikilla tietty oma tyylinsä ja omat työkalunsa, pää asia että lopputulos on silmiä hivelevä... ;-)
Millä lakalla ja kovettajille teet pinnan? Ite teen PPg:n 800:lla ja kovete on 841...suhteessa 3:1:1 Tosi tyytyväinen olen ollut..Saa työtää pintaan kuin heikkopäinen, silti ei lähde herkästi valumaan. Itse vedän sen niin että ensin täyskiiltävä jonka jälkeen kahvi/tupakkitauko ja sitten toinen samanlainen...Yhteen esittely vehkeeseen tein 4 kertaa kiillon..todella hyvä tuli..
Ootko kokeillu matalapaineruiskua? Ite en ole ottanut kokeiluun vielä..
joku ei edellämainituista sovi yhtälöön , vai lipsahtiko tuohon nolla liikaa ??.
no entäs jos vaihdetaan "isä" sanan tilalle vaikkapa "frendi" olisinko silloin teini?
No ehkä tekniikan arvo on se 200euroa. Esim. renkaiden ja vanteiden ovh. arvo on kaupassa jotain 2000-3000euroa
ja mulla on siinä se kaukosäädöllä toimiva lämmitys ja se maksoi 2000euroa. Ja sitten mulla on 300euron kuitti kaikkien lasien tummennuksesta, jossain tapauksissa lasien tummennus nostaa arvoa, esim. tiedän henkilön joka vaati uuteen autoon lasien tummennukset, jotta lapsilla olisi parempi olla kesällä kyydissä..
tässä on tullut nyt jo sellaiset mukavat kolme sivua pelkkää OFFTOPICCIA, joten yrittäkäähän pojat pysyä asiassa ja ennen kaikkea käyttäytyä :wink: :lol:
]tässä on tullut nyt jo sellaiset mukavat kolme sivua pelkkää OFFTOPICCIA, joten yrittäkäähän pojat pysyä asiassa ja ennen kaikkea käyttäytyä :wink: :lol:
Samaa mieltä, kertoo aika paljon tän foorumin tasosta kun vittuillaan vähä vähemmän lahjakkaille :(
En ole ikinä uskonut siihen vanhaan sananlaskuun että bemaristit ovat mulkkuja... mutta pakko uskoo kohta?
Comment